Stel je persoonlijke vraag #32

Ik wist het niet uit mezelf maar mn vader was erover bezig 2 dagen geleden omdat het in zn gsm agenda stond haha

1 like

De Jumbo want dat is de dichtsbijzijnde.
AH voor online bestellingen (goede service en gebruiksvriendelijk, bij Jumbo is vaak iets niet lever baar)
Lidl af en toe voor de leuk, is wat goedkoper en hebben ze van die leuke bijzondere producten.

1 like

ken jij iemand die xantippe heet?

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes

Hoe is dit alfabet logisch? C van Celine? X van Xavi? Echt hoor, ik zou dan mensen dwarszitten en de S en K opschrijven

3 likes

Hier zou ik echt een mental breakdown van krijgen als ik dat telefonisch te horen kreeg

8 likes

Zo had ik een tijd terug iemand die boos op mij werd omdat ik niet begreep dat de X van Sander werd. Haha dus zelfverzonnen moet wel kloppen :joy:

1 like

Ik wil gewoon niet dat mensen denken dat ik Maria heet

1 like

Het allerlekkerst vind ik key lime pie!

3 likes

Iemand zei eens tegen mij ‘de v van fiets’ aan de telefoon en weet nog steeds niet hoe deze boeking goed is gegaan. Was tijdens klantenservice werk (waarin het telefoonalfabet erin gestampt is dus in mijn hoofd ontstond kortsluiting met dit gesprek).

15 likes

Zou jij met “m, driepoot” zonder verdere uitleg snappen dat de persoon dan de letter M geschreven met 3 ‘poten’ bedoelt Ipv een N met twee ‘poten’?

• Ja helder
  • Nee onhelder
  • Huh wat poot? Wat is een letter poot ik ben nu compleet in de war en kan niet meeschrijven

0 stemmers

Ik ken veel van de oude spelalfabet-namen van het Rad van Fortuin (met Leontine toen-nog-Ruiters en Hans van der Togt). Of moet ik nu naar het Ik voel me oud-topic?

Edit: sommige nieuwe namen zijn niet logisch, vind ik. De C van Celine, de J van Jordi, de Y van Yfke. Die zijn toch alle drie ook op een andere manier te spellen?

9 likes

Hahha maar misschien hebben jullie andere nationale feestdagen? Hier in Nederland hebben we niet zoveel officiële feestdagen, dus daarom dat we koningsdag zo uitgebreid vieren (ook al zijn er veel mensen niet zo blij met het koningshuis)

1 like

Tattoos op vingers

• Mooi!
  • Soms mooi
  • Nooit mooi, rommelig
  • Nooit mooi, anders
  • NMSMVPE

0 stemmers

Ja op 14 augustus is belgie dicht for some reason

4 likes

Vandaag zijn ze niet eens vrij? Zou een klachtbrief schrijven aan de koning

2 likes

Is de 11e van de 11e niet ook carnaval?

Draag jij thuis een badjas over je kleding als je het koud hebt?

• Ja, vaak
  • Ja, af en toe
  • Ja, zeer zelden
  • Nee nooit

0 stemmers

1 like

Sinds ik een kind heb, eet ik ongeveer 10x sneller

3 likes

Waar is 15-20 min!!!

2 likes

Maar je bepaalt niet wat in de bonus is, dus dan heb ik liever dat alles wél altijd beter geprijsd is (in principe) dan dat je op aanbiedingen moet wachten.

@LaPetiteRobeNoire Dat beinvloedt ook zoooo de winkelervaring ja. Vroeger had je nog die gekke Spar-supermarkten, als je die in de verkeerde buurt had, had je kans dat er nog tapijt lag :’)

Ik ben wel fan van de Deka trouwens haha, maar die bestaat alleen in mijn provincie.

1 like