Ja of verhalen die net even toevalligerwijs te grappig in elkaar zitten
Andere kant denk ik dat er mensen zijn die echt meer meemaken, maar ook doordat ze zelf wat ondoordachte keuzes maken of een omgeving hebben die meer impulsief zijn.
Ik denk van niet maar ik ben ook gewoon naĆÆef
Ik had vandaag deze opeens in mijn hoofdā¦
- Ken ik niet
- Komt me vaag bekend voor
- Zing ik (bijna) woord voor woord mee
0 stemmers
Echt bizar hoe goed ik dit nog ken huh
En lol @Nysmn mijn naam is een ingrediƫnt
Welke is minder aanstootgevend?
- Als je iets kan doen - artiesten voor Aziƫ
- Het koningslied (de W van Willem)
- Beide nummers kun je gebruiken als martel techniek
0 stemmers
Geloof jij dingen die anderen je vertellen snel of zet je ergens gauw je vraagtekens bij?
- Ben wel geneigd iemand gewoon te geloven
- Hmm vaak toch wel wat vraagtekens of twijfels
0 stemmers
In t echte leven trap ik overal in. Op t forum geloof ik niks.
Ik trap overal in, ik heb bv ook noooooit door dat er vriendinnen zwanger zijn en daardoor smoesjes verzinnen of ineens bobben met een avondje.
Zou toch beter moeten weten na baby 5 in mijn omgeving
Wil in de goedheid van de mens geloven, maar ben toch vaak teleurgesteld
Graag ook posts of personen taggen
Ga je gang?
Tim den Besten post deze geregeld op zijn stories en dan stuur ik hem aaaaaltijd door naar mijn zusje want zij HAAT DIT hahahahaha
Maar dat betekent nieeeeet
Haha we zitten dit nu te kijken samen op de bank , geweldig.
Kunnen t allebei meezingen haha
Ik ken ƩƩn pathologische leugenaar en dat is echt zo bizar. Die liegt over alles, ook gewoon kleine onnozele dingen maar ook hele grote waarvan iedereen weet dat het nep is. Hij zegt bijvoorbeeld dat hij voor de overheid werkt en een soort spion is en dat is gewoon echt niet zo. Maar niemand weet wat zijn werk echt is.
Haha hoe heb je zelf niet door dat als je dit zegt, dat juist een teken is dat het niet waar is
We zitten nu in het āvervolgā
- Ken ik wel
- Zing ik helemaal mee
- Nee.
- Aaaahhh Justin Bieber! Zo klein!
0 stemmers
Zo, heftige verhalen wel! Je hoort dat inderdaad wel vaker over dat ziek zijn. Ik bedenk me nu dat ik 2 pathologische leugenaren ken want de vader van een penvriendin die ik vroeger had zei inderdaad ook dat hij heel ziek was en niet kon lopen en ik kwam erachter dat het niet waar was.
Ik heb dat pas nog hier verteld en daarna heel lang gezocht of ik haar kon vinden op social media maar niet gelukt dus misschien was haar naam ook nep ofzo
Ik had een vriendin die vertelde dat ze samen met haar vriendin middenin de stad knappe jongens had uitgenodigd voor een sleepover en dat die allemaal bij haar bleven slapen (we waren 16 toen). Nooit geloofd, jaren later biechtte ze het op hahaha.
Niks vergeleken met de verhalen hierboven, zo ernstig was het niet.
Dit sluit echt mooi aan bij de poll van @Branko want het enige wat ik ooit in mijn leven gemaakt zijn van die 3d-achtige vouwkaarten die ik toen in mijn buurt langs de deuren heb gebracht om geld op te halen voor die tsunami, volgens mij heb ik het nooit gestort overigens (ik was jong)
Dit is deel drie, van de serie: BNāers die een tragisch kut nummer zingen. Dus welk nummer is het beste?
- Koningslied
- Als je iets kan doen
- Schijnen als de zon
0 stemmers
De W van Willem is de W van Wij.
3 vingers in de lucht kom op kom op!!