Stel je persoonlijke vraag #32

Ik ben daar ook geweest, heeeerlijk

Ik heb sinds een paar maanden geen bad meer en sindsdien kan ik allesn maar denken aan hoe graag ik een plek zou willen gewoon hier in de stad waar je naar toe kan gaan om chill in bad te kunnen. Net zoals bij een zonnebank bijvoorbeeld, gewoon allemaal losse ruimtes met een deur die op slot kan maar dan staat er een bad in ipv een zonnebank :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Badschuim, boek en wijn kan je dan zelf meenemen. Och, ik zou daar echt een abo op nemen en elke dag ik bad gaan.

(Hierover gesproken, iemand die z’n bath bucket niet vaak/graag gebruikt? Neem hem graag over hoor :raising_hand_woman:t3:)

7 likes

Duurste cadeau die jij ooit hebt gekregen van partner?

• Nvt
  • ~100
  • ~ 250
  • ~ 500
  • ~ 750
  • ~ 1000
  • ~ 1500
  • 2000+ euro

0 stemmers

Voel jij je ongemakkelijk bij het krijgen van dure cadeaus?

• Nee juist leuk kom maar door
  • Een beetje
  • Ja waarom geef je zoveel geld aan me uit?? Moet ik dat nu ook doen

0 stemmers

En voor hoeveel geef jij meestal cadeau aan partner?

• ~100
  • ~ 200
  • ~ 350
  • ~ 500
  • ~ 800
  • 100+ euro

0 stemmers

1 like

Ooh dan gewoon 100 is prima hoor! Wat er het dichtst bij zit, kon idd ook 25 doen, 50 maar dan heb je zoveel poll opties.

Ik heb een keer een nieuwe fiets gekregen die ik zelf mocht uitkiezen (transportfiets met zo’n rekje). Die vriend heb ik inmiddels niet meer maar de fiets nog wel :grin: Sowieso was mijn ex wel van de dure cadeautjes (je moet je kut karakter natuurlijk wel met iets compenseren :crazy_face:).

9 likes

Stel je voor je hebt een ring gekregen van je ex op jullie anniversary, waar je lang mee samen bent geweest, je draagt hem elke dag want mooie ring. Je huidige partner vindt het niet zo’n fijn idee dat je elke dag een ring draagt die je van je ex hebt gekregen. Hij stelt voor om een nog mooiere ring voor je te kopen.

• Ja jammer ik ga die ring gewoon niet afdoen, maakt me niet uit dat hij het onprettig vindt
  • Ik snap dat hij het niet fijn vindt, dus ik doe de ring af en hoef er niet eens een nieuwe voor
  • Prima, doe hem af, maar alleen als hij met een nog mooiere komt
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Mijn vriend weet niet dat de oorbellen die ik vaak draag en waar hij altijd een complimentje over geeft een cadeautje was van mijn ex. Nooit gezegd ook want wil niet hem een vervelend gevoel geven en ik wil die oorbellen blijven dragen. Als ik ze dan toch uit zou moeten doen omdat hij dat vervelend vind, wil ik minstens een nieuw paar :stuck_out_tongue: (Kan me alleen niet voorstellen dat hij zo is)

2 likes

Voor als je een fohnborstel gebruikt, wat vind je fijner?

• Roterende borstel
  • Borstel die je zelf met draaien
  • Losse fohn met ronde borstel
  • Ik gebruik dit niet

0 stemmers

1 like

Heb nog geen zelfroterende gebruikt

4 likes

Wat is het verschil tussen borstel die je zelf moet draaien en losse föhn met ronde borstel?

Je hebt bij de borstel die je zelf moet draaien 1 hand nodig (is een borstel en fohn in één) en bij de ander 2 handen, want je hebt dan de borstel vast en met de andere hand een normale fohn. Ben daar zelf echt te onhandig voor haha

2 likes

Ik vind dure cadeau’s krijgen wel leuk maar er zit een limiet aan. Paar jaar geleden kreeg ik met kerst gewoon leuke cadeautjes van mijn partner en toen had hij op het einde opeens nog een verrassing en dat was echt een duur cadeau. En toen moest ik huilen omdat ik mij schuldig voelde :sweat_smile: en ik heb gevraagd of hij het terug wilde brengen maar dat wilde hij niet.

1 like

Ah ok, dan heb ik goed gekozen.
Losse borstel en föhn is even wennen, maar vind ik toch het fijnste werken.

1 like

Komt jouw naam voor in het naam van een gerecht/eten/ingrediënt?
Denk aan: quiNOA, KIMchi, papRIKA, roseMARIE

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Eens! Ik weet niet meer of ik het vond stinken, maar het had wel echt heel veel achterstallig onderhoud. Echt zonde, want het kan zo mooi zijn als het wel goed wordt bijgehouden

3 likes

spagHetty :cool:

24 likes

Ik vind de naam van de persoon echt totaal irrelevant eigenlijk.

4 likes

Ik vind dat op zich wel fijn, dat komt persoonlijker over (en dat ik die naam meteen weer vergeet doet er niet echt toe haha)

2 likes

Haha ik was de eerste die op een optie zonder naam stemde en dacht echt oeps. Lekker sociaal weer van mij. Maar het is zinloze informatie. Ik onthoud het toch niet, ik wil alleen weten of ik met die winkel praat en als ik je naam nodig heb om bij een aantekening te noteren vraag ik m toch (nog) een keer.

1 like

Denk je dat mensen vaak verhalen verzinnen op dit forum?

• Ja sowieso
  • Nee
  • Alleen een heel klein groepje
  • Ja maar wel een minderheid

0 stemmers