Hahaha maar dat tomaten verhaal had letterlijk “iedereen klapte” toen ze de tomaat gooide.
Dan kan je het toch niet meer geloven hahaa?
Hahaha maar dat tomaten verhaal had letterlijk “iedereen klapte” toen ze de tomaat gooide.
Dan kan je het toch niet meer geloven hahaa?
Ja nog steeds geen moment getwijfeld ik ben er niet trots op 🥲
Ja het steekt mij wel als mensen mijn zwangerschap relateren aan Corona gezien deze wens daarvoor al bestond en uitkwam na een redelijk lang en moeizame weg met wat medische hulp en een miskraam daaraan voorafgaand. De enige link met Corona is dat het thuiswerken ervoor zorgde dat ons kindje uiteindelijk ‘in de baas zijn tijd’ verwekt is.
Heb ja gestemd, want heel veel baby’s. Maar aan de andere kant heb ik (en m’n vrienden) er ook de leeftijd voor en is het ook wel de fase waarin de meeste eraan beginnen te denken.
Van de mensen die je kent die nu zwanger zijn of sinds corona bevallen, zijn die baby’s vooral jongens of meisjes?
0 stemmers
Het valt me op hoeveel mensen hier in de buurt (land?) ‘s ochtends tv kijken. Kijk(en) jij of je kind ‘s ochtends televisie?
0 stemmers
Ongeveer 3 van de 7 dagen kijk ik RTL Nieuws om wakker te worden. Jan de Hoop (al doet die het tegenwoordig minder vaak dan vroeger).
Same. Al sinds maart 2018 bezig en uiteindelijk in augustus 2021 pas een gezonde baby. Steekt wel als iemand er grapjes over maakt dat ze een coronababy is.
Ik heb een coronababy en ik vond het tijdens de zwangerschap heel stom als mensen dat zeiden maar nu hij er is maakt het me echt niet uit. Hij is er niet vanwege corona maar het boeit me niet wat anderen denken.
Haha ja ik vond het ook de hel. Was er tijdens Sziget en zag al het vuil, lichaamsdelen, haren etc. allemaal langsdrijven
ik had een positieve test een week voor het carnaval in brabant nederland platlegde, dus technisch gezien denk ik geen coronababy maar ik ging wel heeeel lekker op de lockdown en thuiswerken (qua energielevels tenminste, was niet blij dat ik mn ouders niet kon zien etc)
zou echt niet zwanger op een verjaardag willen staan als enige met een colaatje en altijd maar de BOB, en ik had mn dutjes/pyjamalife in de baas zn tijd echt niet kunnen misschien
Voor de ouders onder ons.
Stel je bent ziek maar je hebt je kinderen bij je. Wat doe je dan ?
0 stemmers
Ik vraag dit omdat ik in mijn omgeving merk dat het meestal pijnstillers nemen is en doorgaan maar ik wil dit helemaal niet. Wil gewoon dat mijn man verlof neemt en dat ik kan ziek zijn.
ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk
Oke heb het aangepast.
dus jij weet nu als geen ander hoe een gepensioneerde exdetective nog een laatste zaak kan oplossen en tevens een veel jongere maar aantrekkelijke love interest en of cooky vrouwelijke partner in de zaak aan de haak kan slaan?
love die verhalen wel, het is spannend maar ook zo hetzelfde
Haha love Jan!
Dus ik kan tegen mijn nichtje ‘ok boomer’ zeggen. Dat vind ik wel weer leuk
Nichtje lebbert aan mijn hand
Ik: “Ok boomer”
Dat is helaas niet altijd een optie.
Als er een virus rondwaart in een gezin zijn de kinderen vaak als eerste aan de beurt en daarna de ouders. Vaak ben je dan min of meer tegelijk ziek. Het idee van ‘in peace’ ziek zijn zoals voor je kinderen had, is in ieder geval voor mij niet meer van toepassing.
Daarbij moet je partner maar net een baan hebben waarbij hij of zij op zeer korte termijn vrij kan nemen. Dat kan bij calamiteiten maar een virus valt daar wat mij betreft niet onder.
Ja griezelig eerder.
Ja precies dit.
Ik word ook best chagrijnig als mensen zo lekker positief gaan doen over een baby krijgen in coronatijd. Als ik had mogen kiezen had toch echt graag op een ontspannen manier m’n ouders op bezoek gehad en überhaupt bezoek tijdens mijn ziekenhuisopnames.
Maar ik kan me inderdaad ook niet voorstellen hoe ik 5 dagen op kantoor had moeten volhouden.