Ik moest dit 3x lezen, ik dacht eerst dat je met tablet een paracetamoltablet bedoelde
Nee ik las op Twitter wel dat mensen het dus pijnlijk vonden, maar idd wat kan het jou boeien als andere mensen denken van haha die is tijdens de lockdown verwekt.
Doet niks af aan de kwaliteit van je baby verder haha
Dat is wel heerlijke timing ja! En toch extra tijd thuis ook zijn/haar eerste jaar nog, ook niet verkeerd.
In welke sector zou je jezelf (eerder) in kunnen zien werken? Ongeacht of je al in een van de twee werkt, ook ongeacht of je eigenlijk voor beiden niet echt geschikt bent.
- Zorg
- Onderwijs
0 stemmers
Het lijkt me echt heel leuk om basisschooljuf te zijn, ik heb er soms best spijt van dat ik me daar niet voor heb geschoold. Met mijn opleiding kan ik bètavakken leren op de middelbare, dat lijkt me juist weinig voldoening geven.
Lichaamsdelen???
Ik heb je al lang niet meer gezien hier! Ben je sinds kort weer terug van weggeweest of?
Maar, dan moeten ze we het goede e-mailadres zien te kraken van me
Dit gaat namelijk niet via mijn main e-mailadres.
Plus ons forum heeft een afgeschermd deel, als zij zich aanmelden als nieuwe lid, heb je nog geen toegang tot het members deel.
Plus je moet van sommige wel bepaalde gegevens vinden. Dan mogen ze lang zoeken want sommige profielen zijn ook afgeschermd.
Klein beetje koppie koppie nodig die gasten
Maar de kans dat ik me op ga geven is behoorlijk klein
Wanneer zou jij het oké vinden als docent als studenten tegen elkaar praten in hun moedertaal? Een taal die de docent niet beheerst en niet de taal van het land is waarin het opleidingsinstituut staat.
- Altijd
- In de pauzes
- Tijdens zelfstandigwerkmomenten
- Tijdens een taalles waarin een andere taal centraal staat
- Alleen om iemand anders te helpen die iets beter begrijpt in de andere taal
- Tijdens lessen waar een taal niet centraal staat bijvoorbeeld gym of techniek
- Elders op school (bijv. Op de gang)
- Nergens op school
- Alleen als de context verder belangrijk is (bijv. Iets zeggen in meerdere talen)
- Anders…
0 stemmers
En voor mijn studenten: volgens een bepaalde methode is assertiviteit een van deze opties:
- Karaktereigenschap
- Communicatietechniek/middel
- Anders ik vind…,
0 stemmers
volgens die methode is het geen karaktereigenschap en daar ben ik het mee oneens
Allebei denk ik.
Je kunt een asssertief karakter hebben en dan vaker geneigd zijn assertief te reageren (maar je hoeft dan niet altijd assertief te communiceren) en andersom: je kunt qua karakter niet assertief zijn maar in een bepaalde situatie wel zo communiceren.
Hahahahaha lichaamssappen natuurlijk
https://pnws.be/zangeres-plast-tijdens-optreden-op-een-fan-video/
Nouja de fan gaat er wel goed op lijkt het? Dus NMSMVPE als zij dat beiden willen wie ben ik dan om te zeggen Nee kan niet?
Deze krengen:
- Hate them
- Love them
- Geen mening
0 stemmers
Ik vind die dingen echt zo vies. Snap niet dat ze door elke soort muesli heen gegooid worden
Lijkt je partner op je vader? (of een andere ouder)
- In geen enkel opzicht
- Mwoah paar trekjes
- Ja best wel
- Een op een kopie
- niet van toepassing
0 stemmers
Heb jij
- Een bos bloemen in huis
- Dagcreme op gedaan vandaag
- Gewandeld vandaag
- Al een idee wat je gaat eten vanavond
- Een fysieke krant op de mat gekregen vanmorgen
- Vandaag al op instagram gezeten
- Niets van dit alles
0 stemmers
Leuk! Je had last van long covid heb je hier open op het forum besproken. Ik neem aan dat het daarom hier wel gevraagd mag worden, gaat het weer wat beter?
Maar die fysieke krant is wel het lokale suffertje dat toevallig vanochtend bezorgd werd haha.
Ja lijken innerlijk echt vrij veel op elkaar, in het begin werd ik daar jaloers om en ze konden zo goed met elkaar omgaan. Was voor mij een emotie die ik nog nooit zoo intens had gevoeld, ik vond dat echt niet leuk. Ik was toch ZIJN dochter?! Maar het is veel beter als tegenpolen zijn bijv.
Moet gelijk hieraan denken
Mijn vriend is een kunstenaar
en mijn vader een bankier dus het had niet verder van elkaar af kunnen liggen. Al word ik die discussies over commercieel zijn/veel geld moeten verdienen tussen die twee soms wel zat.
En lijkt je partner op jou?
Qua innerlijk?
- Ja behoorlijk
- Mwah een beetje
- Nee, wij zijn echt tegenpolen
0 stemmers
Qua uiterlijk
- Ja, wij zouden wel siblings kunnen zijn
- Mwah, zelfde kleur haar/ogen/iets anders relatief kleins, maar dan houdt het wel op
- Nee, echt totaal niet
0 stemmers