[sarcasmemodus aan]Gelukkig is dit heel correct, supervriendelijk, zeer welcoming en absoluut niet discriminerend naar de Duitsers toe.[sarcasmemodus uit]
Oke, maar waarom moet ik in Nederland achter Zwolle komen?
In juli mijn 2e dosis gehad en in augustus was ik zwanger (na 3 jaar zelf proberen en 2 jaar in een fertiliteitstraject te zitten).
Puur toeval, ik know maar toch blij dat het eindelijk gelukt is.
Als ik het zo lees zou buiten komen eens goed voor je zijn.
Nah nee bepaal ik zelf wel. Heb niet zoveel met achter Zwolle.
Te dicht bij Duitsland zeker?
Welke feestdag heb je het minste zin in
- Oud en Nieuw
- Kerst
- Sinterklaas
- Ik vind het allemaal leuk. Ik heb zin in de feestdagen
- Ik heb geen zin in de feestdagen. Ik ben blij als we in januari zijn
0 stemmers
Ik gooi er even een hersenspinsel in:
Over jouw badkamer handdoeken (dus niet zwembad etc):
- Mijn handdoeken hebben allemaal dezelfde kleur
- Mijn handdoeken hebben niet allemaal dezelfde kleur
- Ik heb verschillende maten handdoeken
- Ik heb maar 1 maat handdoeken
0 stemmers
Ik heb zelf dus maar 1 kleur handdoeken en moet er niet aan denken allerlei kleuren handdoeken door elkaar te hebben, ben ik de enige? Mijn vriend vindt het maar raar.
Ik gebruik mijn zwembadhanddoeken onder (nou ja, na) de douche en dat zijn 4 verschillende
Als jij (persoonlijk, niet voor je werk) ziet dat je door een voor jou onbekend nummer bent gebeld en diegene heeft geen voicemail achtergelaten, bel je dan terug?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou wel graag zo’n Dyson Airblade handdroger willen maar dan voor mijn hele lichaam, dat je daar ff in gaat staan na het douchen en dan binnen 10 seconden kurkdroog bent. Lijkt me echt lekker.
Ik was al zwanger En het heeft niet gezorgd voor een miskraam, misschien ook goed om te vermelden
En was @Jumpsuit niet ook degene die een hele haat-rant had geplaatst over Rotterdam terwijl ze alleen 1x op de Lijnbaan was geweest ofzo? Denk dat we niet veel meer nuance kunnen verwachten
Ik ga het nummer dan eerst googlen of ik probeer via Whatsapp te kijken wie het is en afhankelijk daarvan bel ik wel of niet terug
Je bent heel normaal. Ik heb 2 kleuren handdoeken, dezelfde maat, en ze moeten om en om liggen want dat lijkt mooier. Gebeurt dat niet dan zul je de hel beleven.
Gebruik jij Whatsapp voor je werk?
- Nee, (vrijwel) niet.
- Ja, maar alleen voor interne communicatie (met collega’s)
- Ja, maar alleen voor externe communicatie (klanten oid)
- Ja, voor zowel interne als externe communicatie
0 stemmers
Vind jij het onprofessioneel wanneer een organisatie jou via Whatsapp benadert? (Edit: even er vanuit gaande dat zij jouw contactgegevens met jouw toestemming hebben.)
- Ja, vind ik onprofessioneel
- Nee, vind ik professioneel
- Anders/kan niet kiezen
0 stemmers
31 jarige ik zegt: NOPE. 16 tot 24 jarige ik zou dit wel doen.
Ik werd tijd terug gewhatsappt door de bijenkorf?? Dat vond ik wel apart, dacht meteen dat het een scam was
Ik moest twee keer kijken of dit geen gedrapeerde slang met mega edelstenen om haar nek was. Nmsmvpe
Ik app echt superveel, maar volgens mij is dat in mijn vakgebied best normaal. Nooit vervelende reacties op gehad. Mensen van wie ik weet dat ze het over het algemeen heel druk hebben, waarderen het juist vaak ook dat ik ff app als ze de telefoon niet opnemen. Plus ik app vaak out of the blue met verzoeken waar mensen soms een beetje door overvallen worden. Lekker vaag, maar verzoeken van media kunnen spannend zijn, kan ik me zo voorstellen. Dan is een appje wel lekker waar je ff over na kan denken.