Stel je persoonlijke vraag #32

Gewoon oke?

heerlijk roos en haar mannen of eigenlijk psychopaten.

Ik heb oud en nieuw gestemd, maar dat komt puur door dat klote vuurwerk.

1 like

Ik mocht alleen vpro kijken vroeger en dit was allebei vpro
Ook wel klokhuis en jeugdjournaal maar geen jetix of tekenfilms dat mocht pas later
Nu werk ik bij de VPRO hahaha

17 likes

Heb jij het ook altijd zo tering heet als je ongesteld bent of moet worden?

• Ja
  • Nee
  • Ik word niet ongesteld

0 stemmers

Mijn vriend mocht dus absoluut geen VPRO kijken, was te wild. Ik wist niet dat dit een ding was.

2 likes

Hahaha ja sommige dingen (rembo & rembo) waren wel…. bijzonder

4 likes

Wel Xanadu

2 likes

Hoe komen ze aan al die data? Bijv camera beelden van Rotterdam centraal. Zegt die bewaker dan; ja tuurlijk werk ik ff mee aan jullie programma? Snap dat niet zo goed

1 like

Juist heel koud

4 likes

Ik ken nog wel zo’n filmpje met zo’n paars poppetje en dat was volgens mij (achteraf gezien) met allemaal seksuele grappen??? Purno heette dat volgens mij. Snap best dat ouders dat niet OK vonden :joy::joy:

Edit: gevonden!

Hoe is dit een kinderprogramma :crazy_face:

19 likes

Purno de purno!!

Dat vond ik ook echt geen leuk programma

3 likes

Dit was zooo naar en dan ook nog lekker op de zondagochtend uitgezonden

Hahahaha mijn vriend zei dit zo random tegen mij gisteravond. Hij zei ineens: nou al die wappies kunnen ook weer terug naar huis, jij bent gewoon zwanger na 2 vaccinaties. Hahahhaha omg

Edit: alleen weet ik nu niet wat ik met die booster moet

1 like

Gewoon nemen als je wordt opgeroepen. Hoe beter jij beschermt bent, hoe beter ook je kind. Zou niet weten waarom niet ook? Advies voor zwangeren is ook vaccineren.

16 likes

Punt bij mij was dat ik best wel flink ziek werd na mijn vaccinaties. Dat was niet erg toen het alleen om mij ging. Nu gaat het ook om iets dat nog in ontwikkeling is

Lastig, want je leest nu ook vaker dat Corona oplopen bij zwangere vrouwen ook gevolgen heeft voor het ongeboren kind. Dan zou het vaccin ook juist kunnen beschermen lijkt me? Zou tzt gewoon je arts raadplegen wat wijsheid is.

3 likes

Precies. En ik werd als allerlaatste groep zo ongeveer opgeroepen voor mijn vaccin dus ik hoop dat ik nèt de dans ontspring. Als de baby er is kan die spuit er gewoon in🤣

1 like

Je hebt inmiddels antistoffen en van een vaccin zul je minder ziek worden dan van corona zelf. Dus het lijkt me nog steeds de veiligste keuze.
Maar de experts hier in het carona-topic kunnen daar vast meer over vertellen

5 likes

Ik heb me tijdens mijn zwangerschap (aan het einde zelfs) laten vaccineren en zo blij mee nu met die cijfers. Ook met kraambezoek in huis enzo. En alle verpleging en mensen die aan m’n bed hebben gestaan. Ook voor die kleine die meteen antistoffen heeft nu.
Heb echt niks gehad aan bijwerkingen, nog niet eens een stijve arm ofzo.(terwijl je als zwangere een lagere weerstand hebt) Dus dikke prima

4 likes