Stel je persoonlijke vraag #32

Hahaha echt hè

Eens in de zoveel tijd beland ik in zo’n loophole (laatst ook Zaai en Theo&Thea zitten kijken)
Heerlijke tv zo die montage alles in de herhaling
Ik verdenk m’n ouders ervan dat ze dit gewoon zelf ook grappig vonden om te kijken

5 likes

En een vervolgvraag. Ken je deze zeer aangepaste mensen?

• Jazeker
  • Komen mij vaag bekend voor
  • Ben hier te jong voor
  • Nee, ik keek naar MTV

0 stemmers

13 likes

Ik mis de gewone ‘nee’ opties :cry: ik keek geen MTV, maar ik geloof dat ik hier dan ook niet te jong voor ben, maar het zegt me echt helemaal niks haha. Ik geloof dat ik ergens in m’n opgroeien toch iets heb gemist

2 likes

Het is Loenatik. Het was een kinderserie dat ging over patiënten in een psychiatrische instelling.

Ik denk dat zoiets niet meer zo snel op tv komt

1 like

Wat is in godsnaam een andere reden voor een citytrip dan :joy:

6 likes

Haha wij shoppen echt serieus bijna nooit op vakantie/city trip, heb sowieso een hekel aan lang achter elkaar winkelen en ik val in die categorie mensen die zegt: naar die winkels kun je in NL ook. :nerd_face: We gaan alleen winkelen als het regent of als we tijd de doden hebben op de laatste dag voor vertrek.

Wil gewoon de stad zien en eten en chillen.

18 likes

Dit moet toch geweldig zijn om te spelen, net als Loenatik

4 likes

Gewoon oke?

heerlijk roos en haar mannen of eigenlijk psychopaten.

Ik heb oud en nieuw gestemd, maar dat komt puur door dat klote vuurwerk.

1 like

Ik mocht alleen vpro kijken vroeger en dit was allebei vpro
Ook wel klokhuis en jeugdjournaal maar geen jetix of tekenfilms dat mocht pas later
Nu werk ik bij de VPRO hahaha

17 likes

Heb jij het ook altijd zo tering heet als je ongesteld bent of moet worden?

• Ja
  • Nee
  • Ik word niet ongesteld

0 stemmers

Mijn vriend mocht dus absoluut geen VPRO kijken, was te wild. Ik wist niet dat dit een ding was.

2 likes

Hahaha ja sommige dingen (rembo & rembo) waren wel…. bijzonder

4 likes

Wel Xanadu

2 likes

Hoe komen ze aan al die data? Bijv camera beelden van Rotterdam centraal. Zegt die bewaker dan; ja tuurlijk werk ik ff mee aan jullie programma? Snap dat niet zo goed

1 like

Juist heel koud

4 likes

Ik ken nog wel zo’n filmpje met zo’n paars poppetje en dat was volgens mij (achteraf gezien) met allemaal seksuele grappen??? Purno heette dat volgens mij. Snap best dat ouders dat niet OK vonden :joy::joy:

Edit: gevonden!

Hoe is dit een kinderprogramma :crazy_face:

19 likes

Purno de purno!!

Dat vond ik ook echt geen leuk programma

3 likes