Hahaha echt hè
Eens in de zoveel tijd beland ik in zo’n loophole (laatst ook Zaai en Theo&Thea zitten kijken)
Heerlijke tv zo die montage alles in de herhaling
Ik verdenk m’n ouders ervan dat ze dit gewoon zelf ook grappig vonden om te kijken
Hahaha echt hè
Eens in de zoveel tijd beland ik in zo’n loophole (laatst ook Zaai en Theo&Thea zitten kijken)
Heerlijke tv zo die montage alles in de herhaling
Ik verdenk m’n ouders ervan dat ze dit gewoon zelf ook grappig vonden om te kijken
En een vervolgvraag. Ken je deze zeer aangepaste mensen?
0 stemmers
Ik mis de gewone ‘nee’ opties ik keek geen MTV, maar ik geloof dat ik hier dan ook niet te jong voor ben, maar het zegt me echt helemaal niks haha. Ik geloof dat ik ergens in m’n opgroeien toch iets heb gemist
Het is Loenatik. Het was een kinderserie dat ging over patiënten in een psychiatrische instelling.
Ik denk dat zoiets niet meer zo snel op tv komt
Wat is in godsnaam een andere reden voor een citytrip dan
Haha wij shoppen echt serieus bijna nooit op vakantie/city trip, heb sowieso een hekel aan lang achter elkaar winkelen en ik val in die categorie mensen die zegt: naar die winkels kun je in NL ook. We gaan alleen winkelen als het regent of als we tijd de doden hebben op de laatste dag voor vertrek.
Wil gewoon de stad zien en eten en chillen.
Dit moet toch geweldig zijn om te spelen, net als Loenatik
Gewoon oke?
heerlijk roos en haar mannen of eigenlijk psychopaten.
Ik heb oud en nieuw gestemd, maar dat komt puur door dat klote vuurwerk.
Ik mocht alleen vpro kijken vroeger en dit was allebei vpro
Ook wel klokhuis en jeugdjournaal maar geen jetix of tekenfilms dat mocht pas later
Nu werk ik bij de VPRO hahaha
Heb jij het ook altijd zo tering heet als je ongesteld bent of moet worden?
0 stemmers
Mijn vriend mocht dus absoluut geen VPRO kijken, was te wild. Ik wist niet dat dit een ding was.
Hahaha ja sommige dingen (rembo & rembo) waren wel…. bijzonder
Wel Xanadu
Hoe komen ze aan al die data? Bijv camera beelden van Rotterdam centraal. Zegt die bewaker dan; ja tuurlijk werk ik ff mee aan jullie programma? Snap dat niet zo goed
Juist heel koud
Ik ken nog wel zo’n filmpje met zo’n paars poppetje en dat was volgens mij (achteraf gezien) met allemaal seksuele grappen??? Purno heette dat volgens mij. Snap best dat ouders dat niet OK vonden
Edit: gevonden!
Hoe is dit een kinderprogramma
Purno de purno!!
Dat vond ik ook echt geen leuk programma