Stel je persoonlijke vraag #32

Dit was zooo naar en dan ook nog lekker op de zondagochtend uitgezonden

Hahahaha mijn vriend zei dit zo random tegen mij gisteravond. Hij zei ineens: nou al die wappies kunnen ook weer terug naar huis, jij bent gewoon zwanger na 2 vaccinaties. Hahahhaha omg

Edit: alleen weet ik nu niet wat ik met die booster moet

1 like

Gewoon nemen als je wordt opgeroepen. Hoe beter jij beschermt bent, hoe beter ook je kind. Zou niet weten waarom niet ook? Advies voor zwangeren is ook vaccineren.

16 likes

Punt bij mij was dat ik best wel flink ziek werd na mijn vaccinaties. Dat was niet erg toen het alleen om mij ging. Nu gaat het ook om iets dat nog in ontwikkeling is

Lastig, want je leest nu ook vaker dat Corona oplopen bij zwangere vrouwen ook gevolgen heeft voor het ongeboren kind. Dan zou het vaccin ook juist kunnen beschermen lijkt me? Zou tzt gewoon je arts raadplegen wat wijsheid is.

3 likes

Precies. En ik werd als allerlaatste groep zo ongeveer opgeroepen voor mijn vaccin dus ik hoop dat ik nèt de dans ontspring. Als de baby er is kan die spuit er gewoon in🤣

1 like

Je hebt inmiddels antistoffen en van een vaccin zul je minder ziek worden dan van corona zelf. Dus het lijkt me nog steeds de veiligste keuze.
Maar de experts hier in het carona-topic kunnen daar vast meer over vertellen

5 likes

Ik heb me tijdens mijn zwangerschap (aan het einde zelfs) laten vaccineren en zo blij mee nu met die cijfers. Ook met kraambezoek in huis enzo. En alle verpleging en mensen die aan m’n bed hebben gestaan. Ook voor die kleine die meteen antistoffen heeft nu.
Heb echt niks gehad aan bijwerkingen, nog niet eens een stijve arm ofzo.(terwijl je als zwangere een lagere weerstand hebt) Dus dikke prima

4 likes

In een ideale wereld zou je het liefst drie keer per dag alleen maar…

• Ontbijt/lunch-achtige gerechten eten.
  • Diner-achtige gerechten eten.
  • Alleen maar snacks eten voor ontbijt, lunch en diner.
  • Ongeveer precies zo eten als ik nu eet.
  • 1x ontbijt, 1x lunch en 1x diner eten maar dan van alles de fancy-restaurant-optie.

0 stemmers

Die fancy-restaurantoptie, moet ik die zelf klaarmaken dan ook elke dag of wordt dat voor me gedaan?

2 likes

Ja daar twijfel ik ook over. Het is een ideale wereld, dus enerzijds zeg ik: wordt voor je gedaan. Anderzijds denk ik: niet heel realistisch, dus je moet het zelf doen maar je hebt wel onwijs veel tijd en je bent een blij ei (want: ideale wereld). (ook niet realistisch dit trouwens)

Duivels dilemma dit.

Het verbaast me dat diner zo ondergewaardeerd wordt! Heb net gebruncht met diner left-overs en voel me nu zielsgelukkig en daar verscheen deze poll uit.

2 likes

Met alleen fancy dinners uit restaurants zou ik de hele dag honger hebben
oma

20 likes

Ik vind hem wel leuk, ja qua uiterlijk zeker niet mn type maar hij geeft wel goede humor en zelfspot. Vooral die skits waarin hij Chad speelt in SNL vind ik funny.

2 likes

Hahahaha ik houd wel van fancy eten maar vind dat ‘schuim’ altijd zo gek, net alsof iemand op je bord gespuugd heeft.

4 likes

Maar als je zo 8 gangen eet dan ben je voldaan. Ik ga na een sterrenrestaurant nooit frietjes halen.

12 likes

Mmm maar dit valt voor mij onder “sterrenrestaurant fancy”, eten uit restaurants elke dag vind ik sowieso fancy, dus dat was mijn invulling ervan.
Ik ben zelf helaas te lui om elke dag m’n eten heel bijzonder of fancy te maken

3 likes

Ik moet altijd brood eten bij m’n salade, anders vind ik het niet lekker of boeiend

• Ik eet ook altijd salade met brood
  • Nee hoor, ik eet ook salade zonder brood

0 stemmers

Heb jij een vlotte pen?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

1 like

een wat? waar is de optie “wtf bedoel je”

27 likes

Of je ken schrijve