Kan me echt totaal verliezen in die theorie, heerlijk.
Gewoon leuk tijdverdrijfâŠPadoem tssssj!
Sowieso dat er dan gĂȘnante naaktfotoâs naar boven komen of rare app-gesprekken. Bovendien hebben er heel wat schrijfsels van mij online gestaan en bestaat er een boek met nogal wat meningen die op een gegeven moment wel gedateerd zullen zijn en niet woke genoeg.
Oke maar dit gedeelte zou je jezelf dan in principe kunnen besparen want mensenleed doet die mensen dus niks
Ik lees dat topic eigk ook nooit maar ik zal jou de volgende x ook dmen als ik word gedmt
Hahaha ja ik leef echt bij de gratie van mensen die me juicy dmâs sturen want zelf vind ik nooit iets
Haha dit doet me denken aan de belboom van vroeger, wist niet dat wij een dm boom hadden hier ik sta zeker achteraan
Had jij vroeger in de klas een belboom?
- Ja
- Nee mij nie belle
- Ik weet het niet zeker
0 stemmers
Ik ook ik ben persoon z denk ik
Ja, als bijvoorbeeld de eerste les niet doorging. Dan werd degene die het verst weg woonde als eerste gebeld en die moest dan de volgende bellen en die weer de volgende
Bij ons ging het op alfabetische volgorde, dat was eigenlijk niet handig, beginnen bij degene die het verst weg woonde is beter
âswipe up voor die bitch clapâ
- Ik weet gelijk waar je het over hebt
- Wel eens van gehoord, maar weet niet waar het vandaan komt
- Echt, waar gaat dit over?
0 stemmers
Het is een uitspraak van een nederlandse tiktokster die viraal is gegaan. Er komt een dag dat je met deze info triviant kan winnen.
Werd bij ons eigenlijk alleen gebruikt als bijvoorbeeld het eerste lesuur uitviel. Hoe verder weg je woonde (en hoe eerder je dus van huis weg moest) des te eerder werd je gebeld. Dus als je dichtbij woonde werd je vaak als een van de laatste gebeld. Maar het liep idd bijna altijd ergens vast dus de helft was er al
@Roguee toevallig gisteren voor het eerst gezien haha jaaaa, jaa, jaaa
Was altijd drama met die belboom.
De eerste werd sowieso altijd al te laat gebeld door school, en was dus al op weg, en dan viel het hele systeem in duigen. Stond je weer een uur duimen te draaien op het schoolplein.
Kan er nog boos om worden.
Wij hadden teletekst waar uitvallende uren opstonden. Echt bij de tijd wel toen
Hadden wel die telefoonboom maar weet niet of ik ooit iemand heb moeten doorbellen. Denk trouwens niet dat we die gebruikten want nu ik nadenk ben ik vaak genoeg op school geweest en dat dan bleek dat een uur uitviel. Teletekst net niet bekeken of het kwam er pas heel laat op
Wij hadden gewoon msn
Je minst favoriete boom?
- belboom
- beslisboom
- stamboom
- kerstboom
- vleesboom
0 stemmers
Welke boom zou je als #2 het liefst flink willen aftuigen?
- belboom
- beslisboom
- stamboom
- kerstboom
- vleesboom
0 stemmers
Boom boom boom boom ___
Lees je nu als
0 stemmers
Maar stuurde de school dan een bericht op msn dat het eerste uur niet doorging?
Ging je daar sochtends om 07:30 ofzo al op? Voordat de computer was opgestart was je sowieso een kwartier verder dus ik had daar de tijd niet voor sochtends.
Gewoon 24/7 online toch
Boomers