Stel je persoonlijke vraag #32

Ik dacht dat ik geen afwijkende mening had (heb dat ook gestemd) maar ik vind het gedweil over huisdieren hier soms echt heel overdreven. Poezen die binnen blijven zijn zielig, maar die naar buiten gaan ook, als een kat minder dan 5 kattenbakken heeft is het mishandeling, mensen die hun hond wegdoen moeten opgehangen worden, etc.

8 likes

Bij wijze van! Gezien de emotie waarmee die berichten soms getypt worden, lijkt dit vaak de achterliggende gedachte

1 like

Hahaha jezus ja dat vind ik ook te ver gaan. Werd dat ook gepost?!

1 like

Ik kwam er van de week achter dat ik heel veel drama miste omdat ik nooit het kattentopic lees Hahah

26 likes

Als tijdreiziger moet je juist geen antwoorden over de toekomst geven, want daarmee verander je de toekomst. Dus aan het eind van je verhaal kloppen de gebeurtenissen niet, of besta je zelf niet eens.

4 likes

Frenky dropt even achteloos de grandfather paradox hahaha

4 likes

Oh oeps!!

Maar wat is dan het doel van tijdreizen?

1 like

Kan me echt totaal verliezen in die theorie, heerlijk.

1 like

Gewoon leuk tijdverdrijf
Padoem tssssj! :drum: :rofl:

4 likes

Sowieso dat er dan gĂȘnante naaktfoto’s naar boven komen of rare app-gesprekken. Bovendien hebben er heel wat schrijfsels van mij online gestaan en bestaat er een boek met nogal wat meningen die op een gegeven moment wel gedateerd zullen zijn en niet woke genoeg.

1 like

Oke maar dit gedeelte zou je jezelf dan in principe kunnen besparen want mensenleed doet die mensen dus niks

9 likes

Ik lees dat topic eigk ook nooit maar ik zal jou de volgende x ook dmen als ik word gedmt :joy:

1 like

Hahaha ja ik leef echt bij de gratie van mensen die me juicy dm’s sturen want zelf vind ik nooit iets :pensive:

1 like

Haha dit doet me denken aan de belboom van vroeger, wist niet dat wij een dm boom hadden hier ik sta zeker achteraan :joy:

image

Had jij vroeger in de klas een belboom?

• Ja
  • Nee mij nie belle
  • Ik weet het niet zeker

0 stemmers

Ik ook ik ben persoon z denk ik

2 likes

Ja, als bijvoorbeeld de eerste les niet doorging. Dan werd degene die het verst weg woonde als eerste gebeld en die moest dan de volgende bellen en die weer de volgende

13 likes

Bij ons ging het op alfabetische volgorde, dat was eigenlijk niet handig, beginnen bij degene die het verst weg woonde is beter

“swipe up voor die bitch clap”

• Ik weet gelijk waar je het over hebt
  • Wel eens van gehoord, maar weet niet waar het vandaan komt
  • Echt, waar gaat dit over?

0 stemmers

Het is een uitspraak van een nederlandse tiktokster die viraal is gegaan. Er komt een dag dat je met deze info triviant kan winnen.

2 likes

Werd bij ons eigenlijk alleen gebruikt als bijvoorbeeld het eerste lesuur uitviel. Hoe verder weg je woonde (en hoe eerder je dus van huis weg moest) des te eerder werd je gebeld. Dus als je dichtbij woonde werd je vaak als een van de laatste gebeld. Maar het liep idd bijna altijd ergens vast dus de helft was er al :joy:

@Roguee toevallig gisteren voor het eerst gezien haha jaaaa, jaa, jaaa

3 likes