Stel je persoonlijke vraag #32

Forummers of in het algemeen?
Als het over forummers gaat; ik heb soms een sterke mening over forummers en hun relatie en/of kinderwens en dan moet ik echt soms mijn best doen om me in te houden wanneer er iets over gepost wordt.
Dat kan ik ook wel in het echt hebben maar dan is het wel meer met oprechte zorg. Hier op het forum denk ik dan vaak alleen maar van doe je ogen eens open en we zien je in het break up topic over een tijd.

20 likes

Maar maar iedereen is een beetje autistisch toch?

8 likes

@Vaiana maar je bent niet je autisme

6 likes

Meer in het algemeen I guess maar ik lees hier dus ook wel dingen dat ik denk Yikessssss maar dat is ook te verwachten omdat ik best veel mensen kinderen zou afraden lol. Hier heb je dan nog het voordeel van de twijfel omdat ik niemand echt ken hier natuurlijk, maar ja vaak denk ik wel dit sentiment zeg maar:

31 likes

Ja ik vond het laatst grappig om te zien dat als het over een huisdier nemen gaat onder niet ideale omstandigheden mensen veel uitgesprokener zijn dan wanneer het over een kind nemen gaat.

24 likes

Hahaha ja! Die zag ik laatst ook, vond ik ook opmerkelijk.

2 likes

Oh interessant ja. Maar een kinderwens is zo persoonlijk daar mag je je bijna niet mee bemoeien als buitenstaander. Maar ik zou het wel willen :sweat_smile: “Je kan nu nog van je partner afkomen zonder grote problemen. Straks is het te laat”.

1 like

Haha ja true, dit zeg maar:

‘Ik wil een windhond maar woon op een klein flatje 10 hoog”
“Nee joh belachelijk echt suuuperzielig voor zo’n hond, die moet lekker kunnen rennen neem dan gewoon een kat”

“Ik wil een kind maar woon op een klein flatje 10 hoog”
“Weetje, het perfecte moment komt gewoon nooit en een baby heeft ook helemaal niet veel nodig, alleen liefde”

25 likes

En toch denk ik hierbij. Sneu voor die hond. Maar dat kind moet niet zeiken

Maar dat komt misschien meer door t huizen dilemma en dat ik een moord zou doen voor een kleine flat woning.

4 likes

Haha sorry ik weet dat het maar een voorbeeld was maar ik wil van het vooroordeel af dat windhonden veel beweging nodig zouden hebben. Zijn juist prima honden voor in een kleine woning want het zijn couch potatoes :potato:

16 likes

Labradors hebben veel beweging nodig. Het zijn stuiterballen die hun voerbak zo leeg hebben gezogen als een stofzuiger

Er gaat momenteel zo’n trend rond op TikTok. Jonge moeders die van die super emo filmpjes van hun kind maken onder de noemer “you saved međŸ„ș”.

Hou op met me hoor. Lekker veel druk op je nazaat leggen want ja, jij bent verantwoordelijk voor mijn geluk.
Brr.

13 likes

Ik dacht dat ik geen afwijkende mening had (heb dat ook gestemd) maar ik vind het gedweil over huisdieren hier soms echt heel overdreven. Poezen die binnen blijven zijn zielig, maar die naar buiten gaan ook, als een kat minder dan 5 kattenbakken heeft is het mishandeling, mensen die hun hond wegdoen moeten opgehangen worden, etc.

8 likes

Bij wijze van! Gezien de emotie waarmee die berichten soms getypt worden, lijkt dit vaak de achterliggende gedachte

1 like

Hahaha jezus ja dat vind ik ook te ver gaan. Werd dat ook gepost?!

1 like

Ik kwam er van de week achter dat ik heel veel drama miste omdat ik nooit het kattentopic lees Hahah

26 likes

Als tijdreiziger moet je juist geen antwoorden over de toekomst geven, want daarmee verander je de toekomst. Dus aan het eind van je verhaal kloppen de gebeurtenissen niet, of besta je zelf niet eens.

4 likes

Frenky dropt even achteloos de grandfather paradox hahaha

4 likes

Oh oeps!!

Maar wat is dan het doel van tijdreizen?

1 like