Stel je persoonlijke vraag #32

Jaren niet aan gedacht maar dit nummer ken ik zeker ja. Dat was regelmatig op MTV als ik hoopte op Depeche Mode, Manic Street Preachers of The Verve.

5 likes

Ja, toen de M nog voor music stond :joy:

2 likes

Ja en dan had je de helft van de tijd deze te pakken

22 likes

Ik ging elke week met een vriendin naar de lokale cd-winkel om dezelfde cd te luisteren tot ik hem dan eindelijk voor een verjaardag of sinterklaas kreeg :joy:

3 likes

Er is bij ons thuis ooit nog eens een ruitje ingetrapt door m’n zus omdat ik de single van Freestyler had gekocht en zij hem dan niet meer kon kopen terwijl het haar lievelingsnummer was. Gouden tijden.

• Leuk
  • Matig
  • Kut
  • Ken ik niet
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

Ik vond alles wat hier stond matig by default, want ik was een alto.

Throwback naar mijn eerste concert:

Was jij alto?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik luisterde wel naar deze muziek, Mmaar was geen alto.

6 likes

Dit was zo gaaf. Mijn grootste fashion icon was Ashley Simpson (en haar vriendje Ryan Cabrera :heart:)

2 likes

Op mijn school was het meer grunge, Nirvana enzo, of punk als in Blink182. Good Charlotte werd redelijk uitgekotst.

In m’n brugjaar brak Eminem door. Toen was echt m’n hele school slim shady :sweat_smile:
Ik heb toen zelfs een “handeltje” opgezet door foto’s van Eminem af te drukken op T-shirts met transferpapier.

8 likes
  • Ik zou de liedjes misschien wel herkennen maar heb geen zin om ze allemaal af te spelen

0 stemmers

2 likes

Ben echt verbaasd dat zoveel mensen de naam van hun dier veranderen omdat iemand een baby heeft gekregen.
Op de gemiddelde crèche zitten 5 Sem’s en 13 Sterre’s.

15 likes

Ik heb niet veel wensen in het leven. Maar er is één ding waarvan ik het gewoon het allerliefste wil van alles wat er is. En dat is een hondje krijgen en die dan een naam geven. Dus niet alleen een hondje krijgen, nee echt specifiek een hondje krijgen en die dan een naam geven. Dus dat naam geven is een zeer essentieel onderdeel van de wens. Ik ben al jaren bezig om het specifieke moment dat ik mijn hondenvrindje mag verwelkomen zo goed mogelijk voor te bereiden, door veel onderzoek naar hondennamen en namen in het algemeen te doen. Deze peil ik dan bij vrienden en familie en ik houd hele lijsten bij.
Dus om even op de vraag terug te komen: niks, niemand, geen enkele muffe hut gaat mijn droom uit één laten spatten door er een baby uit te persen in precies dezelfde week als dat mijn toekomstige harige schat bij mij het drempeltje over huppelt en die dan MIJN langgekoesterde, geliefde, met zorg uitgekozen naam te geven!!!??? Basta punt uit. En dan zijn de antwoordopties nog dat IK een andere naam zou moeten verzinnen voor mijn hond??? Nou mijn hol echt. Excuse me m’am maar de enige die hier iets gaat veranderen is dat mens met haar kind met mijn hondennaam.

30 likes

en in het vervolgonderwijs naast Sem 10 Noah’s en Lucassen.

Alle meisjes met Kae of Mae als tweede naam :nauseated_face: #trash

10 likes

Dat heb ik nog niet meegemaakt. Wel verdomd veel Romy’s, Evy’s en Chloë’s. Tip aan toekomstige ouders: noem je zoon of dochter gewoon Jeroen dan zit het kind niet mer 10 naamgenoten in een klas.

En Jamy, Jaimy, Jami. Ik vind dat alleen Jaimy gespeld mag zijn.

5 likes

Nee de Kaeneration 2018 zie je over 15 jaar in het middelbaar onderwijs (deed je dat! Dat dacht ik?)

2 likes

Dat hele gemak erom heen geeft me al de rillingen.
Je “neemt” een huisdier (alsof je daar totaal niet over nadenkt maar gewoon iets uit het asiel rukt) en dropt gewoon even een willekeurige naam op dat dier.

1 like

Ik doe al 1,5 jaar mbo maar een half jaar middelbare scholen volgehouden.

Ik heb of klassen met bovenstaande namen of klassen met mensen die op late leeftijd weer een opleiding volgen en soms stikt het ook van mensen die dezelfde naam hebben als ikzelf.

2 likes

Ja die was ook goed zeg!
Ik vind dit ook een fijne collab:

En deze is ook zo 00s:

10 likes

Ik zou de naam wel veranderen want een week is zo kort, het dier is dan nog niet eens gewend aan een naam.

Maar mij zou dit nooit gebeuren omdat ik nog nooit een huisdier heb gehad met een normale naam.
Een van mijn katten heet Fireball, denk niet dat iemand zo zijn kind gaat noemen :joy:

28 likes