Stel je persoonlijke vraag #32

Haha idd! Zo anders vergeleken met hoe het nu is. We zijn verwend met Spotify en YouTube.

@Huismus Herkenbaar hoor, die cd’s waren ook best wel duur in mijn herinnering.

2 likes

Dit doet me eraan denken dat ik een jaar of vijf geleden nog naar een optreden van Nelly ben geweest. Hij had toen helemaal geen hits, was ook in een poppodium in een middelgrote stad en de zaal stond vol met mid/eind twintigers, èn een paar verdwaalde tieners. Drie keer raden wie hij bij Dilemma op het podium riep om Kelly’s tekst te zingen… Juist, die 18-jarige die de tekst helemaal niet kende :rofl:

14 likes

Sowieso die trend van tweede namen steeds benoemen. Gebeurt ook vooral bij meisjes volgens mij?
Olivia Mae. Julia Kae. Sorry maar voor mij heten ze gewoon Olivia en Julia. Maar ik noem mensen die Pieter-Hendrik heten ook standaard Pieter. Niet om te pesten maar ik zie dat tweede gedeelte nooit. En nog erger als er geen streepje tussen staat.

8 likes

Hahahahahaha sorry hoor, maar dikke pech voor dr :joy:

Dit vind ik het beste Nelly F. nummer :heart_eyes::

6 likes

Meen je dit nou :sweat_smile: Wat houdt dat onderzoek doen naar hondennamen überhaupt in? Ik ben heel benieuwd naar wat voor speciale en unieke naam je uiteindelijk gaat geven aan je toekomstige huisdier, maar ik vermoed dat dat top secret blijft ergens in een kluis.

19 likes

Hahah ja, not sure if serious…

1 like

En dan uiteindelijk kiezen voor Fikkie, vlekkie of spot

4 likes

Ik snap wel dat mensen een lijstje bijhouden met leuke namen, maar het ging me meer om het ‘onderzoek doen’.

2 likes

Ik doe mn kind dan weg, want ik kan er natuurlijk niet meer mee pronken op socials als de terrier van mn vrienden dezelfde naam heeft.

4 likes

Prachtige post, 10/10 would read again.

7 likes

Hans de terriër heeft ook meer followers dan Hans de baby

Je snapt wel dat ik een beetje overdreef toch

4 likes

Ach, ik heb een keer woorden gehad met een vriendin omdat ik zei dat dr hondennaam me altijd deed denken aan een soa. Is blijkbaar niet aardig om te zeggen. Ik heb maar geen commentaar meer op (mensen- of dieren)namen.

6 likes

Oh joh, de meeste mensen vinden dat niet erg hoor. Ligt aan haar. Wie noemt d’r hond dan ook chlamydia?

10 likes

Dat is wel serieus de soa. Ik denk daar gewoon altijd aan als ik de naam Chloé zie, maar het wordt toch niet heel gewaardeerd als je dan een keer Chloemydia zegt.

4 likes

Ik zeg altijd dat als ik kinderen krijg absoluut niet het sinterklaasfeest met ze ga vieren. Ik krijg dan als reactie altijd dat je dat toch wel gaat doen zodra je een kind hebt. I.v.m school en alles (als ze in Nederland opgroeien he).

Vier jij sinterklaas met je kind?

• Ja
  • Heb geen kind
  • Nee

0 stemmers

1 like

Hebben jullie dit jaar meer tweedehands kleding gekocht ipv nieuwe kleding?

• Ja
  • Ongeveer evenveel tweedehands als nieuw
  • Nee

0 stemmers

Waarom kopen jullie tweedehands kleding?

• Het is leuk
  • Het is goedkoper
  • Vanwege het milieu/fast fashion
  • Omdat Vinted verslavend is
  • Je vindt aparte kledingstukken die niet iedereen heeft
  • Ik heb niet echt een reden

0 stemmers

1 like

Vanwege dit allemaal

1 like

@Calypso Ik heb hem ff aangepast

2 likes