Stel je persoonlijke vraag #32

Die van mijn moeder eens gepast voor de lol

5 likes

Die van m’n moeder heb ik wel eens aangetrokken toen ik 12 was ofzo, ik zou er nu echt niet meer in passen. Ze heeft ook een hele mooie avondjurk die ik wel eens zou willen dragen maar gaat ook niet meer lukken helaas.

2 likes

Ik ook inderdaad, bedacht ik me net! haha
Ook wel eens voor een fotoshoot van een vriendin en op het toneel trouwens.

1 like

Oh oeps ik deze ook ja! Al had mijn moeder geen echte typische bruidsjurk.
Ik paste er niet in trouwens. Heel confronterend want voor mijn idee was mijn moeder op de trouwfoto’s/in mijn herinnering een stuk voller dan ik nu ben. Toch niet :sweat_smile:

1 like

Ik ga m’n geregistreerd partnerschap vieren met de trouw jumpsuit van m’n moeder uit de jaren 80. :grin: trouwjurken zijn leuk haha. Ik wil ook ooit nog een winkel binnen gaan om een jurk te passen.

15 likes

Heb die van moeder wel eens aangehad. Echt een prachtige satijnen japon met halve mouwen zonder tierelantijntjes.
Dit komt het dichtste in de buurt, zonder sleep

Ik ga nooit trouwen, maar als ik die neiging wel had gehad dan zou ik zonder twijfel de jurk van m’n moeder dragen.

19 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: iieeeeehhhh zo goor

1 like

Gratis tip voor iedereen die met het OV naar werk reist: de NS bewaart slechts 18 maanden je reishistorie en surprise surprise de belastingdienst kan er gerust 36 maanden na dato nog om vragen. Altijd een eigen PDF opslaan dus. Duur grapje dit ook.

7 likes

Uien zijn het nazaat van de duivel.

3 likes

[tigerelise] WAL-ge-lijk [/tigerelise]

4 likes

Woww haha bizar he, dat je dat gewoon zo weg krijgt zonder een spier te vertrekken :scream:

2 likes

Ik vond de schil denk ik het meest disturbing. :sweat_smile:

Maar wat rot joh, hopelijk heb je snel je geur en smaak weer terug.

7 likes

Elke dag meteen alles afwassen. Zo vaak geprobeerd, zo vaak gefaald

4 likes

Ik dacht dat dit over de uipoll hierboven ging

Dacht gelijk jezus aansteller.

5 likes

Mijn moeder werkt in het ziekenhuis en die gaf die troep aan mij

1 like

Toch opgegeten en nergens last van :muscle:t2:

Moeten we dit bericht even bookmarken om te checken of je morgen nog hetzelfde zegt? Edit: geintje hoor. Ik zou hier waarschijnlijk niet eens over nagedacht hebben.

Ui en knoflook zijn mn allesjes. Mensen die dat niet lusten hebben hun smaak nog niet ontwikkeld na hun 4e jaar ofzo.
Vind ui echt iets wat kinderen niet lusten.

37 likes

@anon50301661 lust wel een uitje

3 likes

Oh ik las ergens dat het binnen anderhalf en vijf uur op zou komen zetten verdorie
Naja to be continued dan maar :grimacing:

1 like