Hahaha ik heb gisteren ook de nasi van een paar dagen oud gegeten terwijl ik verkouden ben en dus ook geen rare geurtjes ruik Nog nergens last van gelukkig
De laatste keer bij de tandarts was ik al een tijdje aan het flossen en nog vroeg ze ‘flos je wel iedere dag je tanden?’
Toen dacht ik wel echt waar doe ik het dan voor
Hunted
Vroeger flosste ik nooit maar nu floss ik elke dag
Ja Same
Nouja stokeren eigenlijk, vind het inmiddels ook fijn voelen om te doen, dus dat helpt in de motivatie. De eerste bloederige week is ff kut maar nu is t gewoon huppa klaar
Doe het trouwens altijd gewoon op de bank als ik tv kijk ofzo, maakt het makkelijker.
Heb je vandaag iets meegemaakt wat oneerlijk voelde?
- Ja en dat ga ik nu vertellen
- Nee
0 stemmers
Ja ik ook stoken inderdaad. Ik vind het eigenlijk nog steeds niet echt fijn maar ik doe het gewoon. Het gaat nu ook wel veel makkelijker omdat er toch meer ruimte tussen je tanden komt als je het langer doet.
Deze film is het bewijs dat ons Netflix abonnement te duur is
(Ik bedoel, Leo DiCaprio, Jennifer Lawrence, Cate Blanchett, Meryl Streep, Jonah Hill én Ariane Grande!?)
Unpopular opinion: geef mij maar een eboek ik vind fysieke boeken al snel te zwaar als ik in bed lees.
Dat ik het huis heb schoongemaakt, de kerstballen ed uit de kelder heb gehaald, boodschappen heb gedaan, een toetje heb gebakken en aan het koken ben, en dat mijn vriend van zijn werk thuis komt en als eerste (als EERSTE) zegt: “ehw maak je krieltjes??”
Gast flikker lekker op.
Spoiler alert: ja ik ben chagrijnig.
Het zijn allemaal zulke puberale omschrijvingen
the most beautiful girl
funniest guy
fiery and sexy
independent and fearless
Horoscopen zijn nog accurater dan dit geblaat
Heb je deze al eens gepost (als je dat wilt, natuurlijk?!).
Mijn poll of deze trend? Op instastories is dit nu een trend met die nieuwe functie in stories. Ik probeerde zojuist die functie uit te leggen maar heb het opgegeven hahaha
Love it!!! Voelt ook wel eens Chill toch?
Wilde even zwelgen in medelijden maar heb zelf geen oneerlijkheid ervaren
Ik vind Spotify wrapped oprecht leuk om te zien van anderen. Ik pauzeer de story dan ook om alles goed te lezen. Ik vind ook eten, huisdieren en baby’s leuk
Ik volg wel weinig mensen dus misschien helpt dat. Van willekeurige mensen hoef ik het niet te zien.
Dit is zo herkenbaar.
Broertje van mijn man en z’n vrouw verwachten nu ook een kindje. Wij waren de eerste (& tweede) en zeker bij de eerste was het bij de 20wkn echo van: nou, nu weten we het wel. Je ziet toch niks.
Omdat opa’s en oma’s en familie in het buitenland wel op de hoogte wilden blijven, ook met foto’s enzo omdat ze de kinderen maar 1x per 3jr zien ofzo, is daar toen zelfs een aparte AppGroep voor gemaakt. Met alleen die mensen die het willen zien.
En nu vraagt iedereen de hele tijd in de “gewone grote familie app”: ooh hoe groeit je buik? Aaah wat schattig dat neusje op de echo!
& dan ben ik dus zo’n zure trut die dat kut vindt haha.
Maar goed, 3jr geleden waren kinderen voor de andere 4 broers en zussen waarschijnlijk nog een ver van je bed show en dus gewoon minder interessant ofzo.
Omg Hopelijk heeft je vriend (toch?) dan ook geen reukvermogen meer. Een hele rauwe ui is de nieuwe appel dus.
Edit: wel echt super kut dat je corona hebt! Hopelijk valt het mee en heb je snel je smaak en geur terug. Beterschap!
Heb jij wel eens een bruidsjurk aangehad?
- Ja op mijn bruiloft
- Ja op een ander moment
- Nee maar ik ben wel getrouwd
- Nee maar lijkt me wel leuk (want ik wil trouwen in zo’n jurk)
- Nee maar lijkt me wel leuk (gewoon een andere keer voor de lol)
- Nee wil ik ook niet
- Nee en ik weet niet of ik het wil
0 stemmers
Het lijkt mij zo oncomfortabel zitten
Dat ligt toch helemaal aan de jurk? Je hebt ook hele soepele losse denk ik