Stel je persoonlijke vraag #32

Ik gokte goed haha. Was positief verrast :rofl:

Wat is de irritantste influencer samenwerking van deze 3

• Hello Fresh
  • Na-Kd
  • Desenio

0 stemmers

Ik broed ook nog op een “wat is het meest irritante type samenwerking bij een influencer” waar ik ben even inspiratieloos, haha

Na-kd, vooral omdat het zo ongeloofwaardig is. Je ziet ze die kleding buiten de spon om nooit dragen en het belandt snel weer op Vinted of in een vuilniszak. Helpt ook niet dat de vrienden van Anna (was het Robbert?) ook grapjes maakte over haar Na-kd spon omdat het troep is.

2 likes

THE HORROR

1 like

Ik vind HelloFresh nog wel meevallen omdat veel influencers dat ook gewoon gebruiken. Vind 't ergerlijker als influceners ons iets aansmeren wat ze zelf niet gebruiken. Looking at you Bonnie met je Graze snacks, dat eet ze nu ook nooit meer lol. Of Lotte met die shakes

2 likes

N.a.v. het andere topic, betaal jij jaarlijks een vaste afvalstoffenheffing?

• Ja, en ik moet daarnaast ook nog betalen als ik een zak restafval weggooi
  • Ja, maar ik hoef niet te betalen als ik een zak restafval weggooi
  • Nee, ik betaal enkel per zak restafval
  • Nee, ik hoef sowieso niets te betalen (?)
  • Anders
  • Ik woon niet in Nederland

0 stemmers

3 likes

De wereld heeft er ook echt meer aan als 80% van de mensen 80% veganistisch eet dan als 1% van de mensen 100% perfecte vegan is :blush:

13 likes

Mijn eerste cassettebandje voor in mijn walkman

21 likes

Vanaf volgend jaar is het wel per zak maar ik weet niet of dat een goede of slechte ontwikkeling is, geen idee wat het gemiddelde aantal zakken is

Ben jij wel eens petty?

• Regelmatig
  • Alleen als je mij echt wat hebt geflikt
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Ik weet niet eens meer wat een jaar is, het voelt allebei als dezelfde maand ofzo

23 likes

Nog even hier op inhakend:

• Ja ik vind dat ik alles mag zeggen tegen mijn partner, hoe emtioneel of ongenuanceerd ook
  • Nee ik denk er thuis goed om dat ik niet zomaar van alles er uit flap en later sorry moet zeggen

0 stemmers

1 like

Wat is de juiste vertaling?

1 like

Allebei niet eigenlijk, iets ertussenin

10 likes

Kleinzielig

Hm ja dan regelmatig hahaahha

Ik vind dat mn partner tegen mij en ik tegen hem alles kunnen zeggen maar wel met nuance.

Al vind ik een “Ga eens aan de kant!!” Of “Schiet op!” Op zn tijd wel kunnen.

4 likes

Je moet bij mij in de keuken komen als ik kook. Dan is ‘Ga eens aan de kant’ nog lief

3 likes

Ik vind t wel heftig dat de helft vindt dat je werkelijk alles mag zeggen zonder nuance en in emotie. Juist tegen je partner wil je bijvoorbeeld toch niet zomaar kwetsende dingen roepen? Dat kan zoveel weerslag hebben op je relatie als je dat regelmatig onredelijk doet.

9 likes

luie kk hond moet ook kunnen vind ik

38 likes