Stel je persoonlijke vraag #32

Dat is ook waarom ik het vraag. Ik heb gister iets gezegd onder het mom van “ik vind dat wij alles tegen elkaar moeten kunnen zeggen”. Met als gevolg dat we gister en vandaag awkward tegen elkaar aan het doen zijn terwijl we hebben gezegd dat het nu weer oke is. Toch blijf ik koppig denken dat ik dat had moeten kunnen zeggen, maar nu een dag later denk ik ook; ja, dit had ik toch ook miet fijn gevonden als hij dat tegen mij had gezegd.

Mijn partner denkt heel anders over de corona regels en wil daar graag over praten, maar ik vind dat echt niet leuk :grimacing:

1 like

Soms is het wel nodig om iets te benoemen, ook al vind de ander dat niet leuk. Maar soms wil je dingen zeggen in emotie die onnodig kwetsend en ongenuanceerd zijn. Je voelt denk ik zelf wel aan welke van de twee het is.

2 likes

Heb je weleens een MRI scan gehad?

• Nope, nog nooit
  • Ja, een keer
  • Ja, meerdere keren

0 stemmers

Ideaal moment om een dutje te doen.

10 likes

Ja, maar voor mijn knie dus hoefde niet helemaal dat ding in

1 like

Mijn collega heeft net tijdens een 2 uur durend Teams (online dus) overleg (met 1x 10 min pauze) 2 sigaretten zitten roken en niemand van de 12 aanwezigen zei iets (incl 2 managers)

• Kan gewoon
  • Wtf
  • Anders

0 stemmers

2 likes

ik heb een collega die rookt tijdens elk online overleg, moet ie vooral lekker zelf weten want ik zit toch niet in die stank :woman_shrugging:t2:

7 likes

Heeft ze gewoon deelgenomen aan de Teams meeting, als in actief bijdragen? Was het op de eigen afdeling of echt met hoger management?

Ik zie niet direct het probleem als in, tijdens een pandemie 2u in zo’n online zit is best lang en ongebruikelijk…. Als zij nou graag in haar eigen walm wil chillen

1 like

Ja dat is zo
Ik weet niet het zag er vreemd uit
Maar ja aan de andere kant zijn er ook mensen die tijdens zo’n overleg zitten te eten en dat is wel geaccepteerd

Ja eigenlijk is het ook wel gek hoor, maar ben er denk ik vooral gewoon al aan gewend door deze collega. Hij is vast vele malen productiever nu ie niet om de haverklap naar buiten gaat om te roken, haha

ik kreeg een natuurfilm over dieren in zuid amerika te zien maar na een filmpje over een bepaalde slang die eieren onder de grond legde ben ik afgehaakt.

1 like

Ik typte eerst wtf omdat ik dacht dat hij tijdens het overleg naar buiten ging om te roken :joy:. Maar zo kan het in principe gewoon, zou het zelf niet doen, maarja anderen drinken weer koffie, zitten stiekem op whatsapp en eten passioneel een banaan.

12 likes

Ik had een collega die dan gewoon een halve liter bier naast zich had staan en rustig opdronk. Met de nadruk op ‘had’; er bleek wel meer niet helemaal in de haak te zijn. Vind een sigaret of twee dan betrekkelijk onschuldig.

4 likes

Hahaha woww ja dat is wel een dingetje :joy:

Liever denk ik eerst na voor ik wat zeg maar als ik ‘s nachts wakker word of lig verander ik in een labiele feeks. Zo heb ik mijn partner afgelopen nacht flink uitgescholden maar toen ik sorry zei vanochtend zei hij: ik weet niet meer wat je gezegd hebt. Ik: ik eigenlijk ook niet.

Ik heb even de mening van jullie nodig. Mijn vriend vind me overdreven sociaal awkward (gestoord eerder denk ik) en snapt niet waarom ik overal een probleem van maak in mijn hoofd :joy:

Ik liep in de sportschool vanaf de kleedkamer richting de uitgang, maar daar is ook de bar. Eigenlijk wou ik nog wat drinken halen en zitten bij de bar voordat ik ging. Terwijl ik liep dacht iemand dat ik wegging dus die zegt doei, dus ik zei ook maar doei terug waarop weer een ander doei zegt totdat iedereen doei heeft gezegd incl. de medewerkers. Toen vond ik het te awkward om nog aan de bar te zitten omdat iedereen al dacht dat ik wegging en toen ging ik maar gelijk door naar huis :sweat_smile:

Anyway, herkenbare situatie? Qua awkwardheid bedoel ik en niet of je wel/niet sport/aan de bar zou zitten.

• Helemaal
  • Meer wel dan niet
  • Meer niet dan wel
  • Totaal niet

0 stemmers

Als jij in de trein bent gluur jij dan ook wel eens stiekem kort naar iemands telefoonscherm omdat je benieuwd bent wat diegene aan het doen is?

• Nee echt nooit
  • Ja wel eens

0 stemmers

Had jij al dingen gekocht voordat je uit huis ging?

• Nee niks
  • Pannen en servies en bestek
  • Meubels zoals stoelen, kastjes
  • Decoraties zoals schilderijen, potten, kussentjes, vazen
  • Aankopen zoals keukenmachine/blender/printer/whatever nog meer voor apparaten
  • Handdoeken/washandjes/theedoeken etc

0 stemmers

Kom jij weleens in een Wikipedia rabbithole? Dus dat je uren op Wikipedia zit

• Regelmatig
  • Soms
  • Enkele keer
  • Nooit

0 stemmers

En wat voor thema’s vooral

• Moord/vermissing/seriemoordenaars
  • Rechten
  • Biologie
  • Geschiedenis
  • Astronomie
  • Wetenschap
  • Cultuur van andere landen
  • Aardrijkskunde
  • Anders

0 stemmers

@FrauHelga jij had alles al gekocht dus? Tot meubels aan toe? Was je daar blij mee achteraf?