Heb jij de verwarming aangehad in de afgelopen maanden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Edit: Oeps, per ongeluk anoniem…
Heb jij de verwarming aangehad in de afgelopen maanden?
0 stemmers
Edit: Oeps, per ongeluk anoniem…
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze daar af en toe hun gordijnen in wassen
Sinds oktober staat onze vloerverwarming aan.
Nog altijd minder erg dan mensen die onderbroeken wassen in de waterkoker.
Nouja aan
Thermostaat op 18 ipv 17.5 en dan de verwarming even opendraaien.
Een vriendin komt naar je woonplaats met de trein en je gaat samen lunchen. Je hebt een cadeaubon van het restaurant. Wiens lunch betaal je?
0 stemmers
Hoort dit bij een verhaal dat in het Gierige topic kan?
Ik woon best ver weg van mijn vrienden en als ze dan een keer komen (dus treinkaartje/benzine betalen en reistijd hebben) vind ik het ook leuk om ze te trakteren. Andersom verwacht ik dat niet (als ik daar heen ga) dus dat is eigenlijk best dubbel haha. Maar dat combineer ik dan heel vaak ook met werk en dan reis ik gratis + ben er dan toch al.
Een bon zou ik dus meer zien als een korting op de rekening die ik toch al zelf betaal.
Ik verwacht dat zij alles betaalt 

kan je wel lekker voor altijd je bon houden!
Wat lijkt je het kutst om te verliezen?
0 stemmers
Precies het leven is al duur genoeg. En als je niet gevaccineerd bent komt er nog een gevarentoeslag bij.
Welke activiteiten/vermaak hebben jullie op werk/kantoor?
0 stemmers
Ik al het bovenstaande, love mijn werkgever.
Ik werk op locatie en heb niks van bovenstaande 🥲
Ik ook niet maar wanneer moet ik dat doen? In m’n pauze ofzo
no thanks
Alleen leedvermaak, verder is het een saaie boel
Tafelvoetbal en daarin heerst echt een levendige competitie. We hebben ook onze eigen kantoorregels! Ben inmiddels ook best goed geworden en heb nu een trucje wat mijn collega’s naar mij noemen (een maxje), zo leuk.
Vind overigens werkgevers die zo lekker amicaal adverteren met allemaal grijnzende mensen rondom een tafelvoetbaltafel echt bloedirritant (de mijne is er ook een van helaas!). Kijk ons eens even speels zijn!! Zeker omdat er altijd veel vrouwen op staan en mijn bedrijf althans uit maar 10% vrouw bestaat.
Bij ons gewoon even tussendoor! Even afreageren en dan weer aan ‘t werk.
Ook hele competities bij ons, net zoals @Max.
Heerlijk even afreageren in de pauze met tafeltennis. Kan keiharde smashes geven als het moet. Eten doe ik wel aan m’n bureau buiten pauze tijd (zoals iedereen).
haha ik had een discussie met een vriend van me over een situatie. Ik had wel verwacht dat hij het voor een vriendin van hem had betaald, maar hij vond het heel normaal alleen z’n eigen lunch ermee te betalen.
@kali nee hoor, niet per se een ongeschreven regel, maar meer een indicatie dat het diegene extra geld (en tijd) heeft gekost om langs te komen en ze niet om de hoek woont. Het gaat in dit geval ook niet om een situatie waarin ze elkaar regelmatig om en om zien.
Wij hebben fryday, op vrijdag bestellen we vette hap. Verder geen ander entertainment dan elkaar en de maffe dingen die we meemaken bij klanten (supergezellig kantoor, al houden we wel serieus afstand)