Ja, echt leuk.
Heb dit in de eerste lockdown veel online gespeeld met vrienden dmv scherm opname.
Dan moet je die waarop je klikt bij elke pagina dus wel voorzichtig uitkiezen en waarbij je denkt dat die het meest te maken heeft met hitler?
Zeekomkommer, geslacht, taxonomische rang, rijk, latijn, Germaanse talen, Duitsland, 2e wereldoorlog, Hitler.
Ik deed er wel lang over haha.
Volgens Cardi B: “the little dangly thang that’s swinging in the back of my throat”
Hajahah ik dacht hier ook aan.
Maar staat Hitler nou niet op de wiki pagina van Duitsland? Jammerrr
Jawel scrollen naar geschiedenis beneden
Kut
Ah ik vond het al zo vreemd maar zie nu dat ik keek op de pagina van het Duitse keizerrijk!
Dankzij Grey’s Anatomy hoor.
Zeekomkommer - Azië- - Europa - Nazi Duitsland - Hitler.
Ik kreeg een Oostenrijkse voetballer mahahahaha zo is het wel heeeeeel makkelijk
Ik ga morgen even oefenen
Heb 'm nog sneller haha. Zeekomkommer - Nederland - Tweede wereldoorlog- Hitler
Trump - Kallstadt (komen zijn grootouders vandaan) - Duitsland - Hitler
Ha, het bewijs was er altijd al. Kan dit ook met Baudet?
Eusarsiella microthrix> Dierenrijk > Cultuur > Johann Gottfried von Herder > Duitsland > Adolf Hitler
Wat leuk dit
Nou, speel m op hoge moeilijkheidsgraad en kom er zonder op duitsland/rusland oid te klikken
Haha amazing en Veenmol - Baudet?
Ik ben er goed in en daarom doe ik het ook haha.
Je kan er dus zelf een vorm aangeven. Dit spelletje bestaat al sinds het begin van Wikipedia. Ik ken het via MySpace. Toentertijd was hun encyclopedie niet zo groot dat je van een random vlindersoort op Hitler uitkwam.
Je kan dus ook zeggen, kom binnen zes clicks van Brazilië tot tomatenpuree ofzo.