Lactose-intolerantie (hadden ze in een topic over dus dat als startpunt genomen bij gebrek aan inspiratie) > Europeanen > Etniciteit > Tweede Wereldoorlog > Adolf Hitler.
Je kunt op wikipedia gewoon kiezen voor een willekeurige pagina, je hoeft het niet zelf te bedenken
Heb jij de verwarming aangehad in de afgelopen maanden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Edit: Oeps, per ongeluk anoniemā¦
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze daar af en toe hun gordijnen in wassen
Sinds oktober staat onze vloerverwarming aan.
Nog altijd minder erg dan mensen die onderbroeken wassen in de waterkoker.
Nouja aan Thermostaat op 18 ipv 17.5 en dan de verwarming even opendraaien.
Een vriendin komt naar je woonplaats met de trein en je gaat samen lunchen. Je hebt een cadeaubon van het restaurant. Wiens lunch betaal je?
- Alleen de mijne, zij betaalt haar eigen lunch
- Die van ons beide
- Ik verwacht dat zij alles betaalt
0 stemmers
Hoort dit bij een verhaal dat in het Gierige topic kan?
Ik woon best ver weg van mijn vrienden en als ze dan een keer komen (dus treinkaartje/benzine betalen en reistijd hebben) vind ik het ook leuk om ze te trakteren. Andersom verwacht ik dat niet (als ik daar heen ga) dus dat is eigenlijk best dubbel haha. Maar dat combineer ik dan heel vaak ook met werk en dan reis ik gratis + ben er dan toch al.
Een bon zou ik dus meer zien als een korting op de rekening die ik toch al zelf betaal.
Ik verwacht dat zij alles betaalt kan je wel lekker voor altijd je bon houden!
Wat lijkt je het kutst om te verliezen?
- Telefoon
- Portemonnee
- Sleutels
0 stemmers
Precies het leven is al duur genoeg. En als je niet gevaccineerd bent komt er nog een gevarentoeslag bij.
Welke activiteiten/vermaak hebben jullie op werk/kantoor?
- Tafeltennis
- Tafelvoetbal
- PlayStation/Nintendo/gameconsole
- Sport mogelijkheid
- Iets anders, namelijk:
- Blush ik zit gvd al bijna 2 jaar thuis hou op
0 stemmers
Ik al het bovenstaande, love mijn werkgever.
Ik werk op locatie en heb niks van bovenstaande š„²
Ik ook niet maar wanneer moet ik dat doen? In mān pauze ofzo no thanks
Alleen leedvermaak, verder is het een saaie boel
Tafelvoetbal en daarin heerst echt een levendige competitie. We hebben ook onze eigen kantoorregels! Ben inmiddels ook best goed geworden en heb nu een trucje wat mijn collegaās naar mij noemen (een maxje), zo leuk.
Vind overigens werkgevers die zo lekker amicaal adverteren met allemaal grijnzende mensen rondom een tafelvoetbaltafel echt bloedirritant (de mijne is er ook een van helaas!). Kijk ons eens even speels zijn!! Zeker omdat er altijd veel vrouwen op staan en mijn bedrijf althans uit maar 10% vrouw bestaat.
Bij ons gewoon even tussendoor! Even afreageren en dan weer aan āt werk.
Ook hele competities bij ons, net zoals @Max.
Heerlijk even afreageren in de pauze met tafeltennis. Kan keiharde smashes geven als het moet. Eten doe ik wel aan mān bureau buiten pauze tijd (zoals iedereen).