Stel je persoonlijke vraag #32

haha ik had een discussie met een vriend van me over een situatie. Ik had wel verwacht dat hij het voor een vriendin van hem had betaald, maar hij vond het heel normaal alleen z’n eigen lunch ermee te betalen.

@kali nee hoor, niet per se een ongeschreven regel, maar meer een indicatie dat het diegene extra geld (en tijd) heeft gekost om langs te komen en ze niet om de hoek woont. Het gaat in dit geval ook niet om een situatie waarin ze elkaar regelmatig om en om zien.

1 like

Wij hebben fryday, op vrijdag bestellen we vette hap. Verder geen ander entertainment dan elkaar en de maffe dingen die we meemaken bij klanten (supergezellig kantoor, al houden we wel serieus afstand)

5 likes

Heb jij wel eens een spraytan gehad?

• Nee
  • Ja was geen succes
  • Ja ging wel
  • Ja was wel een succes

0 stemmers

1 like

Voor de mensen die niet actief op zoek zijn naar een (andere) baan, hoe vaak bekijk jij vacatures op indeed/linkedin/andere site?

• Ik ben wel actief op zoek dus nvt
  • Meerdere keren per week
  • Wekelijks
  • Paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Eens in de zoveel maanden
  • Echt zeer zelden
  • Nou helemaal nooit

0 stemmers

Pantomime horse

• Ik heb dit wel eens gedaan en ik was de voorkant
  • Ik heb dit wel eens gedaan en ik was de achterkant
  • Ik wil dit heel graag een keer doen
  • Ik wil dit voor geen goud doen
  • Ik wil dit alleen doen in ruil voor een flinke vergoeding
  • Ik wil hier iets over zeggen/vertellen
  • Ik ken dit niet

0 stemmers

Alleen als ik met kerst de ezel mag zijn!

16 likes

6 likes

Hallo deel dan deze klassieker ff

12 likes

Sorry!! Hahaha hij werd laatst ergens gedraaid en ik moest me zo inhouden om niet heel hard mee te zingen :joy:

3 likes

Dankzij Cow and Chicken

3 likes

Late reactie maar eigenlijk is dat toch best vreemd als je erbij stilstaat, dat je dan gewoon je eerste 2 jaar leeft maar er geen ene ruk meer van weet. Ik beweer nog steeds dat mn eerste herinnering op het consultatiebureau was en ik daar lag en een vrouw naar een speelgoedtelefoontje wees maar ik kon er niet eens bij, want ik lag daar maar en ik vond dat heel frustrerend. Maar dan zou ik 6 maanden ofzo zijn geweest :joy: Ik denk wel dat je onderbewustzijn nog heel veel weet van die tijd.

Kan jij je eerste keer naar de kapper nog herinneren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik schreeuwde echt moord en brand en was juist geen jankkind. Maar dit was wel voor 2 jaar. Ik herinner me het echt (denk ik lol)

1 like

Heb jij wel eens een pony gehad?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nu een pony

0 stemmers

1 like

Had je na het nemen van een pony spijt?

• Ja, meteen
  • Ja, na een tijdje
  • Nee, geen spijt

0 stemmers

Dat kan niet eens met mijn haar, dat was als kind en ik had alles behalve stijl haar, dus het zat omhoog. Ik huilde al op de terugweg en naar die kinderkapper zijn we nooit meer geweest. Mn moeder moest het wekenlang met een knipje vastzetten naar achter. Een pony is eigenlijk alleen weggelegd voor mensen met glad stijl haar. Half trauma aan overgehouden haha

Ken jij iemand persoonlijk die een pony veel beter staat dan geen pony?

• Ja
  • Nee
  • Ja meerdere

0 stemmers

Ik vind bij 1 vriendin dat een pony haar zoooo mooi maakt. Haar hoofd lijkt gewoon gemaakt voor een pony.

1 like

Vind jij het belangrijk dat ouders al snel iets weten over de haarstructuur van hun kind? Je hebt natuurlijk allerlei soorten haarstructuren en dat kan totaal anders zijn dan wat je kind krijgt/heeft.

• Nee daar kom je vanzelf wel achter na een tijd
  • Ja

0 stemmers

Kim kardashian die het haar van haar kind heeft laten straighten vind ik ook zo naar. Maar misschien zie ik dat ook totaal verkeerd.

Ik wilde altijd al een pony! Kappers bleven maar een lok knippen, dus ik heb mezelf voorzien. Met pluizig haar, een smal voorhoofd en ongeveer een miljoen kruinen… Echt niet oké. Uiteraard heb ik het door de jaren heen vaker geprobeerd, maar het lukt bij mij gewoon niet. 🥲

Ik wilde ook altijd heel specifiek dit haar, uit deze muziekvideo:

Incantevole

Wat al drie mensen op de wereld leuk staat.

6 likes

Ik zou echt elke kapper en expert afgaan om hoe het haar van mijn kind te behandelen. I cant, je kan bijvoorbeeld licht kroeshaar oid. Niet behandelen als slap stijl haar etc. Het frustreert me zo. Ik zou echtniet willen dat mn kind echt geen idee heeft wat met het haar aan te moeten. Is toch wel een ding in onze maatschappij.

7 likes

Ja maar is dit niet een pruik? Want ik kan me vaak zelden voorstellen dat dit natuurlijk kan. Dat zou wel geweldig zijn. Maar dan moet je die pony zo erg bijhouden. Ik denk nu aan aan alle gevolgen lol.

Ja klopt, ik denk altijd in problemen I.p.v. oplossingen als het op kapsels aankomt.

Wat houd jou tegen? ( mij alles want het kan gewoon niet) .