Stel je persoonlijke vraag #32

Welke activiteiten/vermaak hebben jullie op werk/kantoor?

• Tafeltennis
  • Tafelvoetbal
  • PlayStation/Nintendo/gameconsole
  • Sport mogelijkheid
  • Iets anders, namelijk:
  • Blush ik zit gvd al bijna 2 jaar thuis hou op

0 stemmers

Ik al het bovenstaande, love mijn werkgever.

1 like

Ik werk op locatie en heb niks van bovenstaande 🥲

35 likes

Ik ook niet maar wanneer moet ik dat doen? In m’n pauze ofzo :joy: no thanks

1 like

Alleen leedvermaak, verder is het een saaie boel

17 likes

Tafelvoetbal en daarin heerst echt een levendige competitie. We hebben ook onze eigen kantoorregels! Ben inmiddels ook best goed geworden en heb nu een trucje wat mijn collega’s naar mij noemen (een maxje), zo leuk.

Vind overigens werkgevers die zo lekker amicaal adverteren met allemaal grijnzende mensen rondom een tafelvoetbaltafel echt bloedirritant (de mijne is er ook een van helaas!). Kijk ons eens even speels zijn!! Zeker omdat er altijd veel vrouwen op staan en mijn bedrijf althans uit maar 10% vrouw bestaat.

8 likes

Bij ons gewoon even tussendoor! Even afreageren en dan weer aan ‘t werk.

Ook hele competities bij ons, net zoals @Max.

1 like

Heerlijk even afreageren in de pauze met tafeltennis. Kan keiharde smashes geven als het moet. Eten doe ik wel aan m’n bureau buiten pauze tijd (zoals iedereen).

haha ik had een discussie met een vriend van me over een situatie. Ik had wel verwacht dat hij het voor een vriendin van hem had betaald, maar hij vond het heel normaal alleen z’n eigen lunch ermee te betalen.

@kali nee hoor, niet per se een ongeschreven regel, maar meer een indicatie dat het diegene extra geld (en tijd) heeft gekost om langs te komen en ze niet om de hoek woont. Het gaat in dit geval ook niet om een situatie waarin ze elkaar regelmatig om en om zien.

1 like

Wij hebben fryday, op vrijdag bestellen we vette hap. Verder geen ander entertainment dan elkaar en de maffe dingen die we meemaken bij klanten (supergezellig kantoor, al houden we wel serieus afstand)

5 likes

Heb jij wel eens een spraytan gehad?

• Nee
  • Ja was geen succes
  • Ja ging wel
  • Ja was wel een succes

0 stemmers

1 like

Voor de mensen die niet actief op zoek zijn naar een (andere) baan, hoe vaak bekijk jij vacatures op indeed/linkedin/andere site?

• Ik ben wel actief op zoek dus nvt
  • Meerdere keren per week
  • Wekelijks
  • Paar keer per maand
  • Maandelijks
  • Eens in de zoveel maanden
  • Echt zeer zelden
  • Nou helemaal nooit

0 stemmers

Pantomime horse

• Ik heb dit wel eens gedaan en ik was de voorkant
  • Ik heb dit wel eens gedaan en ik was de achterkant
  • Ik wil dit heel graag een keer doen
  • Ik wil dit voor geen goud doen
  • Ik wil dit alleen doen in ruil voor een flinke vergoeding
  • Ik wil hier iets over zeggen/vertellen
  • Ik ken dit niet

0 stemmers

Alleen als ik met kerst de ezel mag zijn!

16 likes

6 likes

Hallo deel dan deze klassieker ff

12 likes

Sorry!! Hahaha hij werd laatst ergens gedraaid en ik moest me zo inhouden om niet heel hard mee te zingen :joy:

3 likes

Dankzij Cow and Chicken

3 likes

Late reactie maar eigenlijk is dat toch best vreemd als je erbij stilstaat, dat je dan gewoon je eerste 2 jaar leeft maar er geen ene ruk meer van weet. Ik beweer nog steeds dat mn eerste herinnering op het consultatiebureau was en ik daar lag en een vrouw naar een speelgoedtelefoontje wees maar ik kon er niet eens bij, want ik lag daar maar en ik vond dat heel frustrerend. Maar dan zou ik 6 maanden ofzo zijn geweest :joy: Ik denk wel dat je onderbewustzijn nog heel veel weet van die tijd.

Kan jij je eerste keer naar de kapper nog herinneren?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik schreeuwde echt moord en brand en was juist geen jankkind. Maar dit was wel voor 2 jaar. Ik herinner me het echt (denk ik lol)

1 like

Heb jij wel eens een pony gehad?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nu een pony

0 stemmers

1 like

Had je na het nemen van een pony spijt?

• Ja, meteen
  • Ja, na een tijdje
  • Nee, geen spijt

0 stemmers