Ik ben zelf 5 jaar jonger dan de gemiddelde leeftijd in de vriendengroep van mijn vriend, maar ik scheel 14 jaar met de oudste uit die groep. Vind ik nu helemaal niet meer raar (36-50 jaar), maar toen ik er net bij kwam wel (23-37 jaar), terwijl als ik naar die cijfers kijk leek het verschil toen kleiner dan nu.
Draag jij liever lange sokken of korte/sneakersokken?
- Dat hangt van het weer af en de schoenen
- Liever sneaker sokken
- Liever lange sokken
- Ik draag geen sokken
0 stemmers
Vind je het lelijk als je een lange broek aan hebt met bijvoorbeeld sneakers en je sokken zijn te zien als je zit?
- Ja dat vind ik lelijk
- Nee boeiend
0 stemmers
Mijn lange kousen zijn allemaal glitterkousen.
Heb je toevallig tips voor glitterkousen die niet afzakken? Want meestal eindig ik alsnog met de kous ergens rond mijn enkel gezakt.
Heb die van &other stories en kiabi en die blijven zitten. Had ook pas van h&m gekocht maar die heb ik nog niet gepast.
Niks zo lelijk als van die korte sneakersokken die boven je schoen uit komen. Bestel dan ook met een 3/4 witte parachute-stof broek voor jezelf.
Ik zorg wel dat ik die rand onder mn schoen prop.
Ik zie juist liever een randje sok dan dat het lijkt alsof je je sneakers met blote voeten aanhebt, krijg daar altijd direct zo’n vies zweterig idee bij
Nou ja, I don’t care. Dat zit dan in jouw hoofd, niet het mijne
Ik denk dat het met mijn baggere hotelkeuzes te maken heeft want verder was het eten in Japan natuurlijk 10/10. Maar op één hostel na heb ik alleen in hotels geslapen waar het ontbijtbuffet bestond uit één klein tafeltje met een pan bouillon en witte rijst met van die gedroogde vis.
Same. Alleen al de gedachte van blote voeten in sneakers
Oh ik ben het wel eens met Lula ik vind dat echt lelijk zo’n randje sneakersok er net bovenuit. Gewoon nee
Vind je dit lelijk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind sokken rondom de enkel vervelend zitten en mijn comfort vind ik toch wat belangrijker dan wat andere vinden
Ik draag geen sneakers, alleen laarsjes. Ideale oplossing om niet over sokken te hoeven nadenken. Ik heb dan ook alleen maar niet matchende sokken aan omdat de wasmachine altijd 1 van de 2 opeet.
Heb je ooit deze krengen aangehad?
- Ja
- Nee
- Wtf is dit
0 stemmers
Naarste gevoel ever
Krijg al kriebels als ik ernaar kijk
praaaachtiggg in ballerina´s met strikjes en dan onder je driekwartlegging met spijkerrokje
Godsamme man!! Ik heb een kleine hele holle voet, dat ding gaat zodra ik 1 stap zet uit.