Nee en ik vond ook dat die broer veel te veel schuld op zich nam en zijn intentie om het goede te doen voor zijn broer heel erg ondergesneeuwd werd in de docu
Pak jij wel eens een kledingstuk wat al in de wasmand lag eruit om alsnog nog een keer aan te doen?
- Ja regelmatig
- Ja heel soms
- Nee nooit
0 stemmers
@Eddie Ah ja, dat kan natuurlijk ook. Die optie vergeten, oeps!
@Nox Nee snap ik, de poll is gemakkelijker te beantwoorden als je tussentijds eens gestopt bent of als je nog niet zo lang aan de pil bent.
@Totoro Ja dat kan natuurlijk ook!
@Kauai Ja is zo, maar er zijn vast mensen die eens gestopt zijn om te ontdekken hoe dat was.
@Luzarl Dan is het lastig aan te geven inderdaad.
@JeMoeder Ja is ook zo.
@Karl_Lagerfeld Dat hoor je van sommigen inderdaad, terwijl anderen er juist weer baat bij hebben. Niets zo ingewikkeld als de pil…
M’n ouders haha! Hebben door een hobby allemaal jongere (nouja… veertigers) mensen leren kennen
Lekkerste koffie? Als je geen koffie drinkt stem je niet.
- Filterkoffie
- Espresso
- Cappuccino
- Latte macchiato
- Cortado
- Flat white
- Americano
- Een ander hipster artisan manier van koffie zetten
0 stemmers
- Ik drink geen koffie maar MOET EKT EVEN MN STEM LATEN HOREN
0 stemmers
Ja hier
https://www.google.com/travel/hotels/s/b5gqf
De treurnis straalt er al vanaf, ik weet niet waarom ik überhaupt verwachtingen had (in my defense ik was 17)
Ijskoffie natuurlijk
Flat white alleen als hij écht goed gemaakt wordt, wat in Nederland echt zelden is (verbrande melk, bittere bonen en te veel bubbels). Dus ik neem vaak een latte of cappuccino en thuis filterkoffie van goede bonen.
Zwarte filterkoffie. Scheelt me toch wat kcal per dag en ik vind het wel wat hebben om het puur te drinken.
In de zomer koud!
Ga er idd vanuit dat het goede bonen zijn, goed is gemalen en gezet etc. Gewoon je lievelings!
Koffie uit een percolator vind ik het lekkerst.
In mijn vriendengroep is er iemand die 12 jaar ouder is, maar dat komt omdat ze een relatie heeft met iemand uit de vriendengroep van onze leeftijd. In het begin was het wat wennen, maar inmiddels kan ik me de groep niet meer voorstellen zonder haar.
De vrienden van mijn grootouders zijn ook gemiddeld allemaal 10-15 jaar jonger dan hen. Als kleindochter ben ik daar heel blij mee, want het houdt hen ook jong (die vrienden nemen hen mee naar allerlei sociale en actieve activiteiten).
Ooit ook eens meegemaakt. Ik werkte toen bij een klein bedrijfje dat in een groot gebouw zat met nog allemaal andere bedrijven en een gedeelde keuken. Iemand van een ander bedrijf had toen vis opgewarmd en ik zweer dat je het een maand later nog rook Sowieso vond ik die magnetron al niet super hygiënisch, maar sindsdien heb ik hem nooit meer gebruikt.
Als ik in Nederland (en op de meeste andere plekken) ben een flat white, maar in Italië is het 100% een espresso in de ochtend bij m’n gevulde croissant.
Oh en als ik aan het werk ben kom ik er meestal niet aan toe om m’n koffie op te drinken voordat hij koud wordt dus dan is m’n lievelings een glas (geen kopje!) met twee shots espresso en koude havermelk.
Bedankt voor dit beeld in mijn hoofd. Naar mijn weten niet, maar ja wie weet wat de bijkomende voordelen zijn
Oh ik zou juist denken dat ze naast rijst, wat ik niks vind, wel allerlei hele lekkere gerechten maken met ei toch?
Haha ik ben sinds kort echt ineens gek op ijskoffie. Ik snap er niks van. Maar vrienden vinden dat leuk en dus krijg ik elke keer ijskoffie. Maar ik vind volgens de ijskoffiekenners dan de minst goede lekker ofzo, iets met vanille. Ik vergeet die namen altijd. En ik wil het ook echtttt heel koud en dat 'hoort ook weer niet?
Och, ik weet niet precies wat goed of fout zou moeten zijn, ik vind het hoe dan ook heerlijk haha. Ik zou het ‘t liefst elke dag wel willen drinken!
Ja, ik verbaas me erover dat zoveel mensen het wel vinden kunnen.
Ik heb het nog nooit meegemaakt en wist niet dat dat zo enorm stinkt en ook zo lang blijft hangen, daarom had ik dat gestemd. Maar als het echt dagen blijft hangen denk ik er anders over.