Stel je persoonlijke vraag #32

I wish dat ik deze moeite deed voor mijn dagelijkse ontbijt want het klinkt zooo lekker maar ik ben nog net niet lui genoeg voor een broodje kaas of bakje yoghurt met cruesli

4 likes

Vond je vroeger water vies?

• Ja
  • Nee
  • Vind water nog steeds niet te zuipen

0 stemmers

2 likes

Ik drink nooit melk met koffie dus dacht dat een latte en een latte macchiato hetzelfde waren! Niet dus?

2 likes

Met pompoen? Tell me more.

1 like

Heb wat gepureerde pompoen in ijsblokvormpjes gedaan en in de vriezer gedaan. Daar haal ik meestal twee uit (en laat ik meestal een nacht van te voren ontdooien). Daar doe ik bij; een scheut ahornsiroop, een klein beetje koekkruiden en (als ik daar zin in heb) pecannoten bij. Verder nog wat havermelk (want lactose in de ochtend is een slecht idee voor mij) en havermout

8 likes

Nee is niet hetzelfde!

7 likes

Ligt aan de persoon. Als jij een typje ben als Yvon Jaspers of Frits Sissing, kan ik je bloed wel drinken

Nu ben ik blij dat ik liever gewoon een bakkie pleur wil

1 like

Op zondagavond alvast je werkmail checken

• Doe ik vrijwel altijd
  • Doe ik soms
  • Doe ik nooit

0 stemmers

Vind je het vervelend als je ergens aanbelt en ze hebben een deurbel met camera?

• Ja dat vind ik vervelend; ik heb zelf ook zo’n bel
  • Ja dat vind ik vervelend; ik heb zelf niet zo’n bel
  • Nee vind ik niet erg; ik heb zelf ook zo’n bel
  • Nee vind ik niet erg; ik heb zelf niet zo’n bel

0 stemmers

Mijn werkmail staat op mijn mobiel, dus die zie ik het hele weekend door binnen komen.

1 like

Ik moest van mijn oma dit soort dingen (voetjes?) dragen of enkelsokjes maar ik verdomde dat. Normale sokken zouden niet staan. UHHHHH mind your own feet businesss.

1 like

Word je daar niet onrustig van?

5 likes

mijn oma (85+) heeft ff het halve bejaardenhuis aangestoken door nog naar het koffieuurtje te gaan toen ze al klachten had én al een afspraak voor een test had :roll_eyes: zo dom.

@Nysmn mijn vader is net 60 geworden en daarmee de oudste van zijn vriendengroep, allemaal mannen van rond de 35. als oom van mijn neef (36 jaar) ging hij vroeger altijd al mee naar de voetbal en nu hebben ze allemaal een seizoenkaart en gaan ze naar elke thuiswedstrijd. mijn vader voelt zich weer helemaal jong en heeft zijn plekje in de groep echt helemaal gevonden, echt leuk om te zien!

12 likes

Weetabix met amandelmelk en een banaan.
Afgewisseld met zelfgemaakte chiapudding (chiazaad + amandelmelk + geprakte banaan nachtje in de koelkast laten staan).

In het weekend vaak pistolets met hagelslag.

Mijn buurmannen in t stadion hebben blijkbaar ook soms de vader van een van hen mee. Ik dacht ook altijd dat t gewoon een van hen was die 10-15 jaar ouder was ofzo. Pas toen ze vorige x aan elkaar gingen vragen ‘wil jouw ouwe niet eens mee?’ Viel bij mij t kwartje :sweat_smile:

1 like

Ik vind het voor mijn werk echt ideaal (omdat mensen dan vaak kunnen zeggen waar ze hun pakketje willen hebben als ze niet thuis zijn) maar het idee dat ik in het dorp waar ik woon, elke week meerdere keren met m’n bakkes op hun cameras staan in hun cloud, dat vind ik wat minder

1 like

haha ja dat is bij hen precies zo! mijn vader lijkt ook nog helemaal geen 60, als in jonge kop en geen grijze haren dus hij blend lekker in de groep van bijna 40-ers die al wel kaal zijn zeg maar :joy:

Huh? :stuck_out_tongue:
Ik eet ofwel weetabix + amandelmelk + banaan, en voor de afwisseling (dus: op dagen dat ik voorgaande niét eet) chiapudding. In het weekend pistolets.

1 like

Hebben/hadden jullie heilsoldaten in de familie?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En ookal zou je het allemaal opeten ook prima toch?? Ik heb dagen wat ik wel meer eet dan dat als ontbijt.

Maar misschien vindt @Reflect het gewoon heel vies klinken en bedoelt ze dat :rofl:

9 likes