Haha ja geen idee ook, heb er totaal niet over nagedacht en ben zelf ook niet de doelgroep maar het idee leek me leuk
Maar zag dus op het nieuws dat een volleybal team nu vanochtend om 5:00 uur ging trainen
omdat het 's avonds niet meer kan
Haha ja geen idee ook, heb er totaal niet over nagedacht en ben zelf ook niet de doelgroep maar het idee leek me leuk
Maar zag dus op het nieuws dat een volleybal team nu vanochtend om 5:00 uur ging trainen
omdat het 's avonds niet meer kan
Past wel echt bij t beeld wat ik van vollyballers heb. Die nemen hun sport veeeel te serieus.
Lijkt me voor 3 weken een beetje onnodig. Je zou ook in het weekend kunnen sporten of 's avonds met iemand een rondje gaan wandelen.
Hoe hebben die mensen dan de eerste lockdown overleefd? Kan je geen jumping jacks/squats thuis doen of zo?
De sportschool waar ik zit heeft een app. Hierdoor kon je lessen volgen, maar als je veel in de gewichten hangt werkt zoiets toch minder
Als je steun zoekt rond die tijd op het forum, ik ga dit ook doen voor mijn werkdagen op locatie (om 06:15 sporten) dus hierbij je motivatie
Je mag me altijd dmâen met hoe verschrikkelijk vroeg en koud en donker het is haha
Dan ook op zn minst voor cultuur, puh!
Jij kunt prima om 17.00 nog een dvdâtje opzetten hoor
Waar zou jij liever gebruik van maken:
0 stemmers
Mijn baas heeft een soort van dit vanochtend aangekondigd. Als iemand de kans krijgt (via sportclub of andere weg) om onder werktijd te sporten dan mag dat altijd. Het is alleen niet echt vrij vrij maar meer soort benadrukking van de flexibiliteit in werkuren (want die is er al wel, alleen doet niemand dat haha) want die sporturen moet je gewoon 's ochtends of 's avonds inhalen. Daarbij wordt echt niet op de minuut gekeken, maar het is niet de bedoeling dat je nu elke dag 2u minder gaat werken ofzo.
Zou me echt wel fijn lijken nu, overdag sporten en even werken op het moment dat ik normaal sport.
stel: jouw amateur volleybal/hockey/voetbalteam heeft het veld of de zaal voor jouw team gereserveerd om 5.00 op een doordeweekse dag voor de wekelijkse training.
wat doe je?
0 stemmers
Ja terwijl het echt in de top 3 staat van meest kneuzige sporten ever
Als het een teamsport is dan hoort het er wel een beetje bij om te trainen.
Ik ben blij dat ik geen teamsport doe. 5.00u dat zijn toch geen tijden
In theorie heb ik trouwens wel een kijkgat bij mn deur, maar ik heb een opstap naar buiten dus dat gat zit echt op ruim 2 meter 
Ik werk wel thuis maar kan niet eens boodschappen doen of wqndelen tussendoor want ik moet gewoon de hele tijd er zijn. Het zou voor mij wel fijn zijn als ik naar de sportschool mag. Maar aan de andere kant, al mijn lessen zijn gecanceld, dus wat zeik ik.
Ik ben vorige week begonnen met paaldansen en vind het zo jammer dat dat nu vervallen is dat ik daar met liefde moeilijk vroeg voor zou opstaan
Wanneer krijg jij het gevoel dat je moet plassen?
0 stemmers
Als ik de deur uit loop juist.
Mijn blaas niet, maar mijn darmen daarentegen⊠Als ik een tijdje ben weggeweest krijg ik vaak aandrang op het moment dat ik mijn sleutel in het slot steek. Of soms al als ik mijn straat inloop, en vandaag zelfs toen de trein het station naderde.