Stel je persoonlijke vraag #33

Freek en yvon.

1 like

Ik heb je ook toegevoegd!

Mijn username is mijn naam en dan 90 erachter.

2 likes

Ik kende deze app helemaal niet, maar ga vanaf nu ook beginnen met mijn films bijhouden! Ik ga geen dingen uit voorgaande jaren invoeren want dat is niet te doen haha, maar wel leuk om aan het einde van het jaar terug te zien

3 likes

Ook met Nederlandse partners? Ik vind Nederlands zo’n kaktaal voor seks! In het Engels klinkt de dirty talk zoveel beter

7 likes

Ik noem mijn vriend in het dagelijks leven babe/baby, i’ll see myself out :raising_hand_woman:

2 likes

23 likes

Bijna iedere taal doet het in bed beter dan Nederlands (behalve Duits).

Er was wel een forummer die heel goed ging op Duits. Maar ik weet niet meer wie het was :thinking:

1 like

Frysk?

Als er Linda en Gert-Jan wordt geroepen in onze slaapkamer vliegt alle seks het raam uit hoor. No thanks.

10 likes

Volgens mij was het de vriend van een forummer, want ik herinner me deze post ook nog heel goed. Dan ging ze dingen zeggen als ‘Frühstück’ en ‘Zimmer frei’ enzo :joy: Ik denk dat ik nog weet wie het was maar niet zeker ervan.

16 likes

Kan je ook hier ook je geschiedenis van goodreads importeren?

Oh ja, zoiets was het :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Was dat onze pollkoningin @Jumpsuit niet?

1 like

Ja ik vind nederlands ook echt een kuttaal voor seks, het klinkt gewoon niet sexy. Nu al heel lang niet meer gedaan maar ik vond het altijd best ongemakkelijk. Ik vraag me ook af hoe dat bij andere talen is, of bijv. Italianen wel dirty talk in het Italiaans geil vinden etc.

De vriend van @Diamonds

7 likes

NEE, haha ik weet wel wie het was. Maar hella no dat dat mij was. Volgens mij zit ze hier niet meer of ze heeft een andere naam.

Ook nog nooit met een duits sprekend persoon seks gehad en ik zou zelf dat ook niet dat uit mn strot krijgen.

1 like

Ik wel!

5 likes

Ja of: hoe ervaart een Engelsman het dat zijn taal over de hele wereld door iedereen wordt gebruikt? In liedjes, tijdens seks, op werk etc. Je kan ook nergens even in je eigen taal een geheimpje delen met iemand, want de halve wereld verstaat je

2 likes

‘Ti ano’ :innocent:

28 likes