Ik heb een heel boek hierover gekregen en gelezen
Lang geleden gelezen maar stonden allerlei tests in en situaties etc. Ik was rood en blauw.
Ik heb een heel boek hierover gekregen en gelezen
Lang geleden gelezen maar stonden allerlei tests in en situaties etc. Ik was rood en blauw.
Ik ben een pessimistische, analytische en zeer detailgerichte dwingeland. In mijn werk althans. Privé ben ik wat geler.
Hoe is het jou gelukt om een narcose te krijgen? Ik moet ze ook alle vier en toen kreeg ik te horen dat dat met plaatselijke verdoving gaat. Nou dan hou ik die kiezen hoor! Of onder narcose of niet. Die van mij liggen ook gewoon overdwars in mijn kaak. Mooi niet dat ik bij bewustzijn ga zijn terwijl die kaakchirurg dat er een beetje uit gaat lopen slopen.
Moet je wel even naar laten kijken. Straks heb je geelzucht
Ik heb echt overdreven dat ik heel erg bang was en dat ik een collega had die ze onder narcose had laten doen. Mijn tandarts heeft mij toen na een kaak chirurg doorverwezen. Daar nog een intake gehad en eigenlijk gelijk de operatie ingepland.
Ook omdat ze bij mij zo diep zaten en ik echt horror verhalen had gehoord van kiezen die moesten worden gebroken etc! Dus ik zou gewoon even doorzeuren! Het was mij dat half uurtje narcose en 2 weken vloeibaar eten echt zo waard. Ik heb sindsdien het ook iedereen aangeraden die er maar tegen op zag.
Joh je zal het niet zo zwaar bedoelen, maar met hoe overbelast de zorg nu is in ziekenhuizen is dit niet het moment om iets te gaan zitten aandikken, omdat het alternatief een beetje eng klinkt.
Het is wel een anesthesist en operatiekamer die je ermee bezet houdt. Er worden hartoperaties uitgesteld momenteel.
Oh was misschien niet helemaal duidelijk uit mijn post, maar ik ga die operatie zeer zeker niet nu laten doen. Ik werk zelf in het ziekenhuis, en ik snap echt wel dat ze dat nu niet gaan/kunnen doen. Ik heb geen last van mijn verstandskiezen, dus wat mij betreft gaan ze er helemaal niet uit. Maar mocht het ooit wel moeten, dan wil ik dat wel onder narcose. Ik ken mezelf, ik ga al knock-out bij bloedprikken dus bij zoiets helemaal. Lijkt me voor niemand ideaal.
@Foefjeisthuis Ja mijn collega had dus precies dezelfde ligging van die kiezen als ik. Onder het tandvlees en overdwars en die zegt ook dat hij daar 3 uur gelegen heeft terwijl de tandarts bij hem in de stoel zat om die kies er in 100 stukjes met geweld uit te trekken. Ik val bij minder al flauw en dat duurt helaas geen drie uur voor ik weer bijkom.
Wilden jullie als klein kind (2-8 ofzo idk) anders heten? Hadden jullie een naam bedacht hoe je zelf zou willen heten?
0 stemmers
Ik wilde Blokje heten. 
Ik wilde Lynn heten, want dat klonk veel cooler en iedereen noemde me toch al Lin en in de klas zaten nog 2 Linda’s, dus ik was het zat om als een crimineel aangesproken te worden op school met Linda B. Maar helaas, niemand pikte het echt op.
Ik wilde wel anders heten maar had geen andere naam in gedachten.
Mijn moeder vond Saar een mooie naam. Mijn vader heeft uiteindelijk zijn zin gedaan en mijn naam gekozen. Ik vond Saar mooier dan de naam die ik nu heb.
Waarom staan hier alleen maar positieve dingen bij. Als er nou ergens lui of levensmoe tussen srond dan kon ik wat beter kiezen
Ik wilde echt heeel graag Hermelien heten 
Ik heb een tijdje van die extreem truttige namen mooi gevonden. Annabella enzo
Sissi 

Oh iemand die ik ken heet Océane (op z’n Frans, zij is op een eiland dat tot Frankrijk behoorde geboren) Vind het zo mooi klinken!
Oh vreselijk! En ook alle geluiden etc die er bij horen leek mij ook echt de hell gewoon!
Ik kan ook slecht tegen bloedprikken en ben bang van de tandarts, maar ben 2 keer bij de kaakchirurg geweest voor dwarsliggende kiezen en dat was echt goed te doen hoor. Die kies wordt gebroken en is er dan zo uit. Dat klinkt even naar en je voelt wat druk, maar dat is snel voorbij. Binnen 15 min weer buiten inclusief verdoven. Dus het hoeft echt niet zo dramatisch te verlopen.
Kan het wel even voor je vertalen in pessimisme hoor
Blauw
Objectief → star en rigide
Voorzichtig → fucking saai
Nauwkeurig → zeikwijf
Analytisch → pro in piekeren
Gedetailleerd → pietluttig
Mag iemand anders even de andere kleuren doen (dat is het dynamische aka afschuiven van mijn stralende gele deel)