Omg sorry, ik raak gewoon helemaal verward door mijn eigen poll opties nu ik het zo teruglees
Geen ware liefde perse, dat vind ik wel heel groots, maar als ik terugdenk aan één bepaalde jongen snap ik van mezelf gewoon echt echt niet waarom ik heb heb afgewimpeld terwijl hij mij wel heel leuk vond en ik hem ook. Maar ik vond het allemaal te eng dus nu heb ik niks
Mijn zusje had vroeger een pop die zei de hele tijd: IK VIND JOU LIEF, MAMA. Met zo’n creepy poppenstemmetje. Ik hoor deze zin:
In mijn hoofd echt net zo. Ieeew
Is het gelukt @Max om je naam aan te passen? Volgens mij is het mij gelukt om iedereen te volgen. Mijn naam is gewoon twee keer hetzelfde maar dan anders. Ik kan alleen jou niet vinden @Echo
Het is nooit te laat om hem nu alsnog een berichtje te sturen!
tenzij hij nu bezet is
Zeker wel, hij heeft al jaren een relatie
Ahh nee snap ik, dat is wel erg jammer
Die ‘van mij’ was voor werk in Nederland (maar kwam uit Zuid-Amerika) dus ik heb altijd geweten dat er geen relatie in zat omdat hij sowieso terug zou gaan. En ik denk dat ook juist dat maakt dat ik hem nog steeds ‘perfect’ vind in mijn hoofd. Omdat het nooit een kans is geweest om een relatie te worden, dus heb ik de mindere kanten daarvan ook nooit ervaren.
Ja!
- NMSVPE
- Nooit gegeten, lijkt me wel lekker
- Nooit gegeten, maar
- Wel eens op, wel ok
- Wel eens op,
0 stemmers
Uitleg van wikipedia
Scrapple is typically made of hog offal, such as the head, heart, liver, and other trimmings, which are boiled with any bones attached (often the entire head), to make a broth. Once cooked, bones and fat are removed, the meat is reserved, and (dry) cornmeal is boiled in the broth to make a mush. The meat, finely minced, is returned to the pot and seasonings, typically sage, thyme, savory, black pepper, and others are added. The mush is formed into loaves and allowed to cool thoroughly until set. The proportions and seasoning are very much a matter of the region and the cook’s taste.
Scrapple - Wikipedia
Wordt in bepaalde streken in de VS gegeten, ik kreeg het toen voorgeschoteld met de boodschap ‘I’ll tell you what it is after you eat it, otherwise you probably won’t like it.’ Wordt trouwens nog wel opgebakken dus dan ziet het er wel iets beter uit dan het plaatje.
Bij de dure zit er geen vetlaagje op, dat is alleen bij de huismerk, die vind ik ook erg ranzig
Ik werd op een stage praktisch gedwongen om dit te proberen (en ook nog eens op een kleffe witte boterham met mayonaise) en het is echt zo ranzig. Ook alleen al hoe dit gemaakt wordt.
Hoe smaakte het?
Op mijn werk krijgen clienten dit ook heel vaak met gebakken appel erbij. Zoooooo smerig en het stinkt
Love it nog steeds dat je van fanatieke vega naar smac queen bent gegaan