Op mijn werk krijgen clienten dit ook heel vaak met gebakken appel erbij. Zoooooo smerig en het stinkt
Love it nog steeds dat je van fanatieke vega naar smac queen bent gegaan
Doet me een een beetje denken aan balkenbrij, of is het heel anders?
Ik ken het niet, maar het ziet eruit als hoofdvlees?
Het viel eigenlijk wel mee. Je bakt het een beetje krokant, ergens heel ver weg lijkt het misschien een beetje op een frikandel gewoon haha. Maar de structuur, dat het ook kant en klaar uit het plastic komt en de weet waarvan het gemaakt is maakte toch dat ik het niet een hele smakelijke ervaring vond
@Bubbless dat moest ik even opzoeken maar ziet er inderdaad heel vergelijkbaar uit!
Ik zal wel onder een steen hebben gelegen maar ik ken echt niks van dat vlees. Ik heb ook hoofdvlees moeten googlen. Ew nee ik sla over.
Hoeveel verstandskiezen heb jij?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
0 stemmers
Morgen (straks) naar de kaakchirurg, dus mogelijk 0 daarna. Ik weet alleen niet of mijn verstandskies er morgen uit gaat, of alleen het implantaat. Vandaar ook dat ik nog wakker ben.
Wat doet dat implantaat dan? Of waarom heb je het?
Ik heb zelf nog 4 verstandskiezen en zeer waarschijnlijk komen die nooit uit mn kaak want ze liggen heel diep. Kon je heel mooi op de foto’s zien.
Implantaat is voor mijn beugel, staat er los van. Als je er geen last van hebt kunnen ze gewoon blijven zitten toch?
0, maar ik ben geboren zonder. Heb ze nooit gehad.
Ja die van mij blijven denk ik altijd zitten. Van 1 verstandskies had ik wel eens last, maar mn tandarts zei dat dat episodes waren en die pijn wel weer over ging. Ze had gelijk. @anon86562306 ik zei tegen mn tandarts dat ik me een neanderthaler voelde met mn 4 verstandskiezen. Ze had er zelf 2. Ik dacht vroeger altijd dat iedereen ze had. Mn gebit is niet met de tijd mee gegaan.
Ik heb er 4 laten trekken (helaas).
Ah, in 1 keer? Ken wel iemand die wilde per se 4 tegelijk laten trekken. In Nederland doen ze dat volgens mij vaak in 2 keer?
Nee, in 2 keer sowieso. Misschien ook wel 3 keer.
1tje nog maar. 2 zijn er getrokken, 1 zit diep in mijn kaakbot en de vierde heb ik uit mezelf niet.
Ik heb technisch gezien twee, maar die krengen willen niet groeien
Eh wat? Of ze nou in je kaak liggen of niet, dan heb je ze toch en waarom zou je in godsnaam willen dat je verstandskiezen gaan groeien???
Ik bedoel dat ze nog niet doorgekomen zijn. Dus af en toe heb je een zeurend gevoel, want die krengen doen er nogal sloom over
Wel iemand waar ik nog steeds een zwak voor heb (denk ik, heb hem inmiddels al 10 jaar niet gezien) maar die was hartstikke toxic eigenlijk dus dat was hem nooit geworden. Maar man ik was zo verliefd op die guy
Krijg je daar uiteindelijk geen problemen mee?
Ik had dit ook bij 1 kies en die moest ik laten trekken omdat de wortels langzaam aan het oplossen waren en ik daardoor een grote ontsteking kon krijgen (dit zou standaard zijn volgens de tandarts). Eigenlijk moet ik een implantaat maar daar zie ik tegenop qua pijn en geld dus ik loop al 4 jaar rond zonder kies. Gelukkig zit hij achterin en zie je het nooit.