Wat doet dat implantaat dan? Of waarom heb je het?
Ik heb zelf nog 4 verstandskiezen en zeer waarschijnlijk komen die nooit uit mn kaak want ze liggen heel diep. Kon je heel mooi op de foto’s zien.
Implantaat is voor mijn beugel, staat er los van. Als je er geen last van hebt kunnen ze gewoon blijven zitten toch?
0, maar ik ben geboren zonder. Heb ze nooit gehad.
Ja die van mij blijven denk ik altijd zitten. Van 1 verstandskies had ik wel eens last, maar mn tandarts zei dat dat episodes waren en die pijn wel weer over ging. Ze had gelijk. @anon86562306 ik zei tegen mn tandarts dat ik me een neanderthaler voelde met mn 4 verstandskiezen. Ze had er zelf 2. Ik dacht vroeger altijd dat iedereen ze had. Mn gebit is niet met de tijd mee gegaan.
Ik heb er 4 laten trekken (helaas).
Ah, in 1 keer? Ken wel iemand die wilde per se 4 tegelijk laten trekken. In Nederland doen ze dat volgens mij vaak in 2 keer?
Nee, in 2 keer sowieso. Misschien ook wel 3 keer.
1tje nog maar. 2 zijn er getrokken, 1 zit diep in mijn kaakbot en de vierde heb ik uit mezelf niet.
Ik heb technisch gezien twee, maar die krengen willen niet groeien
Eh wat? Of ze nou in je kaak liggen of niet, dan heb je ze toch en waarom zou je in godsnaam willen dat je verstandskiezen gaan groeien???
Ik bedoel dat ze nog niet doorgekomen zijn. Dus af en toe heb je een zeurend gevoel, want die krengen doen er nogal sloom over
Wel iemand waar ik nog steeds een zwak voor heb (denk ik, heb hem inmiddels al 10 jaar niet gezien) maar die was hartstikke toxic eigenlijk dus dat was hem nooit geworden. Maar man ik was zo verliefd op die guy 
Krijg je daar uiteindelijk geen problemen mee?
Ik had dit ook bij 1 kies en die moest ik laten trekken omdat de wortels langzaam aan het oplossen waren en ik daardoor een grote ontsteking kon krijgen (dit zou standaard zijn volgens de tandarts). Eigenlijk moet ik een implantaat maar daar zie ik tegenop qua pijn en geld dus ik loop al 4 jaar rond zonder kies. Gelukkig zit hij achterin en zie je het nooit.
Zou jij in dezelfde straat of binnen 2 straten van een tbs kliniek/daklozen-opvang/ggz-instelling willen wonen?
- Ja hoor allemaal wel
- Nee allemaal niet
- Wel bij ggz instelling
- Wel bij daklozenopvang
- Wel bij tbs kliniek
0 stemmers
Heb jij je verstandskiezen laten trekken?
- Ja en het was afschuwelijk
- Ja en het viel mee
- Nee
- Nee ik moet nog binnenkort
0 stemmers
Ik moet binnenkort en ben als de dooood
Ik heb ze alle 4 tegelijk onder narcose laten trekken. Was mijn beste idee ooit, want ik was na 1 kant nooit meer terug gegaan voor de andere kant.
Dan ben je helemaal nokkie toch? Was dat in het zkh? Toen de tandarts dit plan over die kiezen vertelde heb ik maar ja is goed joh gezegd maar stiekem dacht ik ‘hoop dat ik voor die tijd dood ben’ lol ik vind het ZO erg
Het verwijderen ging heel moeizaam omdat ze nog onder mn tandvlees zaten en daarna ging het zo erg ontsteken
waarschijnlijk omdat ze er met zoveel moeite uitkwamen. Maar ik denk dat het (vooral qua nasleep) een stuk beter te doen is als ze gewoon te trekken zijn. Al is het misschien ook een kwestie van geluk hebben. Maar je moet maar zo denken, als ze eruit zijn komen ze nooit meer terug 
De laatste is er net uit. Ik was een beetje nerveus en heb dat kenbaar gemaakt bij de chirurg en stelde me tussendoor goed gerust en vertelde waar hij mee bezig was en welke geluiden ik kon verwachten. Enige rotte is dat er ook een implantaat uit moest en ze hebben niet de juiste schroevendraaier om die er uit te halen, dus nu zit ik te wachten tot ze hem hebben gevonden.
Hahahah