Stel je persoonlijke vraag #33

Heeel vroeger was er op het egf zo’n soort uitdaging dat je naar een jongen ‘ik wil je’ moest sturen en dan zn reactie posten oid. We waren toen nog schattig.

Zou jij het durven om ‘geef me een klap papa’ te zeggen tijdens seks?

• Omg nee
  • Ja hoor
  • Ik twijfel

0 stemmers

2 likes

Dan had ik het dus toch goed onthouden, het heeft blijkbaar indruk op me gemaakt.

Ik heb een keer het bed gedeeld met een Oostenrijker die er per ongeluk wat Duits uitflapte en ik vond dat echt verschrikkelijk. Maar een Duitse vriendin van mij vond dat schokkend want ze vond Duits juist heel aantrekkelijk :joy: Terwijl ik dat met Nederlands dus totaal niet heb.

2 likes

Ik denk dat mijn vriend zo moet lachen dat de seks meteen over is

16 likes

Leuk, Letterboxd! Ik moet het nog wel even uitzoeken allemaal en heb geloof ik al wat mensen gevolgd. Username is hetzelfde als hier.

6 likes

Durf t wel. Maar ik weet dat dan de mood gelijk voorbij is.

2 likes

Kun je je gebruikersnaam op letterboxd eigenlijk ook wijzigen? Ik zie dat ik mijn volledige naam gebruik!

1 like

Ik zou hele tijd lachen en dan komt er geen fatsoenlijk zin uit

Geef mij een klap papa :clown_face:

5 likes

Ik ben finch9 op letterboxd :v:t2:

1 like

Ik denk dat het op het moment heel lachwekkend zou zijn, maar dat de seks niet gelijk over zou zijn‽ Ik lach eigenlijk best vaak tijdens de seks, niet regelmatig ofzo maar soms als een atletisch probeersel niet zo goed lukt of als de telefoon plotseling overgaat en niet stopt ofzo, vind het juist heel erg leuk als er zo’n luchtige en speelse sfeer hangt.

@Soy.peor :rage::rage::rage:

5 likes

Haha Ja ik loop nu al hardop te grinniken om ‘Geef me een klap papa’ dus denk niet dat ik dat serieus zou kunnen zeggen.

4 likes

Jaa! Of nou ja ik heb net dit weekend een account aangemaakt! :smiley: Goede voornemens want heb nu ook Goodreads. Snap alleen nog niet goed hoe het allemaal werkt. Maar leuk ik wil je ook wel volgen en anderen! Ga even uitzoeken hoe dat moet en wat ook maar weer mijn gebruikersnaam is.

1 like

Ik ben nu eigenlijk geneigd het uit te testen…

6 likes

Doe het haha, ik zou het misschien ook doen als ik wist dat ie het zou verstaan. Het ligt er misschien ook aan hoe je het zegt, het eruit schreeuwen lijkt me niet zo verstandig :joy: Ik ben echt heel benieuwd hoe iemand daarop reageert. :joy:

Daddy zeggen tegen je sekspartner

• Geil
  • Prima
  • Mwah
  • Nee bah
  • Anders

0 stemmers

Mijn kind noemt mijn man daddy (als hij ooit gaat praten) dus ik vind het zooo fout klinken. Sowieso waarom zou je je sekspartner met je vader willen associëren.

1 like

Nmsvpe

5 likes

Oeh leuk! Heb meteen een account gemaakt en ga je toevoegen. Mijn naam is hetzelfde als op Insta

Edit: Oh jee wat een gedoe! Hie voeg je mensen toe? Wtf

5 likes

Ja dat was een beetje de ‘Prima’ optie. Ik neem aan dat je het niet zegt als je er niet geil van wordt, maar dat is misschien ook wat naïef.

1 like

Zij heeft het van iemand anders doorgestuurd gekregen? Dan vind ik niet dat je iemand kan ontzeggen om ook te bieden.
Persoonlijk als ik een huis echt graag zou willen (I wish) zou ik het met bijna niemand delen, gewoon om zulke zure situaties te voorkomen.

Ik volg je nu! Je kan mensen gewoon via de zoekbalk zoeken, op mobiel moet je dan even ‘members’ aanklikken bovenin

Hahaha ik zit hardop te lachen omdat ik moet denken wat op een gegeven moment een trend in mijn vriendinnen groep was geworden. Een vriend van ons vertelde dat hij met iemand aan het daten was. Ze belande in bed en zij pakte zijn piemel vast en hij ging er lekker voor liggen van kom maar op met die pijp beurt. Vervolgens zegt dat meisje tegen zijn piemel iets als: ready for take off, over. Roger roger over. :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Daarna hebben mijn vriendinnen en ik het over genomen door dat op vriendjes en scharrels te proberen en kijken wat de reactie was. De leukste was een vriendin waarvan haar vriend in het leger zat en die tegen zijn piemel microfoon schreeuwde: presenteeeeeeerrrrrr geweerrrrrrrr :joy::joy::joy::joy: haar vriend vond het minder grappig :rofl:

56 likes