Stel je persoonlijke vraag #33

Ik wil horeca :sob:

14 likes

Het liefst alleen met een vork, verder niks. Dus eerst ff snijden als t moet en dan alleen de vork haha. O en ik haaaaat lepels, tenzij het soep is natuurlijk

Stel er mag 1 sector vanaf zaterdag weer volledig open in NL en de rest nog steeds niet. Wat zou je kiezen?

• Cultuur
  • Detailhandel (dus ook niet-essentiële winkels)
  • Horeca
  • Onderwijs (dus ook hbo etc)
  • Sport

0 stemmers

3 likes

Voor mezelf praktisch gezien liever detailhandel, emotioneel gezien de horeca, maar maatschappelijkerwijs uiteraard onderwijs

10 likes

hoe kan je nou horeca voor onderwijs kiezen, we leiden aan een narcismepandemie!!!

5 likes

Horeca maar zonder eind tijd. Ik kan niet wachten op weer rustig uit eten zonder op de klok te kijken of een CL avond in de kroeg!

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Voor mij persoonlijk zou ik sport kiezen maar voor de maatschappij heeft het onderwijs denk het grootste belang, die gun ik wel. Blijf nog wel even op de bank liggen

4 likes

Horeca als ik aan mijzelf denk, maar het eerlijkst zou ik vinden als de cultuursector open gaat. Die hebben elke keer zóveel pech…

3 likes

Voor mezelf: sport
Voor de maatschappij: onderwijs

4 likes

CL duurt toch nog tot ergens eind februari, dan liever eerst het onderwijs wat mij betreft!

1 like

Ja ik hoop dat we dan weer CL avondjes in t stadion krijgen. Als dat ook onder sport valt, dan wijzig ik mijn stem in sport

1 like

voor mijzelf: cultuur
voor de maatschappij: cultuur

10 likes

De horeca omdat ik er werk en ik word gek van al twee jaar geen flikker te doen hebben op werk. We hebben een kleine twee maanden drukte gehad in de afgelopen tijd en dat is echt frustrerend.

5 likes

Cultuur, omdat ik het poppodium waar ik werk zoveel meer gun dan de afgelopen twee jaar. Al meerdere keren ook voor niks al exposities enzo opgebouwd

Finale is eind mei. Maar is een puur egoistische stem voor mijzelf dat ik daarom op horeca stem. Onderwijs is natuurlijk voor de maatschappij beter! Maar ik dacht nu even aan wat ik op dit moment nodig heb!

Cultuur, omdat ik denk dat dat het veiligste kan en ik het ze het meeste gun.

Voor mezelf zou ik liever de horeca willen, maar de cultuursector heeft echt continue het nakijken gehad in de pandemie.
Denk ook niet dat het openen van het Rijksmuseum een golf van besmettingen kan veroorzaken.

6 likes

Cultuur, omdat ik denk dat dat het enige is die verantwoord en veilig open kan nu.

4 likes

100% cultuur. Ik ga zo langzamerhand echt wel een beetje kapot van het niet muziek kunnen maken met anderen hoor. Dat is voor mij altijd een enorme steun geweest en juist in de situatie waarin ik nu zit, zo ontzettend nodig…

5 likes

Goh mooi zo’n forum, lees je nog eens een leuk verhaal.

2 likes

Haha en de gezellige groetjes. Nou weet je ook meteen hoe hij z’n mails afsluit hè. Maar wat leuk, hopelijk to be continued voor jou en ons :grimacing:

1 like