Stel je persoonlijke vraag #33

Ja ik had ook de blauwe, vond ik destijds de mooiste kleur. En in vergelijking met andere telefoons was deze veel meer curvy en niet zo hoekig.

2 likes

Er gaan dus toch dingen veranderen!!1!!1!

(Las al dat dit niet dankzij je vriend is.)

1 like

Dit was ik alweer helemaal vergeten, dat je maar zo weinig sms’jes kon opslaan. Ik had daar zelfs een notitieboekje voor aangeschaft bedenk ik me nu om de leukste sms’jes in op te schrijven haha, ga dat eens terugzoeken binnenkort, moet het nog hebben.

9 likes

Ik had als allereerste telefoon een ladyphone, was zoooo trots op dat ding!!

afbeelding

En later een Samsung Corby met verwisselbare achterkantjes :sunglasses: Ik wisselde met een penvriendin van achterkant via de post, om de paar maanden.

28 likes

Mijn eerste telefoon was een nokia 3210, die ik kreeg bij een abbonement op de break-out :joy:

Deze had ik ook als eerste telefoon! Ik was er toen zo trots op. Ik had er ook zo’n soort sleutelhanger bij, met turquoise veren. Zo lelijk haha

1 like

Ja ach ik hou hoop op verbetering. Op naar zomervakantie 2022

1 like

Oh dit schatje had ik ook. M’n zusje had die transparante groene versie.

Had ook allemaal van die standaardjes om m’n telefoon in te zetten. Een hartje en een soort stoeltje?! Haha wat een onzin, stond ie mooi rechtop op mijn bureau als ik aan m’n huiswerk zat.

7 likes

Hoezo, jij bent toch 60? Of 16 :face_with_monocle:

1 like

Zo’n opblaasbaar stoeltje! :joy:

3 likes

Haha ja, en had voor mijn 3310 ook een soort poppetje wat dan met zijn handjes die telefoon vasthield ofzo? Haha stond mooi tussen de fluffy fotolijstjes.

15 likes

wel zalig hoor, met opa en oma op vakantie!

1 like

Ja die zijn eigenlijk een beetje de au pairs :grin::clap:t3:

1 like

bij ons had de halve brugklas deze prachtige telefoon van de postbank

ik kreeg 'm van mn ouders omdat ik toen 45min naar school moest fietsen en dan vonden ze het wel handig als ik kon bellen als er iets was

13 likes

Stel, iemand heeft corona en gaat iedere avond laat een stukje wandelen buiten. Vind jij dit kunnen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hahaha dit had ik ook! Ik had een soort roze, doorzichtige stiletto ofzo? Was volgens mij 12 toen ik zelf m’n eerste telefoon kocht, Nokia 3310. Lekker snake spelen want alsof ik veel mensen had om te sms’en. Nope

2 likes

Ik vind dit heel dubbel, toen ik zelf met corona thuis zat werd ik ook gek binnen en wilde ik graag naar buiten, maar laatst kwam deze vraag ook langs en toen postte iemand anders dat je natuurlijk ook kans hebt dat er buiten iets met je gebeurd (je wordt aangereden, wordt onwel etc.) en dan weten omstanders natuurlijk niet dat je corona hebt. Natuurlijk is de kans klein dat zoiets gebeurd, maar dat zou natuurlijk wel heel vervelend zijn.

5 likes

ik weet nog dat je met *100# ofzo je beltegoed (ik wilde btg typen hi ha ho) kon checken, en ik had 10 euro beltegoed
ging een vriendin smsen, checken hoeveel ik nog had en er stond nog steeds 10 euro.
de enige logische conclusie was dus dat smsen blijkbaar gratis was en toen heb ik iets van 30 smsjes achter elkaar gestuurd (ook echt in het kader van hallo - ik - ben - hier), maar toen bleek dat het gewoon even duurde voor dat verwerkt was in je saldo :cry:

duurde maanden voor ik weer nieuw beltegoed kreeg echt kut

44 likes

Gelukkig bestond er SMScity

6 likes

ja volgens mij waren die van mij toen 25 cent per smsje, echt een rip off als je nu terug kijkt
dan zou je voor 2,50 zakgeld per week dus 10 smsjes kunnen sturen??