Stel je persoonlijke vraag #33

als je bij de voordeur staat om een pakketje aan te nemen met 1 arm en het buiten juist kouder of warmer is :wink:

5 likes

Nachtmerrie. Heb hier geen last meer van sinds er geen mannen meer in mijn huis wonen. Deksel heb ik gelukkig nooit naar beneden.

1 like

Als ik zulke berichten lees ben ik ook altijd extra dankbaar dat mijn partner gewoon manieren heeft en de bril netjes naar beneden laat, en de deksel open. :joy:

2 likes

Het lullige is dat ik het eigenlijk altijd zelf ben geweest.
Ik weet prima dat ik vaak voor ik naar bed ga nog even een doekje over de wc beneden haal en ik dan eindig met de bril omhoog. En ik weet ook dat ik de deksel van de wc op de badkamer dichtdoe als ik hem doortrek, omdat ik dan bang ben dat er spetters in de lucht eindigen op m’n tandenborstel (die gewoon in spiegelkast staat).

Maar ja, slapende Degas en wakkere Degas communiceren helaas niet met elkaar.

Ik begrijp niet goed wat een een-armige top en een bustier met ballet te maken hebben :exploding_head:

2 likes

Dit soort items stonden op zo’n -trend lijstje-.

Ja snap ik, de vraag was eigenlijk ook niet echt aan jou gericht maar meer in het algemeen, maar ik begrijp dat dat niet helemaal overkwam :blush:

2 likes

Ik erger me kapot aan het feit dat er tegenwoordig 10x per jaar een nieuwe -core is. Gewoon een manier om alle fast fashion bedrijven te spekken. Ik doe alleen nog maar aan Vaianacore aka dingen die ik leuk vind ongeacht in welke tiktoktrend het past. :fu:

6 likes

Ik blijf mijn core values bloemetjesgordijn meets begrafenis. :wink:

@Vaiana wat ik dan wel weer leuk vind, is dat social media ook wel kringlopen heeft aangewakkerd.

3 likes


?

7 likes

Sowieso

2 likes

Discussie met mijn man, haha wat zeg jij?

  • Koelkast
  • Ijskast

0 stemmers

Ik zeg nl ijskast

2 likes

Koelkast is voor t plebs

4 likes

Ijskast zeg je als je uit een rijke familie komt.
Die konden vroeger al een echte ijskast betalen. Zo eentje waar blokken ijs in werden gelegd. Ze zagen er ook gewoon uit als een kast

6 likes

Ik dacht altijd dat ijskast iets Limburgs was haha.

1 like

We waren alles behalve rijk, jullie laten me in de steek haha shit. Koelkast gaat voorop

2 likes

Laat mij gewoon pauper zijn

Mijn oma was echt arm AF en zegt ijskast. Al is ze wel sjiek :sweat_smile:

4 likes

Ik wil meer Hei Hei merch @Vaiana!!

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #33 (Deel 14).