Stel je persoonlijke vraag #33

Hoe laat eet jij ‘s avonds?

• Eerder dan 17:00
  • 17:00-18:00
  • 18:00-19:00
  • 19:00-20:00
  • 20:00-21:00
  • Later dan 21:00

0 stemmers

1 like

Of 6 uur (met kind) of 8 uur (koken als kind op bed ligt).
Alles voor zes uur vind ik een middagsnack, mijn ouders aten altijd om half zes en dan had ik echt gewoon weer zin in nog een maaltijd om acht uur.

3 likes

In de zomer ook regelmatig nog na 8, 's winters gebeurt dat minder vaak. Voor 7en eigenlijk alleen als ik ergens naartoe moet

2 likes

Ik vind dit zo droog en ik moet hier zo om lachen. Terwijl het natuurlijk heel kut is maar hahahahaha.

Ben jij wel eens zo de slaapkamer van je ouders ingegaan?

• Weet ik niet meer
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb dus oprecht geen idee. Alleen veel later als ik van de alcohol over mn nek ging ja, dan ging ik niet vragen om mamsie dat ging schoonmaken lol. En 1 keer reden we snel naar de huisartsenpost, toen was ik wel echt zwaar ziek, de hele plastic tas had ik vol gekotst. Die hebben mn ouders toen in zo’n gleufprullenbak hoe heet zoiets gedropt. Omg haha.

Kunnen sommige ouders daar doorheen slapen? Dat verbaast me, of mijn ouders waren echt lichte slapers. Er is er altijd wel eentje naar me toegerend als het weer zover was

1 like

Ja altijd was er dan iemand wel bij me in mijn geval. Tenzij dus als een irritante dronken puber. Of dat kotsen en dronken zijn? Dat deden wij beneden of in de bosjes, niet op de bovenverdieping.

Standaard om half zes, ik vind het een fijne tijd maar ben het natuurlijk ook zo gewend.

1 like

Dit is mijn nummer 1 reden om geen kinderen te willen

Als ze oud genoeg zijn om te praten zijn ze oud genoeg om schoon te maken

8 likes

Ik zei, ja uiteraaaaard voor de grap, je moet ze er met hun hele gezicht indrukken. Dan doen ze het nooit weer.

2 likes

Nav een discussie in het sekstopic, kom jij klaar van ALLEEN penetratie? Dus geen hand erbij, apparaat oid. Anoniem voor de verandering.

• Ja, altijd of regelmatig
  • Ja, in bepaalde posities meestal wel
  • Ja, soms
  • Is wel eens gebeurd
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik dacht dat ook ooit gelezen te hebben, maar dat klopte toch niet helemaal!

2 likes

Labrador retrievers. Echter als er 1 miljoen labradors zijn en 250.000 pitbulls dan zit daar een significant verschil in incidenten.

Baasjes blijven verantwoordelijk voor hun huisdier, echter in de praktijk…

1 like

Dan moet je echt wat mis gedaan hebben of hij moet enorme pijn hebben

1 like

Weer eens random book covers raten. Welke editie heeft jouw voorkeur (de eerste is altijd de US editie, cover II is van UK)

Gallant
  • De eerste (US)
  • De tweede (UK)

0 stemmers

Defy the Night
  • De eerste (US)
  • De tweede (UK)

0 stemmers

image

Babel
  • De eerste (US)
  • De tweede (UK)

0 stemmers

afbeelding

The Cartographers
  • De eerste (US)
  • De tweede (UK)

0 stemmers

1 like

Ik vind ze geen van allen mooi? Ze zijn veel te druk

18 likes

Zijn het allemaal YA?

1 like

Dit is de huidige boekcover trend :sweat_smile: Ik vind Babel nog wel tof

@Schaakmat Nee, de onderste twee (Babel en The Cartographers) zijn Adult boeken!

1 like

Ik vind dat YA zo’n typisch stijltje heeft, blijkbaar gaan adult boeken ook die kant op

3 likes

Is voornamelijk een typisch fantasy stijltje toch? Of het nou YA of NA of adult is

3 likes