Ik zei, ja uiteraaaaard voor de grap, je moet ze er met hun hele gezicht indrukken. Dan doen ze het nooit weer.
Nav een discussie in het sekstopic, kom jij klaar van ALLEEN penetratie? Dus geen hand erbij, apparaat oid. Anoniem voor de verandering.
- Ja, altijd of regelmatig
- Ja, in bepaalde posities meestal wel
- Ja, soms
- Is wel eens gebeurd
- Nee
0 stemmers
Ik dacht dat ook ooit gelezen te hebben, maar dat klopte toch niet helemaal!
Labrador retrievers. Echter als er 1 miljoen labradors zijn en 250.000 pitbulls dan zit daar een significant verschil in incidenten.
Baasjes blijven verantwoordelijk voor hun huisdier, echter in de praktijk…
Dan moet je echt wat mis gedaan hebben of hij moet enorme pijn hebben
Weer eens random book covers raten. Welke editie heeft jouw voorkeur (de eerste is altijd de US editie, cover II is van UK)
- De eerste (US)
- De tweede (UK)
0 stemmers
- De eerste (US)
- De tweede (UK)
0 stemmers

- De eerste (US)
- De tweede (UK)
0 stemmers

- De eerste (US)
- De tweede (UK)
0 stemmers
Ik vind ze geen van allen mooi? Ze zijn veel te druk
Zijn het allemaal YA?
Dit is de huidige boekcover trend Ik vind Babel nog wel tof
@Schaakmat Nee, de onderste twee (Babel en The Cartographers) zijn Adult boeken!
Ik vind dat YA zo’n typisch stijltje heeft, blijkbaar gaan adult boeken ook die kant op
Is voornamelijk een typisch fantasy stijltje toch? Of het nou YA of NA of adult is
Werkgerelateerde stellingen:
Ik ben niet gemaakt om full time te werken.
- Eens
- Oneens
0 stemmers
Ik kan makkelijk een jaar door zonder echt vakantiedagen op te nemen.
- Eens
- Oneens
0 stemmers
Voor 15 euro per uur zou ik mijn bed niet uitkomen. (Bruto)
- Eens
- Oneens
0 stemmers
Het werk wat ik nu doe zie ik me op de lange termijn nog steeds in werken.
- Eens
- Oneens
0 stemmers
Niets van dit roept mij op om te gaan lezen. Wat een hysterische bedoening.
Verdiende ik maar 15 euro haha
15 euro… bruto of netto?
Bruto
Ben wel benieuwd wat die mensen die niet voor €15 bruto hun ben uit komen doen voor werk wat blijkbaar goed verdiend.
(Mijn lichaam is overigens echt niet gemaakt voor fulltime werken, dan stort ik in. Idem dito met geen vakantie dagen. 5 weken vind ik eigenlijk al echt te weinig).
Mijn theorie is dat fulltime werken (40 uur) juist chiller is dan 4 dagen (32 uur), omdat je dan meer tijd hebt voor je werk. Ligt wel echt aan je baan. Ik kan mijn eigen werk indelen en hoef geen tijd te schrijven, dus ik zou het ook wel in 32 uur kunnen proppen maar dan heb ik meer stress denk ik. Dus 40 voelt juist wel chill. Als je echt vastzit aan diensten of in een winkel werkt ofzo snap ik heel goed dat je niet fulltime wil werken
Denk eigenlijk dat 50+% (oke een stuk meer zelfs) hier meer dan €15 per uur verdient. Ikzelf ook (18) maar als het me een hele leuke baan lijkt, zou ik wel akkoord gaan met 15 per uur.
Verdien jij meer dan €15 bruto per uur?
- Ja
- Nee
- Ik verdien precies €15 bruto per uur
- Ga niks over mijn salaris vertellen dat is prive!!
0 stemmers
Middenmanagement functie.
Edit: en ik ben 35. Denk dat het gemiddelde hier wat ouder is.