Misschien moet ik overal in huis bekers water neerzetten want ik moet meer drinken
In wat voor paleis woon je dan als je er drie nodig hebt om vaak genoeg herinnerd te worden?
Nou dat vind ik ook wel erg overdreven hoor haha jeetje, je kan ook een alarm zetten ofzo als herinnering, 1 zo’n ding lijkt me voldoende. Snap wel dat het lelijk is maar vind ook dat het moet kunnen in je eigen huis, alleen 1 lijkt me wel een redelijk compromis. Bezoek heeft er wat mij betreft verder weinig mee te maken of over te zeggen, net zoals over de rest van de inrichting.
Hahah wat een onzin, hij zet dan maar wekkers die random afgaan. Mijn vriend heeft ook het liefst een kettlebell in het midden van de woonkamer staan, met precies die reden. Dacht het niet maat.
Haha helemaal niet! Maar blijkbaar moet dat voor iemand die veel traint wel. Dus elke deur is dan al met van die shit voorzien. Je hebt zelfs heel veel huizen of appartementen daar speciaal voor ingericht. Voor bijvoorbeeld tijdelijk contract etc. Dus ja.
Ik moet opgetild worden wil ik aan zo’n ding hangen en dan hang ik 5 seconden en wil ik liever dood.
Vriendin van mij gebruikt het meer als kapstok, stoor me er echt niet aan.
Hahaha ik snap het! Mijn broertje heeft tijdens de pandemie een heuse home gym gebouwd maar had daarvoor een hele installatie voor pull-ups, dus niet gewoon zo’n bar maar echt een toren, in zijn slaapkamer. Ik vroeg me altijd af hoe zijn vriendin dat oké vond, echt leeelijk en onnodig om het daar te plaatsen.
Dat kan niet toch? want dan loop je toch door alle jassen door de heen? Oh my god, misschien is het beter dat muren afbreken. Nouja het is iig een doorn in het oog.
Omg, ik love je ondertitel trouwens haha, dat gebaar met die hand hahaha. Waarom kan ik die niet vinden? @anon28710462 ben niet Italiaans maar gotta luv that Italian handje
Hahaha hij staat bij mij ook nog niet tussen de forumemoji’s, maar op mijn gewone toetsenbord! 🤌🏻🤌🏻🤌🏻
De jassen hangen aan de zijkant waardoor ze zelf gewoon die kamer in kunnen lopen en ze hebben een vrij brede hal waardoor het niet in de weg hangt.
Zou jij een leven willen waarin je vrij veel onzekerheid hebt over waar je gaat wonen? Je kan wel aangeven bijvoorbeeld Amerika/ of west Europa soms. Je moet er vanuit gaan dat je dan voor een leven kiest waarbij je nooit zeker weet waar je woont.
[poll type=regular results=always chartType=bar]
- Nee
- Ja
- Ik twijfel
0 stemmers
Lijkt me op zich niet leuk, maar voor verdere fijne omstandigheden (veel geld, leuk werk, genoeg vrije tijd, mogelijkheid om vaak in mijn thuisland te zijn) zou ik het wel oké vinden.
Was/is dit bij jou?
Ziet er heel netjes uit toch? Of heb jij ook rekstokken in de deur Vd keuken naar de woonkamer hangen. Gatverdamme ben ook nog eens ongesteld en mensen moeten vind ik, niks van fitness sport whatever spullen daar hebben liggen.
Ik zou allemaal grote apparaten in m’n woonkamer storender vinden dan een rekstok aan de keukendeur denk ik (tenzij de deur niet meer dichtkan daardoor). Neemt niet weg dat 3 zeer overdreven is haha
Als iemand gewichten, een springtouw, een yogamat, wat dan ook maar sport gerelateerd is. In de woonkamer ergens heeft liggen.
Vind je dat storend?
- Nee zou me echt niks uitmaken
- Mwah het is oké als het een beetje uit het zicht is
- Ja
0 stemmers
Die hond zo cute
Bij ons slingert er ook het een en ander sinds de sportschool dicht is, maar gelukkig niet meer dan een paar dumbells en zo’n abroller
Nee die had ik aan de houten balken in de woonkamer hangen. En als je daar pull ups aan deed kraakte het hele huis
En het was wel netjes maar dit was dus in mn woonkamer (links was de bank met tv) en dat heeft er maanden zo gestaan en stoorde me echt enorm
Woonkamer is voor chill (maar snap dat ruimte voor sportdingen niet altijd nog ergens anders voorhanden is)
Ken jij iemand die au pair is geweest in het buitenland?
- Nee
- Ja een iemand
- Ja meerdere
- Ikzelf
0 stemmers
Hield diegene echt van kinderen denk je of wilde diegene gewoon ‘gratis’ langere periode in een ander land zijn? Als je 1 van de 2 moet kiezen.
- Hield echt van kinderen
- Was gewoon een mooie kans
0 stemmers