Stel je persoonlijke vraag #33

Ja, wat ouder dan 18 bedoelde ik. Niet ouder dan 35.

2 likes

Ja true, maar in dit geval zat ik vooral te denken aan dat je van 40 naar 32 zou gaan. Ik vermoed dat er in mijn geval niet opeens minder werk zou zijn. Als je op 32 begint is dat misschien wel anders ja.

Ik heb ook het idee dat bij collega’s die wel minder zijn gaan werken ook vaak drukker zijn. Ik vind de vrijdag leeg en dat je dan al je taakjes af kan ronden juist zo lekker altijd

2 likes

2 jaar

6 likes

Als het nodig is, hoef je het toch niet goed te praten voor jezelf? Ik heb altijd goedkope/mid-range telefoons (rond de 250 euro). Met mijn laatste heb ik 4 jaar gedaan, maar mij maakt het vooral uit dat een telefoon een beetje betrouwbaar is voor communicatie, ik heb geen verdere verwachtingen. Mijn zusje maakt mooie foto’s met haar telefoons en gebruikt ze ook voor haar werk intensief, dus voor haar is het prettig om de nieuwste iPhone te hebben. Eisen zijn zo persoonlijk!

Haha hoe kwam je daar terecht dan?

2 likes

ik was een beetje research aan het doen voor die aanbiedingen bij de ah voor de emma matrassen, zodoende. Uiteindelijk mede door deze site besloten voor een matt topper te gaan :smiley: Of het nou echt een blog is, idk, het las wel leuk iig

3 likes

Korter dan 2 jaar vanwege m’n abonnement, kan hem na 1 jaar en 9 maanden verlengen. Maar als ik dat niet zou hebben dan zou ik gerust 5 jaar met een telefoon kunnen doen.

Waarom verleng je hem dan wel?

5 likes

Waar komt de noodzaak vandaan om het werk dat in 40 uur gedaan wordt in 32 uur te proppen. Zou het bijzonder vinden als een werkgever verwacht dat precies hetzelfde werk gedaan word in minder tijd.
Dan lever je vrijwillig salaris in, maar doe je alsnog hetzelfde.

6 likes

Waarom zonde? Je telefoon gebruik je aannemelijk elke dag, heel de dag door, voor verschillende dingen. Mijns inzien maakt een goedwerkend toestel waar je je niet aan ergert je leven toch wel een stuk plezieriger!

Zelf heb ik trouwens totaal geen problemen qua sloom worden en opslag. Ik heb weinig apps en sla mijn foto’s op in Google photos (cloud). Misschien is dat een tip! Sowieso kun je af en toe al je bestanden van je telefoon af halen als je een backup hebt, dingen die nodig zijn voor de werking van je telefoon kun je als het goed is toch niet bij.

Misschien wist je dit allemaal al, maar toen ik anderhalf jaar terug opeens geen geheugen meer had op mijn oude telefoon was het allemaal nieuw voor mij. Ik heb toen iets van 15 GB van mijn telefoon kunnen halen, allemaal opgeslagen foto’s van Telegram en Whatsapp die ik allang dacht te hebben verwijderd maar die toch in de cache waren gebleven, etc.

1 like

Zodat m’n vriend mijn “oude telefoon” kan krijgen. Die van hem is dan bijna 4 jaar oud.

1 like

1 van mijn hobby’s is inmiddels ook mijn werk, dus best wel wat.

Ik ben mega onhandig en mijn telefoon blijft eigenlijk nooit langer dan 2 jaar heel :flushed: ik heb hem nu een jaar en er zitten krassen op waar ik me erg aan stoor dan ruil ik hem liever in voor een nieuwer model.

3 likes

Ik wil dit. Heb een iPhone 7 die echt nog prima is van buiten enzo maar hij zeurt zo dat hij vol is. Kan daardoor geen nieuw besturingssysteem installeren en daardoor kan ik nu al sommige apps niet meer gebruiken. En ‘moet’ ik dus een nieuwe telefoon. Maar krijg het geheugen niet leger dan dat het is?? Heb mijn foto’s al in iCloud en alle onnodige apps weg en de cache geleegd
 what am I missing?

1 like

Verschilt de laatste tijd heel erg, de ene keer om half 6 en dan andere keer pas om 19:00/19:30 uur.
Dat vindt wel 1 van het beste dingen van alleen wonen dat je zelf kan bepalen, wanneer je ergens zin in hebt.

Bij mijn ouders aten we meestal tussen 5 uur/half 6, dat vond ik self soms best vroeg, vaak had ik dan tegen 19:00 uur al weer zin in een snack.

3 likes

Met 29.107 besmettingen, ken jij iemand die op dit moment corona heeft?

• Ja
  • Nee
  • Ikzelf

0 stemmers

1 like

Ja mijn collega is dus 28 uur gaan werken in plaats van 32 uur maar haar takenpakket is hetzelfde gebleven. Snap dat ook niet zo goed, dan heb je meer stress voor minder geld?

(Vegan) Slagroom uit een spuitbus?

• Hmm, lekker!
  • Vies lekker
  • Alleen als er geen vers geklopte slagroom is
  • Nee, dan liever geen slagroom
  • Sowieso geen slagroom

0 stemmers

1 like

Komt niet in de buurt van versnellingen, maar voor een snelle toef op mn frappé of aardbeien dikke prima.

7 likes

Hahaha mijn autocorrect is echt on point laatste tijd.

1 like