Stel je persoonlijke vraag #33

En dan nu, heb je wel eens gehad dat je mannelijke bedpartner niet klaarkwam van penetratie? Anoniem weer. Voor al je ervaringen in z’n totaliteit.

• Nee
  • Wel eens gebeurd
  • Ja, soms
  • Ja, alleen in bepaalde posities komt hij niet
  • Ja, altijd of regelmatig dat hij niet is gekomen

0 stemmers

1 like

Op mijn oude werk ging iemand van 32 naar 16 uur, maar haar takenpakket veranderde nauwelijks (kaderde ze ook vaak genoeg aan), dus het duurde niet lang voor ze volledig vertrok.

Las vandaag ook een post van een bedrijf dat daar nu de norm 36 uur werd ipv 40 uur. Dat is natuurlijk mooi, maar hoop dat ze ook iets bedacht hebben om die 4 uur per week per persoon van op te vangen of taken geschrapt hebben o.i.d.

Cracottes:

• Lekker
  • Vies
  • Babyvoedsel

0 stemmers

Geen ruimte voor nuance in deze poll.

3 likes

Lekker maar niet vullend dus vreet zo een heel pak op en heb dan nog steeds honger

12 likes

Stel, je blijft ergens slapen met je (evt. hypothetische) partner en er is alleen een stapelbed (twee eenpersoons bedden boven elkaar).

• Je gaat samen in een bed liggen
  • De een gaat boven, de ander beneden
  • Nvt (geen partner, ook niet hypothetisch/anders)

0 stemmers

Je deelt de kamer met andere mensen die ook in stapelbedden slapen

• We gaan nog steeds samen in een bed
  • Als we alleen waren in de kamer gingen we in een bed liggen maar met andere mensen erbij de ene boven en de ander beneden
  • We gaan nog steeds de een boven, de ander beneden liggen
  • LOL deze situatie zou nooit voorkomen
  • Nvt (geen partner, ook niet hypothetisch/anders)

0 stemmers

Ik ben wel benieuwd naar het verhaal achter al deze hypothetische stapelbed vragen haha

14 likes

We moesten laatst in een stapelbed liggen in een vakantiehuisje. Wat een blessing zo je eigen bed. Overweeg het nu ook voor thuis.

Oke nee niet echt, maar was leuk voor twee nachtjes wel.

17 likes

Matrasjes op de grond en naast elkaar? Of is daar geen ruimte voor?

4 likes

Haha zomaar eigenlijk.
Ik sliep laatst ergens waar stapelbedden waren. En toen dacht ik eraan dat je soms (in gedeelde slaapruimtes met stapelbedden) stellen hebt die dan per se samen willen slapen en dus samen in het eenpersoons bed gaan (nu was er überhaupt geen stel bij)
En ik kan me daar gewoon zo weinig bij voorstellen :sweat_smile: Dat je graag bij elkaar bent, tuurlijk, maar voor die paar uur dat je buiten westen bent is het toch veel fijner om dan gewoon apart te liggen, voor een keer. (dit heeft waarschijnlijk ook met mijn inlevingsvermogen te maken, dat snap ik)

@Max nee dat kan niet

2 likes

Oh man ik lig altijd helemaal tegen mijn vriend aangeplakt. Ik kan ook gewoon niet slapen als ik hem niet vastheb. Volgens mij vindt hij het af en toe wel fijn om wat meer ruimte te hebben. :sweat_smile:

11 likes

Dit! Al ben ik soms wel chago als hij de grote lepel is en zijn adem in mijn nek blaast. Maar dan duw ik hem meestal gewoon weer om

Ben benieuwd of dit verandert als we samenwonen :sweat_smile:

1 like

Op weekend met een groep hebben we wel eens twee stapelbedden tegen elkaar aangezet - dan kan je toch soort van naast elkaar slapen. Ik vraag me nu wel echt af wie er boven ons lag (wij lagen onderin), ik denk één gezamenlijke vriend. NB er werd niet gesekst in deze setting

Vinden jullie dit een goede of slechte verandering

• Goed
  • Slecht
  • Geen mening
  • anders?

0 stemmers

1 like

Ik vind het lastig want ik ben wel voor zo min mogelijk wapens, maar ik heb zelf gezien hoe ontzettend dreigend het is als bijvoorbeeld een hele groep zich tegen je keert. Ik kan me voorstellen dat je dan iets wilt tussen je wapenstok en een pistool in.

2 likes

Als ik zie hoe erg het geweld tegen politie (onder andere) toeneemt, snap ik wel dat er meer nodig is dan huidige middelen. Maar goed, het is wel symptoombestrijding en geen oplossing voor het onderliggende probleem

4 likes

Ja precies dat laatste wat je zegt. Laat ze eens naar de oorzaak daarvan kijken ipv het met geweld willen oplossen.

1 like

“We weten nog niet welk effect een of meer stroomstoten kunnen hebben op de lichamelijke gezondheid van kwetsbare mensen zoals ouderen, mensen met een zwak hart of in een psychose. Daarnaast is er de psychische schade. In de gevallen die ik onderzocht, is daar onvoldoende rekening mee gehouden.”

Vind dat al een reden om geen taser te gebruiken. Overigens vind ik het ook belachelijk dat honden hiervoor gebruikt worden. Voornamelijk omdat ik het dierenmishandeling vind om die beesten zo opgefokt te maken. En de schade bij mensen is ook niet te overzien, want die beesten bijten niet gecontroleerd en bewust.

5 likes

Bedoel je geweld tegen politie of vind je het goed dat politiegeweld toeneemt en ze wel een extra wapen erbij mogen hebben?

Zo erg mee eens.
Tot het zover is blijf ik overal deze stickers opplakken

16 likes

Deze poll is voor mensen die een bureau hebben die als werkplek dient en meerdere kamers tot hun beschikking hebben.

Staan je bureau en je bed in dezelfde kamer?

• Ja, vind ik oké
  • Ja, maar vind ik eigenlijk niet zo leuk
  • Nee

0 stemmers

2 likes