Stel je persoonlijke vraag #33

Zo erg mee eens.
Tot het zover is blijf ik overal deze stickers opplakken

16 likes

Deze poll is voor mensen die een bureau hebben die als werkplek dient en meerdere kamers tot hun beschikking hebben.

Staan je bureau en je bed in dezelfde kamer?

• Ja, vind ik okĂ©
  • Ja, maar vind ik eigenlijk niet zo leuk
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Oh ja dom verwoord. Geweld tegen politie (en andere dienstverleners). Zal mijn post even aanpassen

1 like

Voorheen stond mijn bureau wel in de slaapkamer. Vond het niet erg dat die er stond, ook geen last van. Maar vond het vooral irritant dat al mijn collegas hierdoor vaak mijn slaapkamer zagen want die achtergrond foto’s voor videomeetings deden het niet zo goed en dan zag je telkens voorwerpen oppoppen achter me.

2 likes

Ik had liever een aparte kamer gehad, maar ik vind het eigenlijk wel fijner m’n werkplek in m’n slaapkamer te hebben dan in m’n woonkamer. Anders word ik er altijd zo mee geconfronteerd als ik in de woonkamer/keuken ben en iedere keer m’n scherm etc wegzetten is te veel gedoe.

4 likes

Hiervoor werkte ik aan de eettafel en dat vond ik beduidend minder chill dan echt even van m’n werkplek vandaan zijn tijdens m’n lunch/korte pauzes.

1 like

Waar denk jij als je moet kiezen dat je beter tegen kan? Tegen het echt koud hebben, of het echt heel heet hebben.

• Heel koud
  • Heel heet

0 stemmers

Ik heb ook heel snel oh volgens mij heet dit winterhanden lol (mn opa had hier altijd een ander woord voor) handen en voeten, zo pijnlijk als dat weer ‘ontdooid’. Die kwaal heb ik volgens mij van mn moeder.

Ja, vind ik okĂ© maar wel omdat m’n bed niet ‘in zicht’ is tijdens videocalls. Je ziet alleen maar kasten op de achtergrond. Anders had ik het denk ik toch minder chill/te privĂ© ofzo gevonden?

1 like

Als het 13:20u is, hoe spreek jij dat dan uit?

• 20 over 1
  • 10 voor half 2
  • 13 uur 20

0 stemmers

1 like

13 uur 20 denk ik eigenlijk

1 like

Ik heb hem even toegevoegd :wink:

1 like

1 uur 20 :woman_shrugging:t3:

5 likes

Kan iemand me vertellen waarom een post geliket wordt waarbij een volwassenen man een jongetje van 10 jaar in elkaar slaat? Ik mis de vetheid er van blijkbaar.

36 likes

Ja dit

Gisteren mijn vakantie geboekt. Nu was ik benieuwd.

Heb jij/jullie je zomervakantie al geboekt?

• Ja, in Nederland
  • Ja, binnen europa
  • Ja, buiten europa
  • Ik ben aan rondkijken
  • Nee, nog niet mee bezig geweest

0 stemmers

Dit jaar:

• studeert ik af
  • ga ik trouwen
  • krijg ik een baby
  • ga ik verhuizen
  • verandeer ik van baan
  • koop ik een nieuwe auto
  • ga ik op dates
  • ga ik op zomervakantie
  • ga ik op wintersport
  • stop ik met roken
  • stop ik met drinken
  • anders,vertel 

0 stemmers

Meer omdat het zo absurd is en ik de alerte meester supporte. De paar meesters die ik vroeger had waren denk ik eerder gaan huilen.

1 like

Doe ik helemaal niks en vind ik het al een hoogtepunt als ik hopelijk naar het buitenland kan op vakantie naar familie.

12 likes

Plan ik niks want dat ging de afgelopen 2 jaar ook steeds mis haha

25 likes

Het enige dat ik zeker weet is dat ik onder een dekentje op de bank ga liggen. Heel vaak.

28 likes