@Bunnyslippers @Soy.peor kan ik snappen idd, gewoon genieten van wat er gebeurt.
Mooi doel!
Ook lekker
Ik hoop weer eens zo vies verliefd te worden als een puber die geen hap door z’n keel krijgt. Hoop dan alleen wel dat het gewoon een blijvertje is die geen psycho blijkt te zijn.
Januari is…
- Veganuary
- Dry january
0 stemmers
Canuary.
(speciaalbier uit blik volgens mijn lokale bierhandel ahaha)
Een depri kut maand haha.
Depri-uary
Beide!
Helemaal niksssss.
Ik pas loa toe door vast te boeken, maar wel met gratis annuleren haha. We gaan het zien, het zou leuk zijn als het kan en anders plan ik iets leuks in Nederland.
Ben je blij met je baan?
- Nee
- Ja
- Niet echt, maar ik vind het ook niet vreselijk
0 stemmers
Ik ben blij dat mn vakantie van volgende week geboekt is
Ik vind het vroeg dat je al weet dat je volgende week op vakantie gaat!
Ja is ook heel vroeg maar we gaan met mijn ouders en die gingen alleen mee als zsm zouden boeken
Ik vind m’n baan zo leuk haha. Ik heb een eigen bibliotheek om te beheren. Die binnen nu en twee jaar helemaal verbouwd gaat worden en ik mag daarop ook meebeslissen met het ontwerp. Alleen is dat thuis werken behoorlijk kut aan het worden. Volgens mij is het voor zo veel mensen zwaar om te werken.
Wat leuk! Hoe ben je daar zo in gegroeid? Echt een droombaan haha.
Ja dat laatste is echt zo. Ik wil heel graag iets anders gaan doen, heb alleen geen idee wat. Maar ik kan ook niet zomaar iets kiezen want alle echt leuke dingen verdienen echt veel minder en ik wil er qua salaris niet op achteruit gaan. Maar als ik zo zie dat echt een grote meerderheid niet op nee stemt heb ik zoiets van oh… misschien moet ik hier toch iets serieuzer over na gaan denken.
Dit klinkt echt cool! Ben ook benieuwd hoe je hier terecht bent gekomen, klinkt echt leuk en redelijk relaxed
Studie IDM gedaan en veel geluk gehad dat bibliotheek mensen vaak oud zijn en er veel vraag is naar jonge mensen die deze achtergrond hebben. Archief werk is ook zoiets waar veel vraag na is. De koning zocht bijvoorbeeld laatst nog een bibliothecaris.
Er zijn ook zeker stressvolle bibliotheken. Slechte sfeer en onaardige mensen. Iedereen helpt elkaar wel dat is erg leuk.