bij ons had de halve brugklas deze prachtige telefoon van de postbank
ik kreeg 'm van mn ouders omdat ik toen 45min naar school moest fietsen en dan vonden ze het wel handig als ik kon bellen als er iets was
bij ons had de halve brugklas deze prachtige telefoon van de postbank
ik kreeg 'm van mn ouders omdat ik toen 45min naar school moest fietsen en dan vonden ze het wel handig als ik kon bellen als er iets was
Stel, iemand heeft corona en gaat iedere avond laat een stukje wandelen buiten. Vind jij dit kunnen?
0 stemmers
Hahaha dit had ik ook! Ik had een soort roze, doorzichtige stiletto ofzo? Was volgens mij 12 toen ik zelf mân eerste telefoon kocht, Nokia 3310. Lekker snake spelen want alsof ik veel mensen had om te smsâen. Nope
Ik vind dit heel dubbel, toen ik zelf met corona thuis zat werd ik ook gek binnen en wilde ik graag naar buiten, maar laatst kwam deze vraag ook langs en toen postte iemand anders dat je natuurlijk ook kans hebt dat er buiten iets met je gebeurd (je wordt aangereden, wordt onwel etc.) en dan weten omstanders natuurlijk niet dat je corona hebt. Natuurlijk is de kans klein dat zoiets gebeurd, maar dat zou natuurlijk wel heel vervelend zijn.
ik weet nog dat je met *100# ofzo je beltegoed (ik wilde btg typen hi ha ho) kon checken, en ik had 10 euro beltegoed
ging een vriendin smsen, checken hoeveel ik nog had en er stond nog steeds 10 euro.
de enige logische conclusie was dus dat smsen blijkbaar gratis was en toen heb ik iets van 30 smsjes achter elkaar gestuurd (ook echt in het kader van hallo - ik - ben - hier), maar toen bleek dat het gewoon even duurde voor dat verwerkt was in je saldo 
duurde maanden voor ik weer nieuw beltegoed kreeg echt kut
Gelukkig bestond er SMScity
ja volgens mij waren die van mij toen 25 cent per smsje, echt een rip off als je nu terug kijkt
dan zou je voor 2,50 zakgeld per week dus 10 smsjes kunnen sturen??
En de afspraak met mân ouders dat ik dan belde, een keer liet overgaan, zodat ze een gemiste oproep hadden en wisten dat ze me terug moesten bellen want dat kostte mij geen geld.
Jaaa hahaha idd, 1x over laten gaan
soms als ik nu gebeld word op mijn werk en ik vind dat diegene snel ophangt denk ik ook altijd ehh die tijd van 1x over laten gaan hebben we wel gehad toch?
Ik heb een hond. Toen wij corona hadden in maart 2020 zijn we toch echt 2 keer per dag een rondje met dr wezen wandelen. Mn man deed het omdat hij minder klachten had en ik het fysiek niet kon, maar het kon echt niet anders.
En zelfs al wonen we niet afgelegen, hij ging gewoon op tijden dat ie niemand tegenkwam.
Ik heb een fairphone! Duur maar wel duurzaam.
Patat/friet met maggi?
0 stemmers
Zo kun je nog steeds je beltegoed checken
Mijn moeder heeft een smartphone met prepaid en die doet dat nog op dezelfde manier. Vind die combinatie van een touchscreen + *100# altijd een beetje een mindfuck, want in mijn hoofd hoort die code echt bij oldskool mobieltjes.
Vies lekker
Als er een lamp kapot gaat in huisâŠ
0 stemmers
En de oude, kapotte lampâŠ
0 stemmers
Fun fact: ik postte deze polls eerst per ongeluk in het kattentopic??
Katten en lampen, een geweldige combinatie
Lijkt het jullie leuk om een snackbar te hebben?
Dan heb ik het niet over zoân franchisevestiging van de Maccie of Burger King oid, maar gewoon een zaak ĂĄ la Kroket van Ed
0 stemmers
Maar misschien komt dat meer omdat ik dit één zomer heb gedaan en toen helemaal doorgefrirtuurd was.
Meh, zou leuk kunnen zijn maar in de praktijk ruik je altijd naar frituurvet en word je overvallen.
Ben nog nooit voorbij de fase van âblijft een tijdje slingerenâ (lees: 5 jaar) gekomen.