Ik had hiervoor altijd een herlaadkaart, vond ik heel chill haha (met €25 deed ik dan 3 maanden ofzo).
Sinds ik in Frankrijk woon heb ik een abonnement, nu betaal ik €6,99 voor onbeperkt bellen/sms’en (binnenland) en heb ik 100GB internet, veel meer dan ik nodig heb ook haha maar het was het goedkoopste abonnement dat ik kon vinden
Krijgen. LOL. Ik was 14 toen ik m’n eerste mobiel kocht voor 40 euro ofzo wat ik toen extreem veel geld vond. Pap en mam vonden dat maar onzin dus no way dat ik er een zou krijgen (2004).
Google Pixel 4a
Ik heb op mijn 11e van mijn zakgeld een telefoon gekocht.
Sorry, ik bedoelde natuurlijk gekregen/ zelf gekocht. Ik had een Nokia 3310 en was daar zo trots op!
Haha heel herkenbaar, en die sms’jes gingen ook allemaal in hoofdletters natuurlijk. En moeilijk doen met spaties weglaten en afkorten omdat het anders niet binnen het max aantal tekens van een sms paste. Voel me ook echt een oma als ik me bedenk dat ik op mijn 13e een mobiele telefoon kocht/kreeg, niet omdat het daarvoor niet mocht ofzo maar omdat ze toen pas voor jan en alleman te koop waren
Heerlijk die oude dingen! Dit was mijn eerste in 1999 (ik was 17); een Swing 200. Pasten volgens mij iets van 8 sms’jes op, heel weinig in ieder geval. Dan moest je eerst een oud sms’je verwijderen voor je weer nieuwe kon ontvangen.
Ik heb een paar jaar de oude telefoon van mijn moeder mogen lenen, maar in de tweede kocht ik zelf mijn eerste mobieltje. Was echt leuk en het voelde ook wel spannend om de T-Mobile in te stappen met mijn contant geld en de missie om hem op te halen!
Ja deze had ik ook idd! In het blauw. Konden 7 sms’jes op en idd je bewaarde leuke berichtjes, dus dan moest je steeds iets kiezen om te wissen omdat ie alweer vol was ik denk dat ik 'm ook in 1999 kocht? Want toen ik 'm haalde was het echt de vetste telefoon die je op dat moment kon hebben.
Ja ik had ook de blauwe, vond ik destijds de mooiste kleur. En in vergelijking met andere telefoons was deze veel meer curvy en niet zo hoekig.
Er gaan dus toch dingen veranderen!!1!!1!
(Las al dat dit niet dankzij je vriend is.)
Dit was ik alweer helemaal vergeten, dat je maar zo weinig sms’jes kon opslaan. Ik had daar zelfs een notitieboekje voor aangeschaft bedenk ik me nu om de leukste sms’jes in op te schrijven haha, ga dat eens terugzoeken binnenkort, moet het nog hebben.
Ik had als allereerste telefoon een ladyphone, was zoooo trots op dat ding!!
En later een Samsung Corby met verwisselbare achterkantjes Ik wisselde met een penvriendin van achterkant via de post, om de paar maanden.
Mijn eerste telefoon was een nokia 3210, die ik kreeg bij een abbonement op de break-out
Deze had ik ook als eerste telefoon! Ik was er toen zo trots op. Ik had er ook zo’n soort sleutelhanger bij, met turquoise veren. Zo lelijk haha
Ja ach ik hou hoop op verbetering. Op naar zomervakantie 2022
Oh dit schatje had ik ook. M’n zusje had die transparante groene versie.
Had ook allemaal van die standaardjes om m’n telefoon in te zetten. Een hartje en een soort stoeltje?! Haha wat een onzin, stond ie mooi rechtop op mijn bureau als ik aan m’n huiswerk zat.
Hoezo, jij bent toch 60? Of 16
Zo’n opblaasbaar stoeltje!
Haha ja, en had voor mijn 3310 ook een soort poppetje wat dan met zijn handjes die telefoon vasthield ofzo? Haha stond mooi tussen de fluffy fotolijstjes.