Als ik 1 minuut gratis mag winkelen in een supermarkt dan pak ik…
- Alles wat ik pakken kan
- Vooral dure spullen
- Wat ik normaal zou kopen
0 stemmers
Als ik 1 minuut gratis mag winkelen in een supermarkt dan pak ik…
0 stemmers
Gekocht bij de Expo, dé winkel in die tijd.
Edit: oh, die winkel bestaat blijkbaar nog gewoon? Heb hem sinds 2004 niet meer gezien.
Nee, maar ik zou wel een bruincafe leuk vinden. Met echt zo’n foute naam als de Beschonken Berggeit
Te hebben als in in mn schuurtje zodat ik makkelijk snacks kan maken ja.
Maar als in verkopen en klanten en vervelende mensen neen.
Wil je niet lekker op zaterdagavond met 15 jarigen hangen die te jong zijn om uit te gaan, maar zichzelf te oud en te stoer vinden om thuis te zitten?
Precies dit haat ik aan de snackbar. Daarom ga ik ook altijd vroeg ik wil geen pubers tegen komen die mij dan gaan judgen.
Omg een snackbar in mn schuur klinkt echt heel ideaal nu.
Ah is dit een ding? Dan heb ik echt wat gemist, lekker hangen in de snackbar
Zou jij het leuk vinden om een bruin café te hebben? A la de Beschonken Berggeit
0 stemmers
Ik heb eens in een beschonken bui gedaan alsof ik de barvrouw was van de bruine kroeg waar we op dat moment waren en dat was echt fantastisch. De echte barman had schijt blijkbaar, en liet mij lekker biertjes tappen en rondbrengen. Echt zo leuk dat ik twijfelde mijn baan op te zeggen en in een kroeg te gaan werken.
Doordat mijn fijne motoriek bagger is, is het eten met stokjes de hel. Heb altijd die kindereetstokjes nodig.
Het liefst zou ik alles met brood scheppen 
Door deze post mis ik ineens heel erg de horeca🥺 avonden in dit soort kroegen waren echt het fijnst
Ik wil horeca 
Het liefst alleen met een vork, verder niks. Dus eerst ff snijden als t moet en dan alleen de vork haha. O en ik haaaaat lepels, tenzij het soep is natuurlijk
Stel er mag 1 sector vanaf zaterdag weer volledig open in NL en de rest nog steeds niet. Wat zou je kiezen?
0 stemmers
Voor mezelf praktisch gezien liever detailhandel, emotioneel gezien de horeca, maar maatschappelijkerwijs uiteraard onderwijs
hoe kan je nou horeca voor onderwijs kiezen, we leiden aan een narcismepandemie!!!
Horeca maar zonder eind tijd. Ik kan niet wachten op weer rustig uit eten zonder op de klok te kijken of een CL avond in de kroeg!
Voor mij persoonlijk zou ik sport kiezen maar voor de maatschappij heeft het onderwijs denk het grootste belang, die gun ik wel. Blijf nog wel even op de bank liggen
Horeca als ik aan mijzelf denk, maar het eerlijkst zou ik vinden als de cultuursector open gaat. Die hebben elke keer zóveel pech…
Voor mezelf: sport
Voor de maatschappij: onderwijs