Stel je persoonlijke vraag #33

Haha, klopt. Het is de verjaardag van een van mijn ouders en ik weet dat het voor mijn ouder wel even een teleurstelling is en ik had er zelf ook wel zin in, maar ik vind het het risico niet waard (ook al acht ik de kans klein dat ikzelf besmet ben, gezien de situatie).

Mijn vriend doet straks weer een zelftest en als de uitslag negatief is, ga ik waarschijnlijk alleen even aan de deur langs om proficiat te zeggen en een cadeau te geven.

2 likes

Ligt eraan of we samenwonen of niet en wanneer we elkaar voor het laatst hebben gezien. Bij samenwonen zou ik het niet doen

3 likes

Als je partner negatief test, geen klachten heeft en je zelf ook negatief test, zou ik geen reden zien om niet te gaan. Tenzij de mensen op de verjaardag het niet prettig vinden. Volgens de regels hoef je toch ook niet in quarantaine als je huisgenoot zonder klachten in quarantaine zit en negatief is

3 likes

Volgens de regels mag het inderdaad! Vandaar ook dat ik benieuwd was hoe jullie hierin zouden staan.

Zelf voel ik me er niet prettig bij. Mijn ouders zijn ook niet de jongste en fitste meer, dus ik zou mijzelf echt voor mijn kop slaan als ik toch besmet ben en hen zou besmetten.

Eet je wel eens een cracker/rijstwafel/brood met pindakaas en banaan?

• Nee nog nooit gegeten ook
  • Nee maar wel eens gegeten
  • Ja soms
  • Ja vaak

0 stemmers

1 like

Gebruik je sriracha saus?

• Nee
  • Soms
  • Vaak

0 stemmers

Ik keek laatst een volgens van Dee, en die kan volgens mij best redelijk koken. En had het over allerlei van dat soort sauzen maar sriracha kende ze niet. Ik moet wel zeggen dat ik dat overmatig gebruik. Door noodles, bami, over pindakaas, door mayo.

3 likes

Ik ben echt een tat die niet tegen pittigheid kan

Mondo?

2 likes

Jaaaaa Mondo! Van genoten

3 likes

Zeker! Meer dus dat ik m’n to go gewoonte nog niet laat varen als sommige zaken ineens open zijn

2 likes

Ben je vandaag naar de horeca gegaan?

• Jazeker
  • Was wel van plan, maar niet gelukt
  • Nee, ben ik ook niet van plan

0 stemmers

Ja maar woon niet in Nederland dus was niet perse speciaal

3 likes

Noo echt? Ik vind juist die het lekkerst, gebruik je die Tabasco ook wel eens?

3 likes

Ik had laatst van Encona de papaya hot sauce en die was ook heerlijk zuur met wat extra’s, moest gelijk aan je denken omdat hij volgens mij daar ook van hield.

1 like

Love sriracha, ik heb het altijd standaard in huis. Ik heb ook andere hot sauce want love pittigheid maar vind sriracha bij bijna alles wel lekker.

2 likes

Ik vraag me nu af, is sriracha niet weer eens iets heel Amerikaans? Want dan kan ik het me voorstellen dat ik het al echt heel lang ken
En die youtuber Dee die het dus erover had, zei dat ze het via tiktok kende. Ik ken niet anders dan dat sriracha er was? Ik heb wel eens zoveel flessen in de kast gehad dat ik dacht dit kan je nooit opkrijgen, maar ja zeker wel.

1 like

Geen idee. Het komt wel hier vandaan maar gemaakt door een immigrant. Ik kende het vroeger niet maar mijn ouders zijn echte tatta’s die peper al pittig vinden haha.

Ik vind de “echte” wel het lekkerste trouwens, die met die haan op de verpakking.

1 like

Het is Thais toch? Ik ken 't dan weer uit Vietnam, waar het overal gewoon als condiment stond op tafel.

1 like

Stel je bent single en doet mee aan een dating show maar dan hoor je dat je in elkaars telefoon moet kijken zonder dat de ander erbij is. Aan de hand van de content op de telefoon moet je beslissen of je op date wilt of niet. Je wil wel meedoen.

Je mag 1 categorie afschermen, waar kies je dan voor?

• Smsjes
  • Whatsapp
  • Een social media app zoals insta, fb of twitter
  • Een dating app
  • Foto’s
  • Notes
  • Spraakberichten
  • Internet geschiedenis
  • Iets anders
  • Niks, ik ben een open boek

0 stemmers

Ja, Thais!