Stel je persoonlijke vraag #33

Bij welke quiz zou jij wel mee willen doen?

• Slimste mens
  • Weet ik veel
  • Mes op tafel
  • 2 voor 12
  • 1 tegen 50
  • Anders
  • Nee, niet aan mij besteed

0 stemmers

1 like

Beat the champions lijkt me wel leuk om aan mee te doen. Behalve het gedeelte dat je dan op televisie komt.

9 likes
  • Dummies
  • Schatkistjes

0 stemmers

Wilde dummies maar die waren er niet dus toen maar voor schatkistjes gegaan :unamused:

1 like

Vroeger wel dummies

Wie is dan de slimste van de dag? Ik heb de eerste 10 usernames genomen en @anon42887991 mag niet meedoen want die is de alwetende farao in de kenniswoestijn.

• MadameMignon
  • Chuckie
  • Soy.peor
  • Babushkababy
  • Lisaana
  • Leverworst
  • Kaneel
  • sushi
  • Ovenschaal
  • Degas

0 stemmers

5 likes

• Lijkt me een hele leuke date
  • Meh kan ermee door
  • Oh vreselijk! Ik was weggelopen. Bye Leo!

0 stemmers

2 likes

Ik vind hem echt een engerd, dus ik kan niet objectief antwoorden.

2 likes

Lol dat deed een date van mij ook (oke geen bios maar zijn studentenhuis) ik ben ook weggelopen :sob: Ik riep nog “niemand houdt daarvan” hij wilde ook echt alle films in een paar dagen kijken hana

3 likes

Ik overweeg me op te geven voor met het mes op tafel XD.

9 likes

Doe! Doen vaak zo’n domme boomers aan mee, die op zich wel wat weten, maar fucking onlogisch geld inzetten en passen; zit altijd te schreeuwen naar de tv.

3 likes

Me too. Of nog eens tot 50 bijleggen als ze ander er MEER goed heeft en ze dat ook al gezegd hebben?!

3 likes

Doen. Wel keihard bluffen, wordt het wat spannender dan die lafjes ‘ik pas’ tactiek

3 likes

Ja, dat precies! Haha zo irritant om aan te zien.

Samen met een vriendin in bad gaan

• Beetje gek
  • Kan gewoon
  • Doe ik zelf/zou ik zelf doen
  • Doe ik niet en zou ik ook niet doen
  • Zou ik alleen doen met een bikini aan

0 stemmers

1 like

Ik vind het een beetje gek, maar ook dat het gewoon kan. Ik heb zelf niet die band met m’n vriendinnen, maar vind het eigenlijk wel heel leuk als mensen dat wel hebben en zo comfy naakt bij elkaar zijn.

4 likes

Ik heb er ook maar 1 waarmee ik dat echt kan, bij de rest zou ik het ook ongemakkelijk vinden.

4 likes

Naakt is ook maar naakt

2 likes

Ik vind het naakt-zijn met meerdere van mijn vriendinnen geen punt maar ik zou niet snel in een ‘gewoon’ bad gaan zitten met iemand anders? Dat is toch een beetje krap lijkt mij. Een bubbelbad/jacuzzi of sauna o.i.d. prima!

1 like

Welke van deze boeken, die (misschien?) bekender zijn door de film/tv adaptatie die ervan gemaakt werd, heb jij gelezen?

• Battle Royale
  • Sex and the City
  • Jurassic Park
  • Bridget Jones’s Diary
  • The Green Mile
  • Een James Bond boek
  • Bird Box
  • Chocolat
  • The curious case of Benjamin Button
  • Forest Gump
  • The Godfather
  • The Graduate