Stel je persoonlijke vraag #33

Maar deze optie staat niet samen in de eerste poll maar helemaal los. Daardoor is het antwoord 100% bij je 2e poll. Ik denk dat iedereen het ermee eens is dat je dus eerst bij mij moet vragen of je poll correct is voordat je hem opent.

12 likes

Zit jij nou uit te leggen hoe polls werken? :eyes:

20 likes

Ik heb door m’n vriend alle marvel fims, het meeste van starwars en een aantal van star trek gekeken. Nu kijken we samen bobba fett. Ik vind het echt tof. Maar hij loopt dan ook niet rond te zwaaien met een lightsaber :sweat_smile:

Ja daar zit het verschil. Heb er echt wel voor over om met iemand alle Star Wars films te kijken, maar zodra hij een lightsaber tevoorschijn haalt ben ik weg hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ja precies. Echt een topdate als je een bios afhuurt maar niet met speelgoed gaan zwaaien

3 likes

Ik zou persoonlijk echt heel gelukkig worden van een lightsaber gevecht in een lege bioscoop.

4 likes

Ja ik ben er serieus over! Dat was uiteraard enorm sarcastisch maar dat leek me duidelijk lol.

3 likes

Wie dacht dat ik dit serieus meen?

• Ik
  • Ik niet

0 stemmers

Gebruik jij conditioner als je je haren wast?

• Ja altijd
  • Meestal
  • Nooit

0 stemmers

3 likes

Heb jij een kappersafspraak gepland staan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik moet echt gaan, ik denk dat de kapper gaat lachen.

Masker in de onderste helft ipv conditioner :blush:

7 likes

Ja, maar pas in februari

Gisterochtend om 9 uur geweest, had een soort vogelnest op mijn hoofd. Voel me 10 kilo lichter.

5 likes

Wat doe je liever?

• Poep van je schoenen halen
  • Fietsband oppompen

0 stemmers

2 likes

Als je oogjes in je hoofdje hebt zie je dat je ook gewoon kunt zien hoeveel mensen er op beide polls gestemd hebben (ze sluiten elkaar uit en niemand hoort dus op beiden te stemmen) en kun je dus zelf ook bedenken hoe de percentages verdeeld zouden zijn als je de polls combineert.

Uitleg voor mensen zonder oogjes in hun hoofdje

Nu bijvoorbeeld 71 stemmers op de eerste poll (wel een boek gelezen) en 94 op de tweede poll (geen boek gelezen), in totaal 165 stemmers. 57% (94 stemmers) van het totaal heeft dus geen boek gelezen, 3% heeft een James Bond boek gelezen (want 5 stemmers).

think-smart1

Zo moeilijk is het niet, maar ik zal in het vervolg proberen alles weer in één poll te zetten zodat jij ook een beetje mee kunt komen :kissing_heart:

6 likes

Oogjes? Hoofdje?

3 likes

image

Dat is een uitspraak die al jaren vaker op het forum terugkomt en belangrijker, zowel @Jumpsuit als ik bedoelen het niet serieus. Het is gewoon een grapje
Maar een blogger zei dit ooit echt tegen iemand die kritiek leverde, vandaar.

13 likes

Oh ha ha

4 likes

Haha of ik schat deze situatie totaal verkeerd in en @Jumpsuit bedoelde het wel serieus en meent echt dat ik polls voortaan langs haar moet sturen ter goedkeuring voor ze op het forum gepost worden :sweat_smile:

6 likes

Wat heb jij al weer gedaan of staat gepland

• Kapper
  • Schoonheidssalon
  • Winkelen in niet essentiële winkel
  • Sporten
  • Met 4 mensen samenkomen
  • Fysiek onderwijs volgen
  • Niets van dit alles

0 stemmers

4 likes

Dit is een vraag die waarschijnlijk al zo’n 100x is gesteld :sweat_smile:. Zit op weer helemaal in een Harry Potter binge van de boeken en films, dusss:

Wat is je favoriete boek:

• Philosopher’s Stone
  • Chamber of Secrets
  • Prisoner of Azkaban
  • Goblet of Fire
  • Order of the Phoenix
  • Halfblood Prince
  • Deathly Hallows
  • Te lastig om een keuze te maken
  • Nog nooit Harry Potter gelezen
  • Anders

0 stemmers