Stel je persoonlijke vraag #33

Oja had ik ff anders moeten zetten! Lijkt me zo chill als je zoals jij van hardlopen houdt

3 likes

Maar er miste zoveel essentieels uit het boek! Natuurlijk kun je niet alles in de film stoppen maar je wist nu niet eens dat de marauders Harry’s vader en zijn drie beste vrienden waren (als je het boek niet had gelezen)

Voordat J.K. Rowling uit de kast kwam als transfobe asshole luisterde ik jaarlijks alle audioboeken en waren Prisoner of Azkaban, Half-Blood Prince en Deathly Hallows m’n favorieten. Sindsdien voel ik echt een soort afkeer.

5 likes

Wat? Ik was gewoon sarcastisch. Dit slaat neeeergens op. Rustaagh, ik kan geen polls maken. Dat je het gaat uitleggen maakt het toch alleen maar ongemakkelijker. Ik weet dat op het forum hier altijd grappen worden gemaakt over mn polls etc. Echt totaal geen probleem mee. Daaaaarom juist.

2 likes

Ik dacht dat je wel door zou hebben dat ik ook maar een grapje maakte :sweat_smile:
Lees even verder, ik bedoelde het ook totaal niet serieus

2 likes

Idd, en ik weet dat er op heel veel populaire cultuur wel wat aan te merken is, maar zij heeft zich zo ingegraven in haar standpunt dat ik het werk hier echt niet meer los van de auteur kan zien.

5 likes

Ja ik denk dat dit teveel uitgemolken wordt :joy:.

2 likes

De boeken worden echt bij elk boek slechter

1 like

Philosopher’s Stone blijft echt m’n favoriet omdat daar naar mijn idee het minst in gevochten wordt zeg maar. Ik vind die hele Zweinstein wereld en hoe zij daar gewoon hun ding doen veel leuker dan al dat gevecht met dementors, Voldemort, andere slechteriken etc haha

16 likes

Ik ben ooit begonnen in de gevangene van Azkaban, want die titel klonk wel leuk. Niet geweten dat er een bepaalde volgorde in zat. Dus toen ik las over dreuzels, snapte ik er niks van en haakte ik af. Nooit meer goed gekomen ook.

5 likes

Zijn er mensen waar jij echt elke dag contact mee hebt via Whatsapp in een 1-op-1 chat?

• Ja, met 1 persoon
  • Ja, met meerdere personen
  • Nee, ook niet via andere apps
  • Nee, wel via andere apps

0 stemmers

2 likes

Dat verpest alles, mensen moeten sarcasme begrijpen/aanvoelen. Het moet uitleggen met zo’n teken is wel echt een dooddoener.

6 likes

Ik mis de optie: huh? Waar komt dit opeens vandaan?

3 likes

Op o.a. reddit gebruiken mensen soms /s om te voorkomen dat mensen je bericht verkeerd interpreteren. En soms juist om er nog meer sarcastische nadruk op te leggen:

‘Misschien moeten we de huren zo verhogen dat vluchtelingen het niet meer de moeite vinden om naar Nederland te komen’.

/s

5 likes

Dat kan natuurlijk ook. :smiley:

4 likes

Daarom emoji’s gebruiken :cry: :angry: :eggplant: :peach: :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Wel de goede emoji gebruiken, want anders komt het verkeerd over :eyes::peach::exploding_head:

3 likes

Emoji taal

• Ben ik vloeiend in
  • Begrijp ik enigszins
  • Snap er de ballen van
  • :3

0 stemmers

4 likes

Ik vind dat altijd zo nerdy en stom overkomen
Net als gebruik van xD

4 likes

:’-)