Jaaa
Deze turtulio laat zien hoe je je tanden kunt bleken met een aardbei

Omdat ze er voor mijn gevoel steeds in elk boek maar dingen bij doet die niks aan het algemene verhaal toevoegen (om vervolgens weer in de films uitgehaald te worden of door acteurs nuance in gebracht moet worden).
Mij boeide in dat laatste boek dat hele Grindelwald-stuk 0. Ja, leuk om te laten zien dat Perkamentus niet 100% goed is, maar het was echt zonde van mijn tijd.
Net als dat hele Sneep plot. Leuk om te laten zien dat hij niet helemaal slecht is, maar het blijft zelfs na het verhaal over zijn grote liefde een zak.
Wtf 10??
Haha jezus, ben hier echt te oud voor 
giving hersenen
Die hele fandom rond Snape snap ik ook helemaal niks van, hij is gewoon een steeds een lul die Harry het leven zuur maakt gewoon omdat het kan, zelfs met een schattige origin story
Ja ik snap het ook niet. Het komt denk ik door het feit dat een goede acteur hem speelt en weet hoe hij een personage neer moet zetten.
Ja ik denk ook dat het komt de combinatie goede acteur + persoon die buiten die rol om ook bekend stond als fijn persoon.
Heb je te maken (gehad) met seksuele intimidatie (zoals seksueel getinte grappen, opmerkingen, vragen, aanrakingen, staren etc.) op je werk? Maakt niet uit of het 1x was of 300x.
- Ja
- Nee
- Ik heb nog nooit gewerkt
0 stemmers
Niet door collegaās. Wel door de doelgroep waarmee ik werk, ik ervaar het dagelijks meerdere keren.
Jeetje, dat is veel zeg. Wat heftig! Wat doet dat met jou?
Welke kleur kledingstukken bezit jij? De categorieƫn zijn breed dus bordeauxrood is gewoon rood, lichtblauw is blauw.
- Zwart
- Grijs
- Wit
- Beige
- Rood
- Groen
- Geel
- Blauw
- Oranje
- Roze
- Paars
- Bruin
- Een andere kleur die niet binnen een van deze categorieĆ«n valt maar wel zeer belangrijk voor me is om te noemen namelijkā¦
0 stemmers
Goud!
Love kleur, ik heb echt in alle kleuren wel iets 
Nog niet, Maar wil ik wel binnenkort maken. Ook voor de schoonheidssalon.
Lekker panterprintje
Ja dat is mijn lievelingskleur
Welke populairder dierenprint vind jij het leukst?
- pantertje
- tijger
- zebra
- giraf
- samson en hertje
- koe
- slangenprint
- olifantenhuid
- andersā¦
- veren
- dierenprint is ordi / niet aan mij besteed
0 stemmers
Stel je hebt een afspraak met een tinderdate en op date 3 eindig je bij die persoon thuis en die persoon heeft een panterprintdekbedovertrekā¦
- dan ga ik snel weer naar huis
- dan haal ik mijn schouders op
- dan verwacht ik een wilde nacht
- anders
- dan is dit zeker de zoon of dochter van Nel Veerkamp
- dan hoop ik dat die persoon meer panterprintjes heeft
- dan gaan mijn handen jeuken om het dekbedovertrek te vervangen
0 stemmers
Ooit op wandelsafari geweest in de beekse bergen?
- ja
- nee
- geen idee
- Wel op echte safari
0 stemmers
Ben jij ooit door de mand gevallen?
- ja
- nee
- mand!
- Ik ben die ene mevrouw en wil toch stemmen.
0 stemmers
Ik draag het niet, maar koeienprint heb ik wel een zwak voor. Komt door de Teletubbies. Daar had eentje een hoed met een koeienprint
Niet vrijwillig, die wandelsafari. Was een uitje met werk waarbij we van tevoren niet wisten waar we heen gingen.