Stel je persoonlijke vraag #33

ik heb zelf een panterprintdekbed hahaha

13 likes

Ja maar dit niet als intimiderend ervaren

3 likes

Wordt bij jullie je haar ook sneller vet in de winter?

• Ja
  • Nee hoor

0 stemmers

3 likes

Née zeg we zijn toch geen reddit vol incels

4 likes

Verzamelde jij als kind iets, bijvoorbeeld rondom een dier zoals een dolfijn of paard of koe (of ander thema), waardoor je bij cadeautjes op bv je verjaardag van alles kreeg met dolfijnen? Of kreeg je vaak dingen rondom een dier/thema terwijl je het niet verzamelde?

• Ja ik kreeg vaak dingen rondom een bepaald thema. (dolfijnenmok, dolfijnengum, dolfijnenonderbroek, dolfijnenpyjama, dolfijnenschrift, dolfijnenknuffel)
  • Nee ik had dit niet

0 stemmers

1 like

Precies dolfijnen haha

5 likes

Eerder droger dan vetter

6 likes

Ook dat ja, vooral als ik het borstel nadat ik weer binnen kom. Hoe dan ook, heel m’n harenwasschema door de war :stuck_out_tongue: en mn haar ook

3 likes

Ik ben vooral statisch, dit jaar valt het gelukkig mee.

4 likes

Geen verzameling maar kreeg vaak eenhoorn dingen als kind. En nu nog steeds wel eens, echt een curse want ik heb er helemaal niks mee :weary:

Ik zie trouwens vaak mensen klagen dat ze een kat hebben en nu steeds katten cadeautjes krijgen maar ik heb het omgekeerde probleem, niemand geeft mij katten cadeautjes terwijl ik het wel zou willen haha.

6 likes

Ik ben jarig op :heart: -day dus kreeg altijd prullaria van de Xenos, Blokker met hartjes etc. Kon wel een museum beginnen.

4 likes

Schapenvacht, telt dat?

1 like

Ik heb zelf een panterprint dekbed omg @littlenumbers jij ook

6 likes

Ik heb ook een panterprint dekbed. Lig er zelfs nu onder haha

7 likes

Kreeg zo rond m’n 8e of 9de verjaardag van drie verschillende familieleden exact hetzelfde Spice Girls briefpapier.
Was er wel blij mee tho.

Zou er nu nog blij van worden, eigenlijk.

il_570xN.1807007336_7ta0

28 likes

High five

Samenvatting

6 likes

Geen dieren, verzamelde wel lege parfumflesjes. Ik had er op een gegeven moment zoveel dat ik ze mocht tentoonstellen in de bibliotheek. Daar mochten kinderen hun verzameling laten zien in een grote glazen kast. Was daar héél trots op!

17 likes

Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. Incl poserende poes

Samenvatting

11 likes

Haha jij wint!

1 like

Jazeker, je vindt er veel als je zoekt op letter writing set of stationary set.
Ik kom ze ook nog wel eens tegen in de kringloop trouwens.

4 likes