Ik ken alleen dé Larry van @Ovenschaal, die duikt eens in de zoveel tijd op.
Hoelang heb jij je portemonnee al?
- Minder dan een jaar
- 1 a 2 jaar
- 2 a 3 jaar
- 3 a 4 jaar
- 5 + jaar
0 stemmers
Ik heb een nieuwe portemonnee gekregen, m’n vorige was donkergroen en deze beige achtig. Ik kan er niet aan wennen. Ik denk steeds dat ik hem kwijt ben.
Mijn huidige portemonnee was een goedkoop, tijdelijk portemonneetje die ik ooit snel de dag voor vakantie gekocht had, leek me handig. Inmiddels gebruik ik die al meer dan vijf jaar…
Eigenlijk is hij super onhandig, met twee losse vakjes, maar ik ben er inmiddels aan gewend dat ik elke keer mijn pasjes moet doorzoeken. En eigenlijk betaal ik toch altijd met mijn telefoon.
Ik had een hele grote portemonnee (waar je een briefje rechtop in kon doen) en nu alweer een jaar of 2/3 een secrid. Ik denk nog steeds soms dat ik mijn portemonnee kwijt ben.
Als ik productief ben/naar de les of werk moet: eerst douchen.
Als ik op het gemak doe ga ik eerst in mn pyjama ontbijten en dan pas douchen
Eerst ontbijten en dan douche. Maar ben ook een avond doucher
Ik doe allebei niet ‘s ochtends hahaha
Ja en een ongevraagde tip die het eindelijk echt beter maakt:
Droogshampoo voor het slapengaan indoen ipv 's ochtends
plus
Dit spul na het harenwassen
Hiermee kan ik iig om de dag blijven douchen. Het was echt krokant soms 
Ik heb laatst een keer 's ochtends niet gedoucht voordat ik de deur uitging en ik voel me dan de hele dag naar, klinkt heel overdreven maar dat is echt een ding bij mij. Alleen ik sliep bij mn bff en zn badkamer was een vrieskist. Het eerste wat ik wil als ik wakker word is douchen.
I dont judge, ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat als je de avond ervoor hebt gedoucht je 's ochtends niet weer doucht etc.
Vind je het over het algemeen gezien vervelend als je de deur uitgaat en nog niet hebt gedoucht?
- Ja
- Nee geen probleem mee
0 stemmers
Is het bij jou in de badkamer warm? Ik heb ook vloerwarming, en ik denk als het echt ijskoud was ik misschien 's ochtends nu ook niet zo snel zou douchen.
- Nee meestal behoorlijk koud nu 's ochtends
- Nee lekker warm
0 stemmers
Ik wil juist wel douchen als het koud is want dan word ik tenminste nog warm van de douche.
Ik sta dan zo te bibberen dat ik me niet eens kan uitkleden. Moet wel zeggen dat mn bff echt zo’n figuur is:
Zijn badkamerraam staat ALTIJD helemaal open. Altijd, ook al sneeuwt het. Ik wilde hem dicht doen maar kon er niet bij. Dus je komt in een ruimte wat aanvoelt als -10 ofzo. Kan me er dan niet overheen zetten.
Heb jij altijd je badkamerraam open?
- Nou nee wie doet dat ?
- Ja altijd
0 stemmers
Altijd open maar dat ligt niet aan mij maar aan mijn vriend, die heeft een obsessie met de ramen open hebben. Waar we nu wonen zit alleen geen raam in de badkamer 
O gatver dat is wel next level ja
Heel erg vervelend. Denk dat het ook al meer dan 15 jaar geleden is dat dit is gebeurd. Op dit moment zou ik me denk ik zelfs ziekmelden als m’n douche het niet zou doen/als ik me niet zou kunnen douchen.
Ik zweet ‘s nachts heel veel en het eerste dat ik wil doen als ik wakker word is douchen. Voel me heel erg vies op dat moment.
Hahaha dan zal je vriend vast balen. Ja het luchten van je huis is natuurlijk belangrijk maar als je dat elke dag/nacht alleen al 5 uurtjes bijvoorbeeld doet lijkt me al voldoende.
@Lemongrab hij heeft nu een krukje neergezet hahah, ik wilde al op de wasmand klimmen maar die is van plastic. Maar hij heeft het nóóit koud en zal dat dus ook niet begrijpen. Ik trek daar 2 truien over elkaar aan om mn tanden te poetsen ook een heel oud gebouw met enkel glas pow, echt niet prettig.
Ik hou wel echt van een koude slaapkamer. Heb jij je raam 's nachts open?
- Ja altijd
- Bijna altijd
- Af en toe
- Nee nooit
0 stemmers
Ik heb ooit een tijdje met een huisgenoot in bed moeten slapen want ik had last van muizen. Hoewel ik er niet bang voor was wilde ik niet slapen met die muizen die rondliepen. Zij wilde per se het raam 's nachts dicht. Andere huisgenoot ook. En die laatste rookte ook nog op zn kamer.
Ik krijg vaak hoofdpijn als ik slaap met een dichte raam
Mijn vriend moet altijd per se met het raam open slapen ook al is het buiten -10, ik niet en verwarm voordat ik ga slapen het liefste m’n slaapkamer nog ff naar 22 graden. Dus compromis is als ik bij hem slaap raam open, als hij bij mij slaapt raam dicht 
Ik heb wel bijna overal ventilatieroosters open, vind ik wel genoeg in de winter.