Ik zou gewoon illegaal 1e klas zitten dan
Aan je hoeveelste grotemensenwerkgever zit je? Dus geen bijbaan naast je studie oid. Ook niet je functie, echt je werkgever.
- 1e
- 2e
- 3e
- 4e
- 5e
- 6e
- 7e
- 8e
- 9e
- 10e of meer
- Ik heb geen grotemensenbaan (gehad)
0 stemmers
En aan je hoeveelste functie zit je? Ook weer niet je bijbaan.
- 1e
- 2e
- 3e
- 4e
- 5e
- 6e
- 7e
- 8e
- 9e
- 10e of meer
- Ik heb geen grotemensenbaan (gehad)
0 stemmers
Pff wat heftig! Heb je enig uitzicht op wanneer je weer helemaal de oude zal worden?
@Echo wat fijn dat je er geen last meer van hebt! Zo raar om te lezen dat dit gewoon kan gebeuren met jonge fitte mensen
@Swelgje gelukkig ben je nagenoeg weer helemaal de oude!
Het lijkt wel of jullie het allemaal vrij vroeg hebben gekregen en toen waren er nog geen vaccins. Ik hoop dat er met vaccins toch een stuk minder mensen van de langdurige klachten krijgen. Het klinkt echt heftig en geen pretje voor jullie allemaal
Ik ben inmiddels bijna helemaal hersteld. Ik heb in oktober 2020 Corona gehad, mijn moeder en ik hebben samen moeten revalideren want zij had hetzelfde verloop (milde klachten tot aan revalidatie). Ik merk wel dat ik na inspanning veel langer moet herstellen dan voorheen, ben bijvoorbeeld echt helemaal kapot na een dag werken terwijl dat eigenlijk niet ānormaalā is op mijn leeftijd. Verwacht dat dit niet zo snel meer weg gaat.
Ik heb het in juli 2021 gekregen en toen was ik al maanden dubbel gevaccineerd. Ik was niet echt ziek van corona zelf maar dus wel last van de kortademigheid, gelukkig wel relatief kort.
Formeel gezien 4 werkgevers gehad maar was bij de derde op opdracht bij mijn huidige werkgever dus ik vind dat ik de derde (kutbedrijf) best weg mag laten 
Niet iedereen heeft werk waarbij je (zomaar) van functie kunt wisselen.
Maar dat maakt ook niet uit toch?
Nee op zich niet, maar mijn eerste functie zal ook mijn enige functie blijven zolang ik hier werk.
Misschien denk ik er te moeilijk over haha!
Het is gewoon een vraag uit interesse toch, er zit geen enkele andere boodschap in (neem ik aan)
Nou dan stem je toch 1ste
Ter aanvulling hierop, hoe lang werk je al bij je huidige āgrote mensenā werkgever? Bij meerdere functies bij dezelfde werkgever mag je de jaren/maanden dus bij elkaar optellen.
- Minder dan 1 jaar
- 1 tot 2
- 2 tot 3 jaar
- 3 tot 4 jaar
- 4 tot 5 jaar
- 5 tot 6 jaar
- 6 tot 7 jaar
- 7 tot 8 jaar
- 8 tot 9 jaar
- 9 tot 10 jaar
- 10+ jaar
- Ik heb (nog) geen āgrote mensenā baan gehad
0 stemmers
ben heel benieuwd welke functies dan geen grotemensenbaan zijn? als je er fulltime werkt vind ik het een grotemensenbaan, of je er nou afwasser bent of manager
Ik vind als je hoofdactiviteit dit werk is, is het je grotemensenbaan. Als je hoofdactiviteit studeren is, is het je bijbaan.
Dus in jouw geval gewoon grotemensenbaan. Of je nou in de spoelkeuken staat of hoofd bediening oid boeit toch niks.
Wel een grotemensenbaan, maar veel te slecht betaald en fucking lastig te blijven doen als je samen een kind hebt of wilt.
Dit wou ik ook zeggen ja! Ik werk al jaren in de horeca maar altijd voor āerbijā dus daarom zie ik het voor mezelf niet als grotemensenbaan, maar als het mān hoofdinkomen zou zijn zonder ernaast te studeren ofzo zou ik het zeker wel zo noemen
Maar met dat laatste zouden sommige mensen nooit een grotemensenbaan hebben.
Er zijn toch meer dan genoeg mensen (gelukkig) die hun hele leven in de horeca werken of caissiĆØre zijn bijvoorbeeld. Dan is dat toch gewoon hun baan (hun grotemensenbaan).
Ik snap je wel overigens. Voor mijn gevoel hangt er zo een stigma op het feit dat er mensen zijn die hun hele leven in de horeca oid willen werken. Want nee kom op, dat kan toch niet je wilt toch meer in het leven.
Echt vreselijk.
ja echt om te kotsen. ik heb gestudeerd, twee keer een kantoorbaan gehad en ik was diep ongelukkig tot een burnout aan toe. nu werk ik fulltime in de horeca en ik wil dit voor altijd blijven doen, nooit meer iets anders voor mij. maar mensen snappen dat niet wat je hebt toch niet voor niets een studie gedaan? je wil toch ook wel eens een eChTe BaAn? dit is mijn echte baan, met een echt salaris en ik ben er helemaal gelukkig mee
Ik weet niet of het echt telt want ik ben begonnen als bijbaan en later blijven hangen maar wel in een andere āgrote mensen functieā
Ik heb dit precies gehad en ben heerlijk in de tweede klas gaan zitten.