Stel je persoonlijke vraag #33

Hoe zou jij deze deurmat neerleggen?

• Hetzelfde
  • Andersom, met het rechte gedeelte tegen de deur

0 stemmers

2 likes

Ik zou m liever helemaal niet neerleggen haha

15 likes

Dat is helaas gewoon omdat mensen lullig zijn. Een vriendin van mij werkt fulltime in een supermarkt en die krijgt dat soort vragen ook heel veel. Ik werk zelf ook fulltime in de horeca en als ik op de vloer help krijg ik die vraag ook nog steeds, maar tijdens mijn werk op kantoor niet. Terwijl het dan wel bij hetzelfde bedrijf is, alsof het een minder waard is dan het ander.

6 likes

Het is van mijn buurman die gay is haha.

Ik vroeg me alleen af hoe andere mensen het zouden neerleggen want ik denk elke keer dat hij fout ligt :sweat_smile:

1 like

Ik zou hem stiekem omdraaien

14 likes

Welke gave zou je willen hebben?

• Invloed hebben op het weer
  • Extreem goed gehoor
  • In iemand anders veranderen
  • Met dieren praten
  • In de toekomst kijken
  • Iemand genezen door eten te geven
  • Altijd en overal bloemen kunnen planten
  • Super sterk zijn

0 stemmers

4 likes

Ik zou echt gezellig met mijn katten willen kletsen. Denk dat de ene lieve dingen zegt en de ander de hele dag zit te klagen, ze is echt mijn soulmate.

11 likes

Dat de dokter iemand laat weten dat die ongeneeslijk ziek is en dat jij die persoon dan beter kunt maken door een Snickers aan te bieden. Chill toch

29 likes

Ja, die andere superkrachten lijken me ook leuk om te hebben hoor, maar ik snap eigenlijk niet waarom je voor iets anders zou gaan dan zieke mensen kunnen genezen.

9 likes

Ik dacht eerst aan het weer kunnen veranderen, maar toen herinnerde ik me weer die enorme wallen die ze heeft.
Nooo thanks!
Ik ben liever Bruno of Mirabel

2 likes

scherp!

1 like

Ja shit ik ben egoïstisch maar ik zou gewoon zo graag eens met een olifant willen praten. :pensive:

12 likes

Omdat fuck mensen. Mooi beetje met bedreigde diersoorten keuvelen en uitvinden of we iets voor ze kunnen doen. Daarna unite all animals en alle mensen uitmoorden (jajajaja mezelf incluis)

6 likes

Blijkt maar weer wat een egoïst ik ben. Ik koos het weer veranderen want dan kan ik een zonnetje toveren als ik een zomerjurk aan wil :+1:t3:

11 likes

Die van casita!!!

2 likes

Het is maar een poll. We zijn heus geen mensenhaters :sweat_smile:

2 likes

al deze eigenschappen komen uit de film encanto (de hoofdpersonanges hebben zo’n eigenschap), daar reageert ze op

6 likes

Spreek voor jezelf. Ik kan mensen bijzonder irritant vinden.

10 likes

Ik zou die verantwoordelijkheid niet willen dragen. Ben ik de hele dag bezig mensen te voeden

4 likes

Douchen in de ochtend is echt mijn persoonlijke hel. Al staat het op de warmste stand, ik heb het ijs en ijskoud.