Stel je persoonlijke vraag #33

Het is van mijn buurman die gay is haha.

Ik vroeg me alleen af hoe andere mensen het zouden neerleggen want ik denk elke keer dat hij fout ligt :sweat_smile:

1 like

Ik zou hem stiekem omdraaien

14 likes

Welke gave zou je willen hebben?

• Invloed hebben op het weer
  • Extreem goed gehoor
  • In iemand anders veranderen
  • Met dieren praten
  • In de toekomst kijken
  • Iemand genezen door eten te geven
  • Altijd en overal bloemen kunnen planten
  • Super sterk zijn

0 stemmers

4 likes

Ik zou echt gezellig met mijn katten willen kletsen. Denk dat de ene lieve dingen zegt en de ander de hele dag zit te klagen, ze is echt mijn soulmate.

11 likes

Dat de dokter iemand laat weten dat die ongeneeslijk ziek is en dat jij die persoon dan beter kunt maken door een Snickers aan te bieden. Chill toch

29 likes

Ja, die andere superkrachten lijken me ook leuk om te hebben hoor, maar ik snap eigenlijk niet waarom je voor iets anders zou gaan dan zieke mensen kunnen genezen.

9 likes

Ik dacht eerst aan het weer kunnen veranderen, maar toen herinnerde ik me weer die enorme wallen die ze heeft.
Nooo thanks!
Ik ben liever Bruno of Mirabel

2 likes

scherp!

1 like

Ja shit ik ben egoĆÆstisch maar ik zou gewoon zo graag eens met een olifant willen praten. :pensive:

12 likes

Omdat fuck mensen. Mooi beetje met bedreigde diersoorten keuvelen en uitvinden of we iets voor ze kunnen doen. Daarna unite all animals en alle mensen uitmoorden (jajajaja mezelf incluis)

6 likes

Blijkt maar weer wat een egoĆÆst ik ben. Ik koos het weer veranderen want dan kan ik een zonnetje toveren als ik een zomerjurk aan wil :+1:t3:

11 likes

Die van casita!!!

2 likes

Het is maar een poll. We zijn heus geen mensenhaters :sweat_smile:

2 likes

al deze eigenschappen komen uit de film encanto (de hoofdpersonanges hebben zo’n eigenschap), daar reageert ze op

6 likes

Spreek voor jezelf. Ik kan mensen bijzonder irritant vinden.

10 likes

Ik zou die verantwoordelijkheid niet willen dragen. Ben ik de hele dag bezig mensen te voeden

4 likes

Douchen in de ochtend is echt mijn persoonlijke hel. Al staat het op de warmste stand, ik heb het ijs en ijskoud.

Denk dat op de lange termijn dat ook niet goed is voor de wereld ivm overbevolking, hoe cru ook. Denk dat we dan nog verder van huis zijn met andere problemen die daarmee gepaard gaan. Dan hebben we meer aan wat @Corvus zegt over klimaatverandering.

8 likes

Is niet mijn schuld dat jij een cultuurbarbaar bent :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Grapje plz don’t hate me

@Schaakmat Nou ja, sommige mensen idd…

1 like

Word je daar ook naderhand niet warmer van? Vooraf heb ik het dus ook 9 vd 10 keer koud, maar als ik dan eenmaal ben aangekleed voel ik me veel warmer en wakkerder