Stel je persoonlijke vraag #33

Het kasboek is gedecentraliseerd. Dit betekent dat alle computers meehelpen aan het beheren van het kasboek. Er staat geen toezicht op, omdat de transacties niet aan te passen of te stelen zijn. :sweat_smile:

Oh ja en grote bedrijven en artiesten doen er ook aan mee, omdat het een snelle manier is om nieuw geld op te halen voor je merk. NFT’s zijn een piramidespel waar de top veel geld verdiend en de rest achterblijft, omdat het product geen echte waarde heeft.

4 likes

Oh heb je een specifieke channel of video’s hierover? Ik zou heel graag eens een cursus kleding repareren doen, maar heb het tot nu toe nog niet kunnen vinden.

2 likes

Ja toen ik laatst 75 euro af moest rekenen bij de kleermaker wat wat naadjes en knopen, dacht ik, autsj, dit had ik ook prima zelf gekund.

3 likes

Nee, maar moet het eigenlijk wel doen. Heb je nog tips voor goede leerpoets? Ik zoek er het liefst eentje zonder kleur die zowel voor bruin als zwart gebruikt kan worden. Of is alleen voeden niet voldoende en is met kleur beter? Ik pakte vroeger bij m’n ouders altijd gewoon een blikje uit een mandje, maar heb er eigenlijk nooit op gelet wat erin zat

1 like

Hee heet dat een kattenwasje? Dat wist ik niet, wat een schattige uitdrukking. Of heb je dat zelf bedacht?

5 likes

Het is een echt fatsoenlijk Nederlandse uitdrukking

5 likes

Ga je de aflevering van BOOS over The Voice kijken? Hij komt vandaag online op hun kanaal vanaf 16:00.

• Ja
  • Nee
  • Misschien
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

2 likes

Misschien niet zodra het online is, maar ik ga wel kijken. Het is nogal een zwaar onderwerp, dus mijn hoofd moet er echt naar staan.

3 likes

Mijn moeder heeft me al gedwongen om de aflevering met haar te kijken en op tv te casten.
“Kan YouTube al die kijkers wel aan?”

17 likes

Ja leuk he. Ik heb het niet zelf bedacht maar ik weet niet of het een bekende benaming is?

Nooit gedacht dat ik fatsoenlijk Nederlands sprak @Schaakmat :geek:

2 likes

Mijn vader vroeg of ik het voor hem kon opnemen want hij kon niet kijken om 16:00 uur.

111 likes

:pleading_face:

7 likes

Ah te cute!

1 like

Voor zover ik het begrijp zien de meeste mensen het echt als handel, vergelijkbaar met mensen die kunst kopen die ze niet in hun huis zouden hangen maar waarvan ze denken dat ze er geld op kunnen gaan verdienen. Met als verschil dat het hier dus eigenlijk om de bonnetjes gaat in plaats van de daadwerkelijke kunst, maar men heeft blijkbaar een soort van collectief besloten dat die bonnetjes net zo goed waarde hebben. En dan zullen er vast ook mensen zijn die een keer een NFT kopen van iemand waar ze diehard fan van zijn (ik kan me herinneren dat Grimes op een gegeven moment ook een aantal NFTs verkocht en die heeft denk ik echt wel fans die dat zouden kopen, bijvoorbeeld) maar dat is volgens mij maar een klein gedeelte.

3 likes

voor jouw vader:

13 likes

Vind je jouw leven saai?

• Ja vaak wel, en ben ik blij mee
  • Ja helaas vaak wel
  • Nee, gelukkig niet
  • Nee, was het maar wat saaier

0 stemmers

Ben jij wel eens jaloers op mensen met veel geld?

• Nee want ik heb zelf heel veel geld
  • Gewoon nee, nooit
  • Soms wel
  • Ja vaak/altijd

0 stemmers

3 likes

Normaliter vind ik mijn leven niet saai, maar momenteel wel (zoals bijna iedereen om me heen)

7 likes

Mwah heb geen spetterend leven, maar tis gewoon prima! Soms baal ik dat ik niet wekelijks een feestje heb en vaak geniet ik van lekker alleen in bed chillen, dus gewoon óke!

3 likes

Ahw :pleading_face:

Mijn vader snapte ook niet helemaal hoe het nou werkte. ‘Ja maar dan moet je ook geabonneerd zijn op Boos en dat ben ik niet dus kan ik het dan wel kijken?’

14 likes

Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig is er geld