Stel je persoonlijke vraag #33

M’n vriend zegt altijd dat we in de danger zone leven vanwege het aantal breuken en rare infecties die we samen oplopen.

Van mij mag het wel wat minder zijn zodat we eens iets leuks kunnen gaan doen. :cry:

1 like

Heb jij nu een dip?

• Winterdip
  • Coronadip
  • Dinsdagdip
  • Dipje bij de chips
  • Mn crypto’s zijn gedipt
  • Iets kutters dan een dip
  • Geen dip!

0 stemmers

2 likes

Nu heb ik zin in discodip

18 likes

Ik moet werken dip

5 likes

Precorona vond ik het echt niet saai maar nu wel

5 likes

Mooi dat zoveel mensen gaan kijken! Maar ik vind het vooral mooi dat er 0 stemmen zijn op “Waar heb je het over”. Ik snap dat niet iedereen wil/kan kijken door de heftige inhoud van het programma, maar het is fijn dat iedereen wel weet wat er speelt en dat er mensen actief mee bezig zijn hier iets aan te doen.

Lees jij wél eens een ‘zelfhulpboek’? (Bijvoorbeeld De dingen die je alleen ziet als je er de tijd voor neemt of De fontein, vind je plek)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik dacht door jouw poll dat het pas dinsdag was en dat zou gevoelsmatige echt zo veel ellendiger zijn geweest dan een dipje.

7 likes

Visible mending! Heel leuk!

2 likes

krijgen jullie handen ook een rare geur nadat je koffie gedronken hebt?

• ja
  • nee

0 stemmers

3 likes

Heeft iemand ooit, op watvoor manier dan ook, je grens overschreden mbt seksualiteit?

• Ja weleens
  • Wel vaker
  • Nee

0 stemmers

Dit vroeg mn moeder ook steeds. En toen de tv niet mee werkte nij t casten zei ze ah ja wss is youtube nu overbelast.

10 likes

Heb jij op je werk wel eens last gehad van seksueel grensoverschrijden gedrag?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En bij je huidige baan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb je zelf (achteraf gezien) wel eens seksueel overschrijdend gedrag vertoond? Deze poll is anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Bij je laatste vraag antwoordde ik stellig nee: maar daarna dacht ik direct maar wel door klanten.

M’n handen niet, m’n plas wel

4 likes

Ik heb wel eens een scharrel die ik nog maar een paar keer gezien had wakker gemaakt met seks. Toen dacht ik hihaho, elke man vindt dat toch leuk? Maar achteraf gezien vind ik dat echt niet ok. Het viel gelukkig goed (althans, volgens mij), maar ik zou dat echt niet meer doen zonder van te voren te weten dat dat ok is.

8 likes

Ik merk dat ik dit een lastige vind. Dacht eerst gelijk nee, maar bij de vragen daaronder op werk ging ik opeens twijfelen. Ik werk oa in de acute psychiatrie waarbij sommige patiënten ernstig manisch en/of psychotisch ontregeld kunnen zijn en daarbij soms ook (seksueel) ontremd zijn. Gelukkig nooit fysiek ongewenst betast oid, maar wel vaak genoeg opmerkingen als ik een rokje aan heb of anderszins over mijn kleding of lichaam ofzo. Die opmerkingen zijn zeker ongewenst en krijg ik natuurlijk liever niet. Maar het is gaat niet specifiek over seksuele handelingen ofzo. Maar weet daarom dus niet zeker of ik het onder seksueel overschrijdend gedrag zou scharen.

Opzich wel interessant, ik ga eens aan collega’s vragen hoe zij dit zien.

11 likes

Ik denk nee, maar dat is makkelijk gezegd vanuit mijn eigen perspectief natuurlijk.

3 likes

Toevallig vanmiddag nog al mijn leren Docs ingevet. :sunglasses: Probeer het elke 3 - 6 maanden te doen, ook als ze alleen in de kast staan.