Huh, maar als een man een kind zou krijgen wordt er toch ook wel een cadeau gedaan?
Ik wil graag attent zijn en doe daar ook mn best voor, maar ik ben ook heel chaotisch en heb een slecht geheugen dus ik ben er niet zo goed in als ik zou willen
Ja! Maar dat is ter viering van geboorte en wordt betaald door het werk. Denk dat ik het verkeerd benoemt heb, want die mand met kleine cadeaus van collega’s kreeg ik toen ik met verlof ging. Ook met bijv lekkere verzorg dingen voor mij dus echt vrouwen die met zwangerschapsverlof gaan krijgen met hun verlof (met kleine bijdrages van collega’s) en iedereen krijgt bij geboorte van kindje een kraam cadeau van werk (volgens mij geven ze dan zo’n €75 uit, maar zonder bijdrage van collega’s)
Ook wel geen sociale verplichtingen die voor ergernis kan zorgen.
Misschien wel, hangt ook af van de algemene bedrijfssfeer.
Bij ons is het echt een verplichting. Iemand haalt het tegen zijn zin op en mensen proberen met excuses er onder uit te komen om te geven.
Bij ons is het vooral gedoe en wordt er niet voor iedereen hetzelfde gedaan.
Ah, ik wist niet dat dat ook een ding was.
Ik doe dat echt, of ja ik zet het in m’n agenda. Wil graag attent zijn, maar van nature heb ik echt moeite met me oprecht interesseren in de kleine dingen van anderen. Vergeet ook altijd te vragen naar hoe het weekend was van een collega ofzo, ook als het mij wordt gevraagd.
Maar als een vriendin dus zegt dat ze op 31 januari een echo heeft zet ik dat in mijn agenda en app ik die dag even om succes te wensen of als ik het later op de dag pas zie staan vraag ik hoe het was. De melding met herinneringen aan bij Greetz zijn mijn hack voor kaartjes.
Ik zou niet weten wat ik bij zou moeten houden en deels ben ik ook gewoon te lui voor dit soort gedoe
Word jij wel eens benaderd door recruiters op LinkedIn?
- Ja, en mijn profiel staat op Open to work
- Ja, en mijn profiel staat niet op Open to work
- Ja, ook al heb ik in mijn profiel gezet dat ik niet benaderd wil worden
- Nee, en mijn profiel staat op Open to work
- Nee, en mijn profiel staat niet op Open to work
- Ja, en ik heb in mijn profiel gezet dat ik niet benaderd wil worden
- Ik word (bijna) nooit benaderd op LinkedIn door recruiters
- Ik heb geen LinkedIn
- In je superinclusieve poll ben je het volgende vergeten:
0 stemmers
Zijn alleen nooit functies die bij mij aansluiten, dus veel profijt heb ik er niet van.
Ik krijg regelmatig recruiters met medische vacatures in mijn inbox omdat ik toen ik 18 was een zomer in de thuiszorg heb gewerkt
Hmm, gek! Waarom sluiten ze niet aan?
@Dombo haha, zou ik lekker uit je profiel halen als ik jou was (mocht je het vervelend vinden)
Dat is wel een goeie! Niet eens aan gedacht. Ik vind het niet echt vervelend maar wel komisch om te zien hoe onpersoonlijk die “persoonlijke benaderingen zijn” haha
Kreeg bijvoorbeeld aanbiedingen voor de functie van cdd analist, enige connectie is dat mijn bachelor opleiding een pluspunt is bij de sollicitatie.
Kut eentje vergeten en eentje dubbel
- Nee, en ik heb in mijn profiel gezet dat ik niet benaderd wil worden
- Mijn keuze stond al in de poll hierboven, heel goed
0 stemmers
Ik haat recruiters op LinkedIn echt, heb je bij wijze van spreken Engels gestudeerd, krijg je een berichtje: hee we zijn op zoek naar een nieuw fraudeanalist bij die en die bank! Echt de perfecte mogelijkheid voor jou om je wiskundige skills te laten zien!!!
Ja sorry maar dan ben je gewoon echt slecht in je werk. Ik heb een bijbaan in het ene werkveld en ben bijna klaar met mijn master in een ander werkveld, natuurlijk ga ik nu niet aan het werk als bijlesdocent in het DERDE werkveld
Ik woon niet meer in NL, in NL werd ik regelmatig benaderd maar hier ben ik een buitenlander en dus 0 recruiters meer die interesse hebben. Zo werkt het nu eenmaal maar het is best hard, al mijn opleidingen en ervaring zijn hier weinig waard want ze kennen de universiteit/werkgevers niet.
Ja, en het heeft me een goede baan opgeleverd die de basis is geweest voor mijn verdere loopbaan.
Dat was echt een goede recruiter die meer in me zag dan puur mijn werkervaring.